אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מדריך אוברדרייב לרכיבות המדהימות ביותר בשטח עם קאן-אם (פרק 2): שמורת הר חורשן
ראשי » ווידאו » מדריך אוברדרייב לרכיבות המדהימות ביותר בשטח עם קאן-אם (פרק 2): שמורת הר חורשן

מדריך אוברדרייב לרכיבות המדהימות ביותר בשטח עם קאן-אם (פרק 2): שמורת הר חורשן

סדרת סרטים בה אנחנו לוקחים את הכלים המלהיבים ביותר שיש לקאן אם אל המקומות המדהימים ביותר לרכיבה בשטח. הפרק השני מוקדש לטובת אימת העבירות - הר חורשן

אריאל אלסיבוני 07/08/2023 צלם: ניר עמוס, אופיר דואק

ברוכים הבאים לסדרת הכתבות של אוברדרייב וקאן אם. בסדרה הזו אנו סוקרים את המקומות המדהימים ביותר בשטח לרכיבה על מגוון הכלים המשובחים של החברה. כן, יש מקומות בישראל בהם ניתן גם ליהנות מהיכולת של הכלים הללו וגם לחוות תאי שטח יוצאי דופן. בדיוק מהסיבה הזו, מצאנו לנכון לצלם את הסדרה בעלת השם הקליט (מאוד) “מדריך אוברדרייב לרכיבות המדהימות ביותר בשטח עם קאן אם”.

החלק השני של הסדרהמתרכז בהר חורשן. המקום בו מצויים אתגרי עבירות רבים, לעיתים לא פשוטים. אבל לא רק. שמורת הטבע גדולה למדי, מציעה גם שבילים קלים יותר ואף פינות מצוינות לרביצה שבין הרכיבות. הקרבה הכללית שלו לאזור המרכז הופכת אותו לנגיש ומתאים לגיחות ספונטניות יחסית. למעשה הנקודה נגישה למדי מכל מקום בארץ עם זמן נהיגה של שעה ופחות מערי המרכז הגדולות.

לכבוד ההר הצטיידנו בבציר האחרון של עילית הטרקטורונים. כל אחד מהם מהווה פסגה בתחום שלו והם מכוונים לסגמנטים שונים למדי. קאן אם אאוטלנדר 1000R XT-P מקס הוא טרקטורון גדול ורב יכולת. מצד אחד אפשר לטייל בו בזוג עם שיא הנוחות והפרקטיות. מהצד השני, הוא מצוייד במכלולי קצה, כאלו שגורמים לו לבלוע מכשולים עם מעט מאוד השפעה על הרוכב. וזה מבלי לציין את הגרסה החזקה ביותר של מנוע הרוטאקס שיש לקאן אם, עם 91 כ”ס. גם הרנגייד 1000 XXC משתמש במנוע הזה. הוא מיועד לרוכבים ספורטיביים יותר, בולמי הפוקס כאן מתכווננים באופן מלא, הממדים הדוקים יותר ומתבטאים בכלי זריז מאוד, קל שמייצר ביצועים יוצאי דופן. היכולת האינסופית של שני אלו בסביבת חורשן הראתה לנו שהמגבלה היחידה כאן בעצם היא הרוכב.. צפייה מהנה.


שם: שמורת הר חורשן

איזור: רמת מנשה, כרמל

הגעה: כניסה די ישירה לאזור יכולה להתבצע מכביש 67 (לכיוון מזרח) ופנייה ימינה לכיוון בת שלמה. יש כאן שטח חנייה גדול יחסית והאזור מטויל למדי. מהחנייה יוצאים שני שבילים (כחול וכחול) נסיעה עליהם לכיוון דרום תוביל אתכם הישר אל ההר. בשמורה מספר שבילים מסומנים והדרכים הראשיות, הכוללות שני שבילים ראשיים (סימון ירוק ואדום) ברורים. אפשרויות הטיול מעבר להר רבות אך כדאי לשים לב לשילוט היות וחלקים מהן מוגדרים כשטח אש.

כללי: איזורים שונים בסביבה מוגדרים כשטח אש יש לשים לב.

חשוב: שמורת חורשן מוגדרת כשמורת טבע. אז החוקים ברורים: לא יורדים מהשביל המסומן ובלי קשר כמו בכל מקום – שומרים על הסביבה.

מסביב: לחובבי הגבינות מומלץ לעצור במשק שוורצמן ובשנים האחרונות החלה לפעול פוד-טראק מצוין במתחם החנייה. מסביב ניתן להמשיך לאתרים עם נופך היסטורי (בית היערן לדוגמה) ולמבקשים להתקרר יימצאו את מבוקשם בפארק אלונה שמאפשר צעידה קלה במים.

חורשן מדריך אוברדרייב לרכיבות המדהימות ביותר בשטח עם קאן-אם קאן אם
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד