אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מיצובישי פאג’רו: עכשיו עם קיט שיפורים מקומי
ראשי » חדשות » מיצובישי פאג’רו: עכשיו עם קיט שיפורים מקומי
מיצובישי פאג'רו

מיצובישי פאג’רו: עכשיו עם קיט שיפורים מקומי

מיצובישי מרעננת את הפאג'רו עם קיט שיפורים שמרחיב את מעטפת היכולות של רכב השטח הוותיק בשטח

בן חסון 17/10/2017

כלמוביל, יבואנית דגמי מיצובישי לישראל, הודיעה על תחילת שיווק גרסת ‘פרו דקאר’ של מיצובישי פאג’רו המוכר. למעשה מדובר בחבילת שיפורים לשטח שהרכיבה היבואנית, והיא תוצע על ידה ללקוחות הדגם הקצר או הארוך ותשמר את האחריות.

החבילה כוללת בראש ובראשונה ובראשונה סט קפיצים ובולמים מבית פדרס (Fedders) ובילשטיין בהתאמה, שמגביהים את המרכב ב-5 ס”מ, המקסימום המותר בחוק לאחר כניסת התקנות החדשות לתוקף.

מעבר לכך הפרו מקבל גם חישוקים שחורים בעיצוב שונה שעוטים צמיגי AT של BFGoodrich, מיגון גחון מלא (6 חלקים), מדרגות צד של אספיר ומצלמת דרך קדמית.

מיצובישי פאג'רו
הגבהה למרכב, מיגון מלא, צמיגי AT ועוד

 


נזכיר שהפאג’רו הוותיק משווק עם מנוע הטורבו דיזל בנפח 3.2 ל’ המפיק 190 כ”ס ו-45 קג”מ שמשודך לתיבה אוטומטית עם חמישה יחסי העברה שמעביר את הכוח לכל הגלגלים, כמובן. שתי גרסאות המרכב עם החבילה – קצרה או ארוכה – מגיעות ברמת גימור ‘דקאר’ (מערכת מולטימדיה, גג שמש, בקרת אקלים, ריפוד עור למושבים ועוד) ומחירם של הכלים ללא חבילת השטח עומד על 299,900 או 334,900 שקלים בהתאמה.

מיצובישי פאג'רו
הרעיון של קיטים מוכנים לשטח קוסם לנו מאוד

 

התוספת הנדרשת עבור החבילה עומדת על 38,000 שקלים, אך במסגרת תקופת ההשקה (ללא מסגרת זמן רשמית) היא תוצע ב-19,900 שקלים בלבד. במקרה הזה, בהתחשב בתכולה ובכך שההתעסקות עם התקנות ואישורים נחסכת מהבעלים, לפחות על הנייר התמורה טובה.

מיצובישי פאג'רו

 

מיצובישי פאג'רו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד