אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה
ראשי » חדשות » מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה

מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה

מיני הציגה דור שני לרכב הפנאי שלה שמציג תפיחה משמעותית במימדים

אריאל אלסיבוני 31/10/2016

הצגתה של מיני קאנטרימן, רכב הפנאי הראשון של היצרנית, לא נראתה טבעית למותג ה”קטן”. טרנד רכבי הפנאי עוד היה יחסית חדש, ולא היה ברור לכולם איך רכב פנאי ישתלב בהיצע המכוניות הקטנות של מיני. השנים עברו ועם ההצלחה אי אפשר להתווכח – מיני מסרה מעל ל-540,000 יחידות מהקאנטרימן (הוצג ב-2010) – ועכשיו הגיע הזמן להציג את היורש.

הקאנטרימן החדש יושב על הפלטפורמה המוכרת של מיני, זו המשרתת גם את דגמי ב.מ.וו בעלי ההנעה הקדמית. אם בעבר הוא היה אחד מכלי הפנאי הקטנים, הדור הנוכחי כבר מתקרב מאוד לטרטוריה של כלים דוגמת אודי Q3 וב.מ.וו X1 עם כ-20 ס”מ שנוספו לאורך (431 ס”מ סה”כ), 3 ס”מ לרוחב (182 ס”מ) ובסיס גלגלים שצמח ל-267 ס”מ (תוספת של 7.5 ס”מ).

מיני קאנטרימן

 


מיני קאנטרימן החדש מיישר קו עם דגמי מיני העדכניים במראה החיצוני, אך מוסיף איפור שטח בולט יותר ביחס לקאנטרימן היוצא. גם בתא הנוסעים תמצאו מראה מוכר משאר דגמי היצרנית, אך מיני מרבה לספר כי מערכות המולטימדיה ומסכי המגע הם מהדור החדש שככל הנראה יחלחל בהדרגה לשאר דגמי היצרנית.

מיני קאנטרימן

 

היצע המנועים מוכר לנו מדגמים אחרים של מיני וב.מ.וו – דגם הבסיס (‘קופר’) יוצע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ל’ (3 ציל’) המפיק 136 כ”ס ו-22.6 קג”מ. הקופר S יוצע עם ה-2.0 ל’ המוגדש המפיק 192 כ”ס ו-28.5 קג”מ. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית כסטנדרט או אוטומטית-פלנטרית כאופציה (6 היל’ בקופר, 8 היל’ בקופר S). מיני מספרת כי השיגה שיפור משמעותי לביצועים ונותנת כדוגמה (אחת ויחידה) את גרסת הקופר S כפולת ההנעה האוטומטית שתאיץ ל-100 קמ”ש ב-7.2 שניות – 0.9 שניות מהר יותר מהגרסה המקבילה של הקאנטרימן היוצא.

מיני קאנטרימן

 

נכון להיום (ועד להצגת גרסת ה-JCW), הקאנטרימן החזקה ביותר היא גם הירוקה ביותר. גרסת הפלאג-אין ההיברידית מעמידה לרשות הנהג 224 כ”ס ו-39.2 קג”מ המגיעים משילוב של מנוע הבנזין הבסיסי (1.5 ל’, טורבו, 136 כ”ס) ומנוע חשמלי המפיק 88 כ”ס. טווח הנסיעה החשמלי לא נמסר, אך מיני מבטיחה מהירות מרבית בנסיעה על כוח החשמל בלבד של 125 קמ”ש (ויותר בשילוב מנוע הבנזין, כמובן). ישנן גם שתי גרסאות דיזל, אך ספק אם אלה יגיעו אלינו שיתחיל השיווק המקומי בשלהי הרבעון הראשון של 2017.

S מיני קאנטרימן קופר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד