מרצדס מציגה בפריז את מרצדס A35 AMG החדשה. זו שתמוקם מתחת ל-A45 ותתמודד מול הספורטיבית החמימות המקבילות ולאו דווקא מול דגמי הקצה של עולם הקומפקטיות החמות. מכאן שזו לא הגרסה הקיצונית ביותר של ה-A קלאס, אלא אחת מעודנת וזולה יותר שתתמודד מול מכוניות כמו אודי A3 וגולף R.
כיאה למכוניות , מרצדס A35 AMG נראית הרבה יותר אגרסיבית מ-A קלאס סטנדרטית. הגריל הקידמי, הדיפיוזרים, הכנף האחורית הענקית כל אלה מעידים ומגבירים את תחושת האגרסיביות של הרכב ומשתלבים בסינרגיה ללא התחושה שלקחו A Class רגילה והלבישו אותה בצורה קרבית ומצועצעת.
גם הלב שמניע את מרצדס A35 AMG קרבי למדי, זהו מנוע אלומיניום קל משקל בנפח של 2.0 ליטר, המצויד בשני מגדשים ומייצר 306 כ”ס ו-40 קג”מ. כל הסוסים האלה עוברים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 7 יחסי העברה לכל ארבעת הגלגלים. מעבר לזה מקבלת ה-A35 שלוש תמוכות חדשות שאמורות להקשיח את השלדה – אחת מתחת למנוע ועוד שתיים מצדי המרכב מלפנים.
וזה אולי מה שאנחנו פחות אוהבים במכונית בכתוב עליה AMG. מדובר במערכת הנעה כפולה בסגנון האלדקס, כזו שמעבירה את כוח לגלגלים הקדמיים בד”כ ובמקרה הצורך יודעת להעביר עד 50 אחוז מהכוח לסרן האחורי. זה מה שאפשר למצוא גם המתחרה הישירה שלה וקצת לא AMG לדעתנו. בכל מקרה נתוני הביצועים מחזירים את החיוך עם זינוק מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 4.7 שניות ומהירות מירבית בת 250 קמ”ש.

בתוך מרצדס A35 AMG ניתן למצוא את אותה טכנולוגיה שנמצא ב-Aס קלאס רגילה. אותן מערכות בטיחות ואת מערכת הMBUX- החדשה שמספקת את כל המידע הנחוץ לנהג דרך שני מסכי 9 אינץ’ כשניתן לבחור מה מוצג בכל מסך ולתפעל דרכם את כל הגדרות הרכב. כמובן שיש תגים של AMG בכל מקום, שעטופים בהרבה מאוד עור איכותי עם תפירה מוקפדת ועדינה, כסאות ספורטיביים, דוושות אלומיניום ואפשרות להוספת מתלים אדפטיביים. היא תגיע אלינו ברבעון הראשון של 2019.