אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ממוקד בשטח: ימאהה טנרה 700 אקסטרים בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ממוקד בשטח: ימאהה טנרה 700 אקסטרים בישראל
ימאהה טנרה 700

ממוקד בשטח: ימאהה טנרה 700 אקסטרים בישראל

ימאהה מצרפת את גרסת האקסטרים למבחר דגמי הטנרה 700 בישראל, עם לוק קרבי ומתלים משודרגים. המחיר: 82 אלף שקלים

אופיר דואק 15/07/2024 צלם: יצרן

חברת מטרו מוטור מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את גרסת האקסטרים של ימאהה טנרה 700 אשר הוצגה בשנה שעברה. מדובר בגרסה הרביעית בהיצע דגמי הטנרה בישראל, המצטרפת לגרסה הסטנדרטית, לגרסת הראלי ולגרסת ה-World Wide שכבר נמכרות כאן מזה זמן.

ימאהה טנרה אקסטרים מתמקם בין גרסאות הראלי ל-World Wide מבחינת אפיוני השטח שלו. מצד אחד הוא אינו מציע את מיכל הדלק המוגדל והמראה המדברי של ה-World Wide,  אך מצד שני הוא מציע כמה וכמה שדרוגים שהופכים אותו לקרבי ובעל יכולת שטח משופרת ביחס לגרסת הראלי.

המתלים בגרסת האקסטרים דומים לאלו של ה-World Wide והם בעלי מהלך גדול יותר ב-20 מ”מ, העומד על 230 מ”מ מלפנים ו-220 מ”מ מאחור, מה שתורם גם למרווח גחון מוגדל בשיעור דומה שעומד בגרסה זו על 26 ס”מ. המזלג הקדמי מתוצרת קאייבה הוא מסדרת קאשימה עם כיוונונים מלאים כשהבולם האחורי גם הוא בעל כיוונונים מלאים ולינקג’ משופר.

Tenere 700 EX 11Tenere 700 EX 11Preview
Tenere 700 EX 13Tenere 700 EX 13Preview
Tenere 700 EX 16Tenere 700 EX 16Preview
Tenere 700 EX 14Tenere 700 EX 14Preview
Tenere 700 EX 12Tenere 700 EX 12Preview
ימאהה טנרה 700ימאהה טנרה 700Preview
Tenere 700 EX 10Tenere 700 EX 10Preview
Tenere 700 EX 09Tenere 700 EX 09Preview
Tenere 700 EX 03Tenere 700 EX 03Preview
Tenere 700 EX 08Tenere 700 EX 08Preview
Tenere 700 EX 07Tenere 700 EX 07Preview
Tenere 700 EX 05Tenere 700 EX 05Preview
Tenere 700 EX 06Tenere 700 EX 06Preview
Tenere 700 EX 04Tenere 700 EX 04Preview
Tenere 700 EX 15Tenere 700 EX 15Preview
Tenere 700 EX 02Tenere 700 EX 02Preview

עוד ניתן למצוא בגרסת האקסטרים מושב שטוח חדש עבה וגבוה יותר ב-2 ס”מ (גובה משוב 91 ס”מ), מגיני רדיאטור מאלומיניום, רגליות טיטניום רחבות וממשק משודרג ללוח המחוונים עם 3 מצבי תצוגה שונים. בנוסף ישנה גם מערכת ABS בעלת שלושה מצבי פעולה ואפשרות ניתוק. בצד הקוסמטי ניתן למצוא כנף קדמית גבוהה בסגנון הטנרה הקלאסי של שנות ה-80′ וחישוקים מוזהבים המשתלבים בצביעה כחולה ייחודית לגרסה זו. מחירו של ימאהה טנרה 700 אקסטרים עומד על 82 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, מחיר זהה לגרסת הראלי ו-12 אלף שקלים יותר מאשר טנרה 700 סטנדרטי


div class="ad-placement">

טנרה 700 טנרה אקסטרים ימאהה ימאהה טנרה ימאהה טנרה 700 ימאהה טנרה 700 אקסטרים ימאהה טנרה אקסטרים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד