אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מי אתה מגנוס ווקר?
ראשי » מגזין » מי אתה מגנוס ווקר?
מגנוס ווקר

מי אתה מגנוס ווקר?

אחד האנשים הצבעוניים ביותר בתחום, שמזוהה בעיקר עם רסטורציות לא שגרתיות לפורשה, הוא גם חתיכת טיפוס עם סיפור חיים מעורר השראה

אריאל אלסיבוני 13/09/2018

בסיס: מגנוס ווקר נולד בב-1967 באנגליה לזוג הורים בני מעמד הפועלים. בגיל 10 אביו לקח אותו לתערוכת רכב בלונדון. שם לטענת ווקר, הוא ראה 911 לראשונה והתאהב בה. בראיונות שונים הוצא מציין שלמרות שחלם פורשה, הוא נסע באוטובוסים באנגליה ואפילו לא טרח להוציא רישיון. הוא גם לא טרח ללמוד או להוציא תואר כלשהו.

אמריקה: ב-1986, הוא הגיע לארצות הברית בכדי להיות מדריך במחנה קיץ לילדים. לאחר מכן עבר ללוס-אנג’לס. שם, במקרה, נכנס לעולם האופנה. הוא התחיל ממכירת בגדים משומשים, אותם קנה ועיצב מחדש. בתחילת שנות ה-90′ החברה שלו (Serious Clothing) כבר הלבישה את מדונה, ברוס ספרינגסטין ואליס קופר.

הפורשה הראשונה: הוא קנה את הפורשה הראשונה שלו ב-1992. ומאז לא הפסיק, כשהתחביב הצידי הפך להיות משמעותי יותר בחייו. האוסף הגדל שלו, שחצה את קו ה-40 מכוניות בשלב מסויים, עומד כעת על ב-25 משופצות על ידו ומוערך ב-7.5 מיליון דולר.

מגנוס ווקר


 

כיוון חדש-ישן: לתודעת חובבי הרכב העולמית הוא הגיעה בזכות הסרט “אורבאן אאוטלואו” שהוצג בפסטיבל סאנדאנס ב-2013. הסרט, חושף את דרך החשיבה הייחודית שלו לאורך כחצי שעה. אם במקרה לא צפית, מומלץ.

 

תוך 35 שנה. ווקר מספר שלאחר שה-911 הותירה בו חותם בתערוכה האמורה, כשהיה רק בן 10. הוא חזר לביתו, וכתב מכתב לפורשה. במכתב הוא ביקש לעצב עבורם מכוניות. פורשה ענו, משהו בסגנון – תודה שפנית, דבר איתנו כשתגדל. 35 שנים, אחרי הצלחת הסרט והפרסום לו זכה, פורשה חזרו אליו, שוב. הפעם בכדי להופיע בכמה פרסומות שלהם ובסרטים דוקומנטריים שונים שהפיקו. הסיפור הזה, אולי מסכם בצורה הטובה ביותר, את תמצית חייו של ווקר. סיפורים שיכולים להיווצר, רק כשאתה מפלס את הנתיב, של עצמך.

 

מגנוס ווקר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד