אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025
ראשי » דו-גלגלי » לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025
הונדה CMX

לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025

לקראת שנת 2025 הונדה מעדכנת גם את דגמי הקרוזר ממשפחת ה-CMX, כשהיא מתמקדת בעיקר בגרסת ה-1000 שזוכה גם לתוספת כוח קלה

אופיר דואק 28/10/2024 צלם: יצרן

הונדה ממשיכה בחשיפת דגמי 2025 ולקראת שנת הדגם החדשה מבצעת עדכון גם למשפחת ה-CMX המוכרת גם בכינוי רבל (Rebel). גם בשנה הקרובה תמשיך משפחת הרבל להציע גרסאות 500 ו-1100 סמ”ק כאשר כל גרסה תציע מספר וארציות עיצוב וקטלוג הולל שפע של אביזרים ואפשרויות התאמה אישית.

שני הדגמים זכו לשינויי עיצוב קלים שמסתכמים בעדכון קל לחתימת התאורה וצביעות חדשות, כאשר המנועים של שני הדגמים עברו התאמה לתקינת יורו 5+. את עיקר השינויים ל-2025 מקבלת גרסת ה-1100 של הונדה CMX שבה עדכון ניהול המנוע והעלאת יחס הדחיסה מ-10:1 ל-10.5:1 תרם לשיפור קל בתפוקה, כאשר ההספק המרבי עלה מ-85.8 ל-87 כ”ס המתקבלים ב-7,250 סל”ד – 250 סל”ד גבוה יותר מבעבר. נתון המומנט נותר ללא שינוי, 10 קג”מ המתקבלים ב-4,750 סל”ד, אך בהונדה טוענים לזמינות כוח משופרת בסל”ד נמוך ובינוני.

כמו בעבר תתאפשר לרוכב בחירה בין שלושה מצבי רכיבה שונים אך עם שני מצבי התאמה אישית במקום אחד בעבר, לצד מערכת בקרת המומנט והאחיזה שמציעה 3 מצבי פעולה והתערבות בכיול מחודש. כמו בעבר הונדה CMX1100 יוצע גם עם אופציה לתיבת הילוכים DCT כפולת מצמדים שזכתה לתוכנת ניהול מעודכנת להעברות הילוכים חלקות יותר.

הונדה CMX1000 רבל בגרסת SE

את העדכונים של המורד הבכיר ל-2025 מסכמים שינויים כלים בארגונומיה ותנוחת הרכיבה, עם כידון שהוגבה ב-12 מ”מ וקורב ב-28 מ”מ לרוכב שיחד עם רגליות שהוזזו לפנים ב-5 ס”מ יוצרים תנוחת רכיבה קרוזרית יותר. כמו בעבר יוצע הונדה CMX1100 גם בגרסת באגר בעלת הסימון T ובגרסת SE המגיעה רק עם תיבת ה-DCT והיא בעלת כיסוי פנס קדמי, מגיני גומי על המזלג ועוד מספר שינויים קוסמטיים.


במקרה של הונדה CMX500 השינויים לשנת 2025 קלים יותר. הספק המנוע, שהותאם כאמור לתקינת זיהום האוויר המחמירה והעדכנית, נותר 45 כ”ס ב-8,500 סל”ד עם מומנט של 3.5 קג”מ ב-6,000 סל”ד. אל הצביעות העדכניות ומצטרפים ישנו מושב חדש ומשופר ומיקום שונה לכידון. גם את הונדה CMX500 ניתן יהיה לקבל בגרסת S עם צביעה יחודית ותוספות של מסיכת חזית ומגיני גומי על צינורת המזלג.
כרגע לא ברור מתי ינחתו שני הקרוזרים העדכניים של הונדה בישראל, אבל סביר להניח שזה יקרה במלך השנה הקרובה.

CMX 500 CMX1100 הונדה הונדה CMX הונדה CMX1100 רבל הונדה CMX500 רבל הונדה רבל הונדה רבל 500
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד