אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מוג’לו: בר ברוך שוב על הפודיום!
ראשי » חדשות » מוג’לו: בר ברוך שוב על הפודיום!

מוג’לו: בר ברוך שוב על הפודיום!

נהג המרוצים הישראלי ממשיך להרשים באליפות ה-GT CUP האיטלקית

אריאל אלסיבוני 18/07/2016

בסוף השבוע האחרון נערך במסלול מוג’לו הסבב הרביעי באליפות ה-GT CUP האיטלקית בה לוקח חלק בר ברוך, נהג המרוצים הישראלי (בן 20, בשירות סדיר). בר משתתף באליפות כחלק מתוכנית פיתוח הנהגים הרשמית של למבורגיני כשהוא נוהג בלמבורגיני הוראקאן.

ההתחלה לא הייתה טובה, בר חלה בשפעת ולא השתתף במקצי האימון אל רק חלק ממקצי הדירוג (6 הקפות). למרות זאת, זינק במירוץ הראשון מהמקום השלישי ומהר מאוד טיפס למקום השני. לאחר שמוביל המירוץ נאלץ לחזור לרחבת הטיפולים בגלל ענישה, בר עלה למקום הראשון. כשהגיע הזמן להחלפת נהגים גם הם נקנסו ב-15 שניות המתנה בגלל הניצחון במירוץ שעבר במסלול מיזאנו (באליפות ה-GT “קונסים” בזמן על ניצחונות במרוצים קודמים – 15 שניות למקום ראשון, 10 שניות למקום שני וכן הלאה). בגלל העיכוב, שותפו של בר (ג’יה טונג ליאנג) חזר למירוץ כשהוא במקום השלישי, ולאחר מכן הוא נעקף ע”י ניקולאס קוסטה. קנס זמן שהוטל על קוסטה העלה את הצוות של בר אל הפודיום במקום השלישי.

בר ברוך מוגולו (1)
ברוך רופא חולים, עוד פודיום לבר

המירוץ השני (יום ראשון) היה מאתגר יותר – אל הניצחון במיזאנו הצטרף “עונש” של 5 שניות על המקום השלישי לסך של 20 שניות ברחבת הטיפולים. ליאנג זינק למירוץ מהמקום השישי, והעביר לבר את המכונית אחרי שטיפס למקום הרביעי. בר לא הצליח לסגור את הפער עם מובילי המירוץ וסיים במקום הרביעי.

למרות ההתחלה הקשה, בר סיים את סוף השבוע במצב טוב, כשהוא במקום החמישי באליפות עם פער של 21 נקודות בלבד ממוביל הטבלה. עם עוד שישה מירוצים לפניו (בשלושה מסלולים) הכול עוד פתוח ואנחנו עשויים לראות נהג מרוצים ישראל על פודיום האליפות.


המירוץ הבא ייערך ב-11.09.16 במסלול ווללונגה. שיהיה בהצלחה!

בר ברוך מוגולו (2)
מקום חמישי באליפות… קדימה בר!

בר ברוך
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד