אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מהמסלול לכביש הציבורי: מזראטי MC20 GT2 סטרדאלה נחשפת במונטריי
ראשי » חדשות » מהמסלול לכביש הציבורי: מזראטי MC20 GT2 סטרדאלה נחשפת במונטריי
מזראטי MC20 GT2 סטרדאלה

מהמסלול לכביש הציבורי: מזראטי MC20 GT2 סטרדאלה נחשפת במונטריי

מזראטי חושפת במונטריי את הגרסה החוקית לכביש של ה-MC20 GT2 עם המתכון המוכר: יותר כוח, פחות משקל ושלל עזרים אווירודינמיים

אופיר דואק 18/08/2024 צלם: יצרן

למרות התקופה הלא פשוטה והירידה במכירות על אף הדגמים החדשים, במזראטי משדרים עסקים כרגיל ומגיעים לשבוע הרכב במונטריי עם כמה חידושים כדי למשוך את תשומת ליבם וארנקם של עשירי קליפורניה. לצד MC20 במהדורת אייקונה שהיא מחווה ל-MC12 ואת ה-MCXtrema הקיצונית שעורכת בכורה צפון אמריקאית עורכת מזראטי בכורה עולמית ל-MC20 GT2 סטרדאלה החדשה.

מדובר בגרסת הומולוגציה חוקית לכביש על בסיס ה-MC20 GT2 שאמורה להציע את הטירוף והיכולות של גרסת המסלול עבור מי שה-MC20 הרגילה מעודנת והסולידית יחסית. חיצונית הסטרדאלה נבדלת מה-MC20 הסטנדרטית בשלל עזרים אווירודינמיים כמו חרב קדמית וחצאיות צד שונות. על פאנל החזית הקדמי ובצדדי הכנפיים נוספו כונסי אוויר לשיפור זרימת האוויר ומאחור ישנם כונסי אוויר מוגדלים למנוע, כולם אגב עשויים מסיבי פחמן. כמובן שלא נפקד מקומה של כנף אחורית גבוהה, מסיבי פחמן כמובן.

תא הנוסעים כולל מושבי מרוץ עם חגורות בטיחות בעלות 4 נקודות עגינה. הדיפונים הפכו מינימליסטים ובשילוב סיבי פחמן ואלקנטרה בכל פינה כשאפילו ידיות פתיחת הדלתות הן מעתה רצועות אלקנטרה שחוסכות כמה גרמים חיוניים. גלגל ההגה הקטום בהשראת דגמי המרוצים משלב סיבי פחמן ואלקנטרה בנקודות האחיזה של הידיים, עם נורות בחלקו העליון לסימון הזמן המומלץ להחלפת ההילוכים. עם זאת, במזראטי עדין השאירו מסך 10.25 אינץ’ לתפעול מערכות הרכב השונות ומערכת שמע בעלת 12 רמקולים, אם בכל זאת תרצו, מסיבה לא ברורה, לשמוע משהו אחר חוץ מהסאונד של המנוע.


 

בסך הכל דיאטת סיבי הפחמן של מזראטי MC20 GT2 סטרדאלה עזרה להוריד 60 ק”ג ממשקל המכונית ביחס ל-MC20 סטנדדרטית. יחד עם תוספת של 10 כ”ס להספק מנוע ה-V6 כפול המגדשים מתקבל הספק מרבי של 640 כ”ס ב-7,500 סל”ד, מה שהופך את הסטרדאלה למזראטי החזקה ביותר בייצור סדרתי כיום עם מנוע בעירה פנימית. יחס משקל/הספק משופר מאפשר לסטרדאלה להאיץ ל-100 קמ”ש ב-2.8 שניות, כעשירית שניה פחות מאשר MC20 רגילה עם מהירות מרבית של למעלה מ-320 קמ”ש.

אבל השיפור הזניח בביצועים הוא לא העיקר, כיוון שכמהדורת הומולוגציה נקודת החוזק של מזראטי MC20 GT2  סטרדאלה אמורה להיות בהתנהגות המשופרת, תוצאה של האווירודינמיקה המשודרגת כמו גם כיול מתלים שונה ומחודד יותר וצמיגים מכווני אחיזה. מסוג הדברים שצריך להיות לקוח של מזראטי כדי לגלות.

Maserati MC20 GT2 03Maserati MC20 GT2 03Preview
Maserati MC20 GT2 04Maserati MC20 GT2 04Preview
Maserati MC20 GT2 08Maserati MC20 GT2 08Preview
Maserati MC20 GT2 05Maserati MC20 GT2 05Preview
Maserati MC20 GT2 06Maserati MC20 GT2 06Preview
Maserati MC20 GT2 07Maserati MC20 GT2 07Preview
Maserati MC20 GT2 09Maserati MC20 GT2 09Preview
Maserati MC20 GT2 10Maserati MC20 GT2 10Preview
Maserati MC20 GT2 11Maserati MC20 GT2 11Preview
Maserati MC20 GT2 13Maserati MC20 GT2 13Preview
Maserati MC20 GT2 15Maserati MC20 GT2 15Preview
Maserati MC20 GT2 16Maserati MC20 GT2 16Preview
Maserati MC20 GT2 12Maserati MC20 GT2 12Preview
Maserati MC20 GT2 22Maserati MC20 GT2 22Preview
Maserati MC20 GT2 01Maserati MC20 GT2 01Preview
Maserati MC20 GT2 14Maserati MC20 GT2 14Preview
Maserati MC20 GT2 17Maserati MC20 GT2 17Preview
מזראטי MC20 GT2 סטרדאלהמזראטי MC20 GT2 סטרדאלהPreview
Maserati MC20 GT2 19Maserati MC20 GT2 19Preview
Maserati MC20 GT2 20Maserati MC20 GT2 20Preview
Maserati MC20 GT2 21Maserati MC20 GT2 21Preview
Maserati MC20 GT2 02Maserati MC20 GT2 02Preview

MC20 MC20 GT2 MC20 GT2 סטרדאלה מזראטי מזראטי MC20 מזראטי MC20 GT2 מזראטי MC20 GT2 סטרדאלה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד