אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מנוע מרכזי להמונים?!
ראשי » חדשות » מנוע מרכזי להמונים?!

מנוע מרכזי להמונים?!

רכב מבחן שנצפה בנורבורגרינג מצית לנו את הדמיון

דין אפפל 06/11/2016

הביטו בתמונות ונסו לנחש לאיזה יצרן שייכת המכונית הזאת שנצפתה לאחרונה עוברת מבחנים בנורבורגרינג? זו מכונית אקזוטית? אולי איזו סדנה בריטית? אולי יצרן נחשק אחר בנה את המכונית הזו? התשובה היא לא – כל התשובות לא נכונות.

זו יונדאי. כן, יונדאי. יונדאי RM16. ומה שבעיקר מושך את תשומת הלב הם הפתחים מאחורי זוג הדלתות שמרמזים (בצורה די ברורה) כי מדובר ברכב עם מנוע מרכזי ונראה שהוא בשלבי פיתוח די מתקדמים.

יונדאי RM16
יונדאי…

 

כבר ספרנו לכם בעבר על התוכניות של חטיבת N של יונדאי ורק לאחרונה כתבנו על גרסת הביצועים שהיא מפתחת על בסיס הקומפקטית המשפחתית שלהם שתקרא i30N ככל הנראה.


יונדאי RM16
עם מנוע מרכזי…

 

ועכשיו אנחנו רואים את השלב הבא, האקזוטי יותר, עם מנוע מרכזי והנעה אחורית העונה לשם RM16. עדיין אין שום פרטים רישמיים מהחברה, אבל השמועות מדברות על מנוע מוגדש בנפח 2.0 ליטר שיפיק בין 280 ל-350 כ”ס ויניע את הגלגלים האחוריים. לא ברור באיזה תיבה מדובר (נקווה שתהיה אופציה גם לתיבה ידנית), מה שכן אפשר לראות בתמונות הם בלמי ברמבו רציניים שתומכים בהערכות ההספק.

יונדאי RM16
על הנורבורגרינג במסגרת תהליך הפיתוח. והיינו כחולמים.

 

מאז הפעם אחרונה שיצרן עממי הציע מפרט דומה – מכונית עם מנוע מרכזי והנאה אחורית –  עברו כ-15 שנים. אז רנו דחפו מנוע V6 במקום המושב האחורי של הקליאו הקטנה, ויצרו סוג של אייקון, שנעלם את תהום השכחה המוטורי. רק הזמן יגיד מה יעלה בגורלה של יונדאי RM16.

N RM16 יונדאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד