אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקראת מילאנו: סוזוקי חושפת ויסטרום 800 לכביש
ראשי » דו-גלגלי » לקראת מילאנו: סוזוקי חושפת ויסטרום 800 לכביש
סוזוקי ויסטרום 800

לקראת מילאנו: סוזוקי חושפת ויסטרום 800 לכביש

בסוזוקי לא מחכים לתערוכת מילאנו סוזוקי וחושפים רשמית את גרסת הכביש המוזלת של הויסטרום 800

אופיר דואק 27/10/2023 צלם: יצרן

מספר שבועות לאחר שדלפו לרשת תמונות מאוסטרליה ושבועיים לפני תערוכת מילאנו, בסוזוקי החליטו שאין טעם להמתין וחשפו רשמית את ויסטרום 800 במהדורת הכביש שלו. סוזוקי ויסטרום 800 הוצג בדיוק לפני שנה, והכניס את סוזוקי באיחור אופנתי לקטגוריה החמה של אופנועי האדוונצ’ר בנפחי הביניים.

בסוזוקי בחרו להציג את ויסטרום 800 בתחילה בגרסת DE עם נטיה לכיוון השטח, מה שבא לידי ביטוי ביו היתר בחישוקי שפיצים ובחיקה בקוטר חישוק קדמי של 21 אינץ’. גרסת הכביש החדשה המכונה גם RE באה כדי לפנות לפלח השוק של רוכבי האדוונצ’ר המעדיפים להישאר על הכביש, כמו גם להציע אלטרנטיבה מוזלת לאח הקרבי. לפחות בארה”ב מחיר גרסת הכביש החדשה זול בכ-1,500 דולר מה-DE.

השינויים בגרסת הכביש של סוזוקי ויסטרום 800 באים לידי ביטוי בראש ובראשונה בחישוקים יצוקים, כאשר קוטר החישוק הקדמי ירד ל-19 אינץ’ ואילו האחורי נותר מידה של 17 אינץ’, יחד עם צמיגים בעלי פרופיל כביש מובהק. מערך המתלים נותר דומה מלפנים ומאחור עם מזלג הפוף SFF-BF ובולם אחורי מתכוונן מתוצרת Showa, אך מהלך המתלים הצטמצם מ-220 ל-150 מ”מ כדי להתאים לייעוד הכביש, כשבהתאם מרווח הגחון הצטמצם מ-22 ל-18.5 ס”מ וגובה המושב הונמך ל-825 מ”מ שיתאימו למגוון גדול יותר של רוכבים. העיצוב נותר זהה למעט משקף קדמי גבוה יותר המתאים לרכיבת כביש במהירויות גבוהות.


יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, ומנוע הטווין המקבילי בנפח 776 סמ”ק בעל גל ארוכבה של 270 מעלות מספק גם כאן 84 כ”ס ב-8,500 סל”ד ומומנט מרבי של 7.9 קג”מ ב-6,800 סל”ד. כמו דגם ה-DE, גם סוזוקי ויסטרום 800 RE יגיע עם מערכת ABS בעלת שני מצבי פעולה, מערכת בקרת משיכה, שלושה מצבי רכיבה ומערכת סיוע להחלפת הילוכים.
הגרסה החדשה של סוזוקי ויסטרום 800 אמורה להגיע ארצה במהלך השנה הבאה ולהתמקם בים גרסת ה-DE לויסטרום 650.

אדוונצ'ר כיבש אופנוע אדוונצ'ר ויסטרום 800RE סוזוקי סוזוקי ויסטרום סוזוקי ויסטרום 800
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד