אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מיצובישי ספייס סטאר המחודשת
ראשי » חדשות מקומיות » מיצובישי ספייס סטאר המחודשת
מיצובישי ספייס סטאר

מיצובישי ספייס סטאר המחודשת

מיצובישי מתחילה לשווק את את הספייס סטאר המחודשת בישראל

אריאל אלסיבוני 12/09/2016

מיצובישי ספייס סטאר זכתה למתיחת פנים זה מכבר וחוזרת לארץ. עם שלושה דגמים: invite – עם תיבה ידנית ועם תיבה אוטומטית בדגמי ה- Instyle ו- Premium. כזכור הספייס סטאר נעדרה מהשוק המקומי בחודשים האחרונים ועכשיו כאמור היא חוזרת.

מתיחת הפנים האמורה מקיפה למדי וכוללת כיול מחדש לשלדה, טיפול בתא הנוסעים, מימד אורך שצמח (ב-8.5 ס”מ) ובעיקר שדרוג עיצובי שמביא עימו מקדם גרר נמוך יותר (cd 0.27).

מיצובישי ספייס סטאר
נעדרה, השתפרה, חזרה.

 

גרסת הבסיס, ה-Invite מגיע אלינו עם מנוע בנפח ליטר בעל מנוע 1.0 ליטר המספק 71 כ”ס ומשודך לתיבה ידנית. המחיר נמוך למדי, 59,900 שקלים וכולל מראות צד חשמליות, חלונות חשמליים מלפנים בלבד, מערכת שמע מקורית, 6 כריות אוויר ומערכת מובילאיי.


גרסת הביניים ה- Instyle, תימכר כאן ב-79,900 שקלים ותצויד במנוע 1.2 ליטר (80 כ”ס) המשודך לתיבה רציפה. זו מכונית מאובזרת למדי שמוסיפה עוד לא מעט אבזור על רמת הבסיס עם בקרת אקלים, בקרת שיוט, כפתורי שליטה מההגה, חיישני תאורה וגשם, חלונות חשמליים, ציפוי עור להגה וידית ההילוכים, חימום מראות צד ועוד.

מיצובישי ספייס סטאר

 

מיצובישי ספייס סטאר מקבלת רמת גימור נוספת וחדשה, Premium, עם אותה יחידת הנעה (1.2 ליטר וגיר רציף) ומוסיפה אבזור נוסף הכולל בין השאר חישוקי סגסוגת, תאורת בי קסנון, ותפעול ללא מפתח. מחירה של גרסה זו עומד על 82,900 שקלים.

במסגרת ההשקה יזכו רוכשי הגרסאות האוטומטיות של מיצובישי ספייס סטאר בהטבה – מערכת מבוססת אנדרואיד המספקת אינטרנט אלחוטי קבוע ברכב, עם ממשק מגע, WAZE, פאנגו, סלופארק, מצלמת נסיעה לאחור, רדיו אינטרנטי וספר רכב אינטראקטיבי מובנה.

 

 

 

מיצובישי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד