אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מפלצת מהמדבר: פולאריס מציעה לכם את הדבר הכי קרוב ל-RZR שניצח את הדקאר
ראשי » חדשות » מפלצת מהמדבר: פולאריס מציעה לכם את הדבר הכי קרוב ל-RZR שניצח את הדקאר
פולאריס RZR Pro R

מפלצת מהמדבר: פולאריס מציעה לכם את הדבר הכי קרוב ל-RZR שניצח את הדקאר

פולאריס מציגה מהדורת פאקטורי מיוחדת של ה-RZR Pro R שמתבססת כל הכלי שניצח את הדקאר עם מפרט מרוצים מלא ותג מחיר אסטרונומי של 140 אלף דולר

אופיר דואק 11/02/2025 צלם: יצרן

תהליך ההקצנה של רכבי ה-Side By Side הספורטיביים מתבסס על הפריחה של כלים אלו במרוצי הבאחה והראלי רייד השונים, בהם משיגים כלים אלו תוצאות שלא רחוקות מאלו של רכבי שטח בקטגוריות הבכירות. התוצאה הישירה, ולא שאחנו חלילה מתלוננים, היא שהצרכנים נהנים ממרוץ חימוש בו היצרניות מתחרות בינהן מי תוציא רכב קיצוני יותר לקהל הרחב.

בימים אלו מתחילה פולאריס במכירה מוקדמת של RZR Pro R Factory ולכאורה אפשר להגיד שהיא נכון לעתה אמרה את המילה האחרונה. מדובר למעשה במהדורה מוגבלת על בסיס גרסת המרוצים של ה-RZR Pro R שיצא לשוק ב-2023. בפולאריס מתכוונים לייצר רק 30 יחידות של הפאקטורי במהלך 2025 במחיר אסטרונומי של 140 אלף דולרים ליחידה, כשלשם השוואה Pro R סטנדרטי נמכר במחיר התחלתי של 35 אלף דולר בלבד.

עם זאת, מדובר בכלי מרוצים לכל דבר ועניין, שהוא הדבר הקרוב ביותר לכלי שזכה במרוץ הדקאר בשנתיים האחרונות, שיאפשר להניע ולצאת איתו למרוץ הבאחה או הדקאר הקרוב. הפאקטורי פותח על ידי חטיבת המרוצים של פולאריס ונבנה בעבודת יד על בסיס שלדת צינורות מחוזקת עם תת שלדה אחורית שנועד לשאת גלגל חלופי וציוד למרוצים. גוף ומעטפת הכלי עשויים מסיבי פחמן כדי לחסוך משקל עם דלתות פרפר מינימליסטיות ומעטפת אחורי אווירודינמית פתוחה בחלקה כדי לאפשר קירור מרבי למנוע.


 

המנוע עצמו מבוסס על מנוע ה-2.0 ליטר האטמוספרי בעל ארבעת הצילינדרים של הדגם הסדרתי, אך הוא כוון וכויל להספק גבוה יותר העומד על 255 כ”ס במקום 225 כ”ס בתצורתו הסטנדרטית. המנוע זכה למערכת קירור מותאמת למרוצים עם מצנן עצום המותקן מאחורי תא הצוות עם שני מאווררי ענק. בנוסף זכתה מערכת התמסורת למצנן שמן גדול יותר.
מערכת המתלים כוללת מפשק מורחב, וזרועות מחוזקות עם בולמי FOX בעלי תא כפול חצי אקטיביים עם שליטה אלקטרונית נפרדת על מאפייני השיכוך בשליטת הנהג. על הקשר עם הקרקע אחראים צמיגי BF גודריץ’ KR בקוטר 35 אינץ’ המותקנים על גבי חישוקים מחוזקים.

את החבילה הייעודית למרוצים משלימים מיכל דלק מחולק בנפח 130 ליטר וסוללות ליתיום-יון ממוגנות וקלות משקל לתמיכה במערכת החשמל. הקוקפיט מאובזר בצמד מושבי מרוצים של ספארקו עם תושבות מסיבי פחמן ובכל המערכות הנחוצות להשתתפות במרוצים, ממערכות ניווט וקשר, מערכת כיבוי אש מובנית ושליטה נפרדת על המאווררים וניתוק חירום של משאבת הדלק.
מי שיזכה לשים יחד על אחת מ-30 היחידות המוצעות יזכה גם לתמיכה וליווי טכני צמוד של קבוצת המפעל של פולאריס Scanlon Clarke Industries (SCi)  שתספק עבורו חלפים ותמיכה טכנית במרוצים. עכשיו נשאר רק לעלות על חליפה ולהירשם.

Polaris RZR Pro R Factory09Polaris RZR Pro R Factory09Preview
פולאריס RZR Pro Rפולאריס RZR Pro RPreview
Polaris RZR Pro R Factory10Polaris RZR Pro R Factory10Preview
Polaris RZR Pro R Factory11Polaris RZR Pro R Factory11Preview
Polaris RZR Pro R Factory12Polaris RZR Pro R Factory12Preview
Polaris RZR Pro R Factory13Polaris RZR Pro R Factory13Preview
Polaris RZR Pro R Factory14Polaris RZR Pro R Factory14Preview
Polaris RZR Pro R Factory05Polaris RZR Pro R Factory05Preview
Polaris RZR Pro R Factory04Polaris RZR Pro R Factory04Preview
Polaris RZR Pro R Factory06Polaris RZR Pro R Factory06Preview
Polaris RZR Pro R Factory07Polaris RZR Pro R Factory07Preview
Polaris RZR Pro R Factory08Polaris RZR Pro R Factory08Preview
Polaris RZR Pro R Factory03Polaris RZR Pro R Factory03Preview
Polaris RZR Pro R Factory02Polaris RZR Pro R Factory02Preview
Polaris RZR Pro R Factory01Polaris RZR Pro R Factory01Preview

RZR Pro R Side by Side פולאריס פולאריס RZR פולאריס RZR Pro R פולאריס RZR Pro R Factory רכב SBS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד