אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מקלארן 570S ספיידר – פותחת את הגג
ראשי » חדשות » מקלארן 570S ספיידר – פותחת את הגג
מקלארן 570S ספיידר

מקלארן 570S ספיידר – פותחת את הגג

גרסת ספיידר חדשה מצטרפת למשפחת הספורט של מקלארן

דין אפפל 17/06/2017

רגע לפני שנציג את מקלארן 570S ספיידר נעבור רגע על חלוקת הדגמים של החברה. מקלארן מחלקת, נכון להיום, את דגמיה ל-3 משפחות. הבכירה היא סדרת האולטימט (מקלארן P1), באמצע יש את סדרת הסופר (720S) וגרסאות הכניסה (570S) הן חלק מסדרת הספורט. כעת סדרת הספורט מרחיבה את מגוון דגמיה ומצרפת גרסת ספיידר ל-570S שתהיה (לפחות בינתיים) המקלארן הפתוחה הכי זולה שניתן להזמין.

זולה, כמובן, ביחס לשאר דגמי מקלארן, שכן מקלארן 570S ספיידר החדשה מכוונת להתחרות מול מכוניות כמו פורשה 911 טורבו קבריו ואודי R8 ספיידר. מאחר והיא מתבססת על ה-570S זה אומר שהיא מקבלת את אותם מכלולים ושלדה. יחידת ההנעה כוללת את מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 3.8 ליטר ו-564 כ״ס שמשודך לתיבת ה-7 הילוכים כפולת-מצמדים. הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים (בלבד) והביצועים מניחים את הדעת – 3.2 שניות ל-100 קמ״ש ו-9.6 שניות מעמידה ל-200 קמ״ש.

מקלארן 570S ספיידר

 


בכל הקשור לשלדה אפשר למצוא כאן את שלדת הקרבון של מקלארן שלא דרשה שום חיזוקי שלדה נוספים לרגל הסרת הגג. בגלל שהגג צריך מנגנון חשמלי לפתיחה וסגירה (עד למהירות של 50 קמ״ש), המשקל העצמי של מקלארן 570S ספיידר עלה ב-46 ק״ג בהשוואה לאחותה הסגורה. לא נורא.

מקלארן 570S ספיידר

 

חוץ מהגג מקלארן 570S ספיידר קיבלה מספר שינויים קלים נוספים לעומת גרסת הקופה עליה היא מבוססת. בין המושבים יש חלון חשמלי קטן המשמש כמגן רוח כשהוא סגור. כשהוא פתוח הוא מאפשר לצלילי המנוע לחדור לרווחת יושבי הרכב. הכנף האחורית גבוהה יותר ב-12 מ״מ לעומת הקופה, על-מנת לתת את אותו אפקט הצמדה. הגלגלים נשארו באותן מידות אבל יש כאן חישוקים חדשים ונוספו עוד 4 צבעים חיצוניים חדשים לבחירת הלקוחות.

מקלארן 570S ספיידר

 

החשיפה הרשמית לציבור תתרחש בפסטיבל גודווד שיערך באנגליה ב-29 ליוני, ומכוניות ראשונות יסופקו ללקוחות כבר באוגוסט.

מקלארן 570S ספיידר

מלארן מקלארן 570S ספיידר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד