אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025
ראשי » דו-גלגלי » לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025
הונדה CMX

לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025

לקראת שנת 2025 הונדה מעדכנת גם את דגמי הקרוזר ממשפחת ה-CMX, כשהיא מתמקדת בעיקר בגרסת ה-1000 שזוכה גם לתוספת כוח קלה

אופיר דואק 28/10/2024 צלם: יצרן

הונדה ממשיכה בחשיפת דגמי 2025 ולקראת שנת הדגם החדשה מבצעת עדכון גם למשפחת ה-CMX המוכרת גם בכינוי רבל (Rebel). גם בשנה הקרובה תמשיך משפחת הרבל להציע גרסאות 500 ו-1100 סמ”ק כאשר כל גרסה תציע מספר וארציות עיצוב וקטלוג הולל שפע של אביזרים ואפשרויות התאמה אישית.

שני הדגמים זכו לשינויי עיצוב קלים שמסתכמים בעדכון קל לחתימת התאורה וצביעות חדשות, כאשר המנועים של שני הדגמים עברו התאמה לתקינת יורו 5+. את עיקר השינויים ל-2025 מקבלת גרסת ה-1100 של הונדה CMX שבה עדכון ניהול המנוע והעלאת יחס הדחיסה מ-10:1 ל-10.5:1 תרם לשיפור קל בתפוקה, כאשר ההספק המרבי עלה מ-85.8 ל-87 כ”ס המתקבלים ב-7,250 סל”ד – 250 סל”ד גבוה יותר מבעבר. נתון המומנט נותר ללא שינוי, 10 קג”מ המתקבלים ב-4,750 סל”ד, אך בהונדה טוענים לזמינות כוח משופרת בסל”ד נמוך ובינוני.

כמו בעבר תתאפשר לרוכב בחירה בין שלושה מצבי רכיבה שונים אך עם שני מצבי התאמה אישית במקום אחד בעבר, לצד מערכת בקרת המומנט והאחיזה שמציעה 3 מצבי פעולה והתערבות בכיול מחודש. כמו בעבר הונדה CMX1100 יוצע גם עם אופציה לתיבת הילוכים DCT כפולת מצמדים שזכתה לתוכנת ניהול מעודכנת להעברות הילוכים חלקות יותר.

הונדה CMX1000 רבל בגרסת SE

את העדכונים של המורד הבכיר ל-2025 מסכמים שינויים כלים בארגונומיה ותנוחת הרכיבה, עם כידון שהוגבה ב-12 מ”מ וקורב ב-28 מ”מ לרוכב שיחד עם רגליות שהוזזו לפנים ב-5 ס”מ יוצרים תנוחת רכיבה קרוזרית יותר. כמו בעבר יוצע הונדה CMX1100 גם בגרסת באגר בעלת הסימון T ובגרסת SE המגיעה רק עם תיבת ה-DCT והיא בעלת כיסוי פנס קדמי, מגיני גומי על המזלג ועוד מספר שינויים קוסמטיים.


במקרה של הונדה CMX500 השינויים לשנת 2025 קלים יותר. הספק המנוע, שהותאם כאמור לתקינת זיהום האוויר המחמירה והעדכנית, נותר 45 כ”ס ב-8,500 סל”ד עם מומנט של 3.5 קג”מ ב-6,000 סל”ד. אל הצביעות העדכניות ומצטרפים ישנו מושב חדש ומשופר ומיקום שונה לכידון. גם את הונדה CMX500 ניתן יהיה לקבל בגרסת S עם צביעה יחודית ותוספות של מסיכת חזית ומגיני גומי על צינורת המזלג.
כרגע לא ברור מתי ינחתו שני הקרוזרים העדכניים של הונדה בישראל, אבל סביר להניח שזה יקרה במלך השנה הקרובה.

CMX 500 CMX1100 הונדה הונדה CMX הונדה CMX1100 רבל הונדה CMX500 רבל הונדה רבל הונדה רבל 500
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד