אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו
ראשי » גריד » מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו
ב.מ.וו F450 GS

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

אחרי שהוצג כקונספט ב-2024, ב.מ.וו F450 GS הסדרתי נחשף רשמית כאלטרנטיבה באווארית מהודו בקטגוריית האדוונצ'רים הקטנים

אופיר דואק 05/11/2025 צלם: יצרן

אחד הדגמים שמשך את תשומת הלב בתצוגה של ב.מ.וו בתערוכת מילאנו בשנה שעברה היה הקונספט F450 GS, שהיווה למעשה רמז לאח קטן, עממי ועדין קרבי יחסית במשפחת ה-GS של היצרנית הבאווארית. חלפה שנה, ואחד מהחידושים הבולטים אותם מציגה ב.מ.וו במילאנו הוא הגרסה הסדרתית של אותו F450 GS, עליו מוטלת המשימה למשוך קהל צעיר למשפחת דגמי האדוונצ’ר של החברה בתקווה שביום מן הימים הם יטפסו במדרגות עד לספינת הדגל R1300 GS.

את הקהל הצעיר אמור למשוך בדגם החדש, מעבר לעיצוב ולפיצ’רים המזכירים את הדגמים הבכירים בסדרת ה-GS, גם תמחור נגיש יחסית. זאת אחת הסיבות שהייצור של הבייבי GS לא יתבצע  באירופה על ידי ב.מ.וו אלא בהודו על ידי TVS, שלה שיתוף פעולה ארוך עם ב.מ.וו וגם יצרה עבורה בעבר את דגמי סדרת ה-310 בעלי מנוע הסינגל, ובהם גם את ה-G310 GS.

הגרסה הסדרתית של ב.מ.וו F450 GS דומה עד כדי זהות מוחלטת לקונספט מהשנה שעברה, עם אותו שילוב בין כנף קדמית גבוהה המשתלבת עם יחידת התאורה הראשית עם סידור בצורת X היותר את הקשר ל-R1300 GS, משטחי צד זוויתיים ואפשרות לקבל מושב שטוח או מדורג בהתאם לצרכים ולרמת הגימור. את המראה האדוונצ’רי הקרבי משלימים מגיני ידיים, מיגון גחון וחישוקי שפיצים בסידור של 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור.


יחידת ההנעה היא בתצורת טווין מקבילי, כמקובל בסדרת ה-F, בנפח של 420 סמ”ק ובסידור של 135 מעלות בין פיני הטלטלים. ההספק עומד על 48 כ”ס המרביים המותרים בקטגוריית הרישוי האמצעית, כשהם מתקבלים ב-8,750 סל”ד. נתון המומנט עומד על 4.4 קג”מ המתקבלים ב-6,750 סל”ד, כשלרשות הרוכב עומדת אפשרות בחירה בין מספר מצבי רכיבה.

חידוש מעניין אותו מציגה ב.מ.וו באופנוע, אותו בטח יעריכו הרוכבים המתחילים אליהם הוא מכוון, היא מערכת המכונה ERC (Easy Rider Clutch). מדובר במערכת שבה המצמד פועל באופן צנטריפוגלי, מה שמאפשר לו להשתלב אוטומטית עם העליה בסל”ד ולמעשה לפתור את הרוכב מהצורך להשתמש בידית המצד בעת העברת הילוך, כאשר בסל”ד סרק מתנתק המצמד כדי למנוע את דימום המנוע בעמידה. לצד פעולת המערכת, עדין יכול הרוכב להשתמש בידית המצמד בעלת עת. ב.מ.וו תציע את המערכת כסטנדרט בגרסת GS Trophy המאובזרת, וכאופציה בתוספת תשלום ביתר רמות הגימור. כמו כן כל רמות הגימור למעט זו הבסיסית מגיעות עם מערכת קוויקשיפטר.

מערך המתלים של ב.מ.וו F450 GS כולל מזלג קדמי הפוך ובולם אחורי מתוצרת קאייבה בשילוב זרוע אחורית מאלומיניום עם מהלך מתלים זהה של 180 מ”מ מלפנים ומאחור. ברמות הגימור הבכירות Sport ו-GS Trophy הם מקבלים כיול ספורטיבי יותר וגם אפשרות כיוונון. מערכת הבלימה משלבת דיסק קדמי בודד 310 מ”מ עם קאליפר מונובלוק 4 בוכנות של ברמבו, ודיסק 240 מ”מ עם קאליפר בעל בוכנה אחת של ByBre מאחור. יש כמון גם מערכת ABS הפועל גם בהטיה ולה גם מצב ראלי המאפשר את ניתוק הפעולה על הגלגל האחורי, אליה מצרפות גם מערכות בקרת משיכה ובקרת בלימת מנוע.

ב.מ.חו תציע את הבייבי GS בשלוש רמות גימור נוספות לגרסה הבסיסית: Exclusive שמקבלת מגינים ידים וגחון, משקף קדמי וקוויקשיפטר, Sport המוסיפה את המתלים המשודרגים ומצבי רכיבה מורחבים ואת ה- GS Trophy שכוללת גם את מערכת ה-ERC, מיגון גחון מאלומיניום וצביעה ייחודית. לכל הדגמים ישנה אפשרות בחירה בין מספר מושבים בגבהים ועיצוב שונה, וכמובן שמוצע גם קטלוג אבזור מקורי נרחב כמו בכל GS.
לישראל אמור להגיע ב.מ.וו F450 GS במחצית השניה של 2026, ויהיה מעניין לראות כיצד הוא יהיה מתומחר בקטגוריה החמה של האדוונצ’רים הקטנים.

F450 GS ב.מ.וו ב.מ.וו F450 GS תערוכת מילאנו תערוכת מילאנו 2025
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד