אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מרצדס A35 AMG נחשפה בפריז
ראשי » חדשות » מרצדס A35 AMG נחשפה בפריז
מרצדס A35 AMG

מרצדס A35 AMG נחשפה בפריז

ה-A35 AMG נחשפה בתערוכת הרכב בפריז עם מנוע בעל 306 כ"ס, אצלנו ברבעון הראשון של 2019

כרמל נולדמן 07/10/2018

מרצדס מציגה בפריז את מרצדס A35 AMG החדשה. זו שתמוקם מתחת ל-A45 ותתמודד מול הספורטיבית החמימות המקבילות ולאו דווקא מול דגמי הקצה של עולם הקומפקטיות החמות. מכאן שזו לא הגרסה הקיצונית ביותר של ה-A קלאס, אלא אחת מעודנת וזולה יותר שתתמודד מול מכוניות כמו אודי A3 וגולף R.

כיאה למכוניות , מרצדס A35 AMG נראית הרבה יותר אגרסיבית מ-A קלאס סטנדרטית. הגריל הקידמי, הדיפיוזרים, הכנף האחורית הענקית כל אלה מעידים ומגבירים את תחושת האגרסיביות של הרכב ומשתלבים בסינרגיה ללא התחושה שלקחו A Class רגילה והלבישו אותה בצורה קרבית ומצועצעת.

גם הלב שמניע את מרצדס A35 AMG קרבי למדי, זהו מנוע אלומיניום קל משקל בנפח של 2.0 ליטר, המצויד בשני מגדשים ומייצר 306 כ”ס ו-40 קג”מ. כל הסוסים האלה עוברים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 7 יחסי העברה לכל ארבעת הגלגלים. מעבר לזה מקבלת ה-A35 שלוש תמוכות חדשות שאמורות להקשיח את השלדה – אחת מתחת למנוע ועוד שתיים מצדי המרכב מלפנים.

מרצדס A35 AMG


 

וזה אולי מה שאנחנו פחות אוהבים במכונית בכתוב עליה AMG. מדובר במערכת הנעה כפולה בסגנון האלדקס, כזו שמעבירה את כוח לגלגלים הקדמיים בד”כ ובמקרה הצורך יודעת להעביר עד 50 אחוז מהכוח לסרן האחורי. זה מה שאפשר למצוא גם המתחרה הישירה שלה וקצת לא AMG לדעתנו. בכל מקרה נתוני הביצועים מחזירים את החיוך עם זינוק מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 4.7 שניות ומהירות מירבית בת 250 קמ”ש.

מרצדס A35 AMG

 

בתוך מרצדס A35 AMG ניתן למצוא את אותה טכנולוגיה שנמצא ב-Aס קלאס רגילה. אותן מערכות בטיחות ואת מערכת הMBUX- החדשה שמספקת את כל המידע הנחוץ לנהג דרך שני מסכי 9 אינץ’ כשניתן לבחור מה מוצג בכל מסך ולתפעל דרכם את כל הגדרות הרכב. כמובן שיש תגים של AMG בכל מקום, שעטופים בהרבה מאוד עור איכותי עם תפירה מוקפדת ועדינה, כסאות ספורטיביים, דוושות אלומיניום ואפשרות להוספת מתלים אדפטיביים. היא תגיע אלינו ברבעון הראשון של 2019.

מרצדס A35 AMGמרצדס A35 AMGPreview
מרצדס A35 AMGמרצדס A35 AMGPreview
Der neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performanceDer neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performancePreview
Der neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performanceDer neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performancePreview
Der neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performanceDer neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performancePreview
Der neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performanceDer neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performance
מרצדס A35 AMG
Preview
Der neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performanceDer neue Mercedes-AMG A 35 4MATIC: Neuer Einstieg in die Welt der Driving PerformanceThe new Mercedes-AMG A 35 4MATIC: New entry-level model opens up the world of driving performance
Preview

A קלאס מרצדס A35 AMG
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד