רגע לפני שנציג את מקלארן 570S ספיידר נעבור רגע על חלוקת הדגמים של החברה. מקלארן מחלקת, נכון להיום, את דגמיה ל-3 משפחות. הבכירה היא סדרת האולטימט (מקלארן P1), באמצע יש את סדרת הסופר (720S) וגרסאות הכניסה (570S) הן חלק מסדרת הספורט. כעת סדרת הספורט מרחיבה את מגוון דגמיה ומצרפת גרסת ספיידר ל-570S שתהיה (לפחות בינתיים) המקלארן הפתוחה הכי זולה שניתן להזמין.
זולה, כמובן, ביחס לשאר דגמי מקלארן, שכן מקלארן 570S ספיידר החדשה מכוונת להתחרות מול מכוניות כמו פורשה 911 טורבו קבריו ואודי R8 ספיידר. מאחר והיא מתבססת על ה-570S זה אומר שהיא מקבלת את אותם מכלולים ושלדה. יחידת ההנעה כוללת את מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 3.8 ליטר ו-564 כ״ס שמשודך לתיבת ה-7 הילוכים כפולת-מצמדים. הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים (בלבד) והביצועים מניחים את הדעת – 3.2 שניות ל-100 קמ״ש ו-9.6 שניות מעמידה ל-200 קמ״ש.
בכל הקשור לשלדה אפשר למצוא כאן את שלדת הקרבון של מקלארן שלא דרשה שום חיזוקי שלדה נוספים לרגל הסרת הגג. בגלל שהגג צריך מנגנון חשמלי לפתיחה וסגירה (עד למהירות של 50 קמ״ש), המשקל העצמי של מקלארן 570S ספיידר עלה ב-46 ק״ג בהשוואה לאחותה הסגורה. לא נורא.
חוץ מהגג מקלארן 570S ספיידר קיבלה מספר שינויים קלים נוספים לעומת גרסת הקופה עליה היא מבוססת. בין המושבים יש חלון חשמלי קטן המשמש כמגן רוח כשהוא סגור. כשהוא פתוח הוא מאפשר לצלילי המנוע לחדור לרווחת יושבי הרכב. הכנף האחורית גבוהה יותר ב-12 מ״מ לעומת הקופה, על-מנת לתת את אותו אפקט הצמדה. הגלגלים נשארו באותן מידות אבל יש כאן חישוקים חדשים ונוספו עוד 4 צבעים חיצוניים חדשים לבחירת הלקוחות.
החשיפה הרשמית לציבור תתרחש בפסטיבל גודווד שיערך באנגליה ב-29 ליוני, ומכוניות ראשונות יסופקו ללקוחות כבר באוגוסט.