אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מתחת לרף ה-400 אלף שקלים: קיה EV9 בגרסת כניסה חדשה
ראשי » חדשות מקומיות » מתחת לרף ה-400 אלף שקלים: קיה EV9 בגרסת כניסה חדשה
קיה EV9

מתחת לרף ה-400 אלף שקלים: קיה EV9 בגרסת כניסה חדשה

יבואנית קיה מתחילה לשווק את ה-EV9 בשתי גרסאות חדשות ומוזלות, כאשר הבסיסית שבהן תוצע במחיר של 399 אלף שקלים

ששי כהן 10/03/2025 צלם: יצרן

קרוב לשנה לאחר שנחת בארץ קיה EV9, רכב הפנאי החשמלי הגדול והיקר של היצרן, מתרחב היצע הגרסאות המקומי בשתי גרסאות חדשות, מוזלות ומעט יותר נגישות. הבשורה המשמעותית מגיעה מכיוון גרסת הכניסה החדשה “Executive” הנושאת תג מחיר התחלתי של 399,000 שקל, המחיר הנמוך ב-40,000 שקלים מול גרסת הכניסה של הדגם עד כה.

גרסת הכניסה החדשה “Executive” מגיעה בתצורת ההנעה אחורית עם מנוע חשמלי המפיק 203 כ”ס ו-35.7 קג”מ, המאיץ את הרכב ל-100 קמ”ש ב-9.4 שניות, לצד הבטחה לטווח נסיעה משולב עד 563 ק”מ. מעליה יוצעו שתי גרסאות הנעה כפולה, אחת מהן גם היא חדשה ומוזלת יחסית לעבר.

גרסת ההנעה הכפולה החדשה שתהיה גרסת הביניים בהיצע מכונה Premium AWD. היא המצוידת בצמד מנועים חשמליים בעלי הספק משולב של 384 כ”ס ו-71.4 קג”מ, המאיצים את הרכב ל-100 קמ”ש ב 5.3 שניות לצד הבטחה לטווח נסיעה משולב של 512 ק”מ. האבזור כאן כולל גם 2 חלונות גג (קדמי נפתח) ותצוגה נתונים עילית על השמשה הקדמית (HUD). מחיר גרסה זו נקבע על 439,000 שקלים, כמחירה של גרסת הבסיס הקודמת של קיה EV9 שהייתה בתצורת ההנעה האחורית החלשה יותר.

מורם מעם: קיה EV9 במבחן דרכים


הגרסה הבכירה במשפחה נותרה ה- GT Line שלא עברה שינוי ותציע כבעבר שישה מקומות ישיבה, כולל מושבי Relaxation מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים (גם בשורת המושבים השניה) וטווח משולב של 505 ק”מ. מחיר גרסת GT Line לא השתנה ועומד על 489,000 שקלים.

מאז שהושקה קיה EV9 בארץ בחודש מאי אשתקד, עלו כאן לכבישים בסה”כ 34 מכוניות, בעיקר בשל תג המחיר הגבוה והמחסום הפסיכולוגי של רכישת קיה ביותר מ-400 אלף שקל. יחד עם זאת, חשוב לציין שתג מחיר כזה לרכב ממותג עממי כבר לא נדיר לצערנו בימינו ולצידה של ה-EV9 גם הגרסאות הבכירות של מאזדה CX90 המצוידת במנוע בנזין נעות כיום כבר סביב ה-400,000 שקל, כשבימים הקרובים יושק כאן גם הדור החדש של יונדאי סנטה פה ההיברידי, במחיר שלפי הערכות יתקרב גם הוא ל-400 אלף שקל.

EV9 קיה קיה EV9 קרוסאובר חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד