אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מאזדה 3 – מתעדכנת
ראשי » חדשות » מאזדה 3 – מתעדכנת
מאזדה 3

מאזדה 3 – מתעדכנת

כמה חודשים אחרי שהוצגה בעולם מגיעה ה-3 מתוחת הפנים אלינו

דין אפפל 21/02/2017

מאזדה 3 מכירה היטב את קטגורית המשפחתיות, שהיא עדיין הקטגוריה הגדולה בהיקף המכירות בארץ. אבל בשנים האחרונות היא רק הולכת ונחלשת. האשמה העיקרית בכך היא של קטגורית הפנאי-שטח שרק גדלה משנה לשנה, בעיקר על חשבון המשפחתיות והמשפחתיות הגדולות.

לתוך הסיטואציה הזו שולחת מאזדה את ה-3 מתוחת הפנים עם מגוון שדרוגים שאמורים לתת לה ערך מוסף. נתחיל מהשורה התחתונה והיא המחיר שלא השתנה. דגמי ה-3 ימשיכו להיות משווקים בגרסאות האצ׳בק וסדאן במחירים שיתחילו ב-132,000 שקלים לגרסת ה-1.5 ליטר קומפורט או ה-2 ליטר ספורט, ימשיכו ב-135,000 ל-2 ליטר קומפורט ויגיעו עד ל-143,000 שקלים עבור ה-2 ליטר פרימיום.

מאזדה 3

 


מהבחינה המכאנית לא הרבה השתנה. ה-3 תשווק עם מנוע 1.5 ליטר עם 120 כ״ס או עם 2.0 ליטר בעל 165 כ״ס, כאשר שניהם ישודכו לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ויניעו את הגלגלים הקדמיים.

מאזדה 3

 

מבחינת העיצוב החיצוני מאזדה שמרה על העיצוב הספורטיבי טרום המתיחה ורק עדכנה אותו קלות. את ההבדל הגדול ביותר, אפשר יהיה למצוא בפנסים שמעתה יהיו פנסי LED מלאים מלפנים, מאחור וגם במאותתים שעל מראות הצד. בפנים עודכן תא הנוסעים ונראה דומה יותר לדגמי ה-6 וה-CX-5 המחודשים (הראשונה כבר הגיעה אלינו והשניה תגיע בקרוב). זה כולל גם את מערכת המולטימדיה (עם מסך 7 אינץ׳) והתצוגה העילית שעברו עדכון עם גרפיקה משופרת.

מאזדה 3

 

כל הגרסאות יגיעו מאובזרות למדי כבר מגרסת הבסיס. הן יכללו בנוסף למקובל מערכת SCBS לבלימה אוטונומית עד 80 קמ״ש (להבדיל מ-30 קמ״ש במערכת הקודמת), מערכת התראה מפני סטייה מנתיב ומערכת LAS המחזירה את הרכב לנתיב אוטומטית (למעט בגרסת הספורט). בנוסף, כל הגרסאות יקבלו גלגלי 18 אינץ’ ואת מערכת ה-GVC שעוזרת לווסת את המומנט הנמסר אל הגלגלים בכניסה לפניה ובכך מחדדת את התנהגות הרכב.

3 מאזדה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד