אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית
ראשי » חדשות » מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית
KGM טורס

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

שנה לאחר ההשקה בישראל מצטרפת גרסה היברידית להיצע של KGM טורס, שתנסה לאתגר את הגרסאות ההיברידיות של יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'

אופיר דואק 05/11/2025 צלם: רונן טופלברג

היצרנית הקוראנית KGM ממשיכה להציג חידושים בקצב מרשים, כחלק מתהליך הבניה מחדש שלה כמותג שהוא למעשה ממשיכו של סאנגיונג הוותיקה לאחר זו נמכרה לקבוצת KG הקוריאנית. הטורס שהושק בישראל בדיוק לפני שנה בישר על דור חדש של מוצרים של KGM (אם כי פיתוחו החל לפני ההשתלטת ותהליך הבניה המחדש).

הטורס הושק בישראל בגרסת טורבו בנזין, כשלפני מספר חודשים זכה אף לסוג של מתיחת פנים ראשונה שכללה בעיקר תא נוסעים מעודכן. כעת הוא נוחת בישראל בגרסה היברידית, האמורה לספק מענה לביקוש הגובר של רבים קרוסאובר היברידיים ומשפחתיים, ביקוש שהנחית כאן את צמד האחים הקוריאנים יונדאי טוסון וקיה ספורטאז’ בגרסאותיהן ההיברידיות מארה”ב.

במבט חיצוני KGM טורס זהה כמעט לחלוטים לגרסת הבנזין. זה אומר שגם כאן ניתן לפגוש בחזית הייחודית עם השבכה המשורגת והצרה, כשמאחור ישנה קורה C הרחבה החוברת אל הגג, זאת לצד אלמנטים מעולם השטח כמו ידיעות העיגון למטען על מכסה תא המנוע (שהן רק ליופי) או התפיחה בדלת תא המטען המדמה כיסוי של גלגל חילופי. המידות נותרו מהגדולות הקטגוריה הקומפקטית, עם אורך של 470 ס”מ גדולים מהמוצע, אך עם בסיס גלגלים של 268 ס”מ המעמדי את הטורס במרכז הסקאלה של הקטגוריה.


מערכת ההנעה ההיברידית של KGM טורס משלבת בין מנוע 1.5 ליטר טורבו בהספק של 150 כ”ס ומנוע חשמלי בהספק של 177 כ”ס, כאשר בינהם ישנו מנוע חשמלי נוסף המשמש כגנרטור. שילוב זה מאפשר תנועה ראשונית ובמהירויות נמוכות באמצעות המנוע החשמלי בזכות האנרגיה הנאגרת בסוללת 1.9 קוט”ש, כשבמהירות ועומס גבוהים יותר מנוע הבנזין בשילוב הגנרטור מיצרים אנרגיה כדי לאפשר למנוע החשמלי להמשיך ולהניע את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים DHT אלקטרונית.

במהירות של למעלה מ-100 קמ”ש מצטרף מנוע הבנזין גם להנעת הגלגלים יחד עם המנוע החשמלי, כשהם יוצרים הספק משולב של 204 כ”ס ו-30.6 קג”מ. כל השילוב הזה מאפשר ל-KGM טורס ההיברידי להאיץ ל-100 קמ”ש ב-9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 180 קמ”ש. הבשורה העיקרית היא כמובן בתחום צריכת הדלק, שם מצהירה KGM על נתון של 17 ק”מ לליטר בממוצע.

KGM טורס משווק בישראל בשתי רמות גימור, כאש בשתיהן כולל מפרט הבטיחות 8 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית ומערך מלא של מערכות עזר כולל מערכות בלימת חירום בנסיעה לאחור ומניעת מעבר לנתיב לא פנוי, זאת לצד מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב ומערכת התרעה על תנועה בשטחים מתים.

הבשורה המעניינת באמת של KGM טורס מגיעה בגזרת המחיר המתחיל ב-180 אלף שקלים ברמת הגימור “פרימיום” הכוללת בין היתר ריפודי עור סינטטי, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, גג שמש פנורמי חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’. תוספת של 10,000 שקלים מכנה גם מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם  חימום ואוורור, חימום למושבים האחוריים וריפוד עור מלא. בזמן ההשקה תינתן הנחה בגובה 5,000 שקלים. תמחור מעניין זה מעמיד את KGM טורס ההיברידי ביתרון מחיר מול צמד המתחרים הקוראנים הישר בעלי הנעה היברידית, כאשר מחירו של קיה ספורטאז’ ההיבירידי מתחיל ב-195 אלך שקלים ואילו יונדאי טוסון ההיברידי מתומחר ב-200 אלף שקלים.

KGM KGM טורס KGM טורס היברידי טורס היבריד קרוסאובר היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד