אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לעשירים בלבד: לנד רובר דיפנדר הקלאסי חוזר
ראשי » חדשות » לעשירים בלבד: לנד רובר דיפנדר הקלאסי חוזר
לנד רובר דיפנדר

לעשירים בלבד: לנד רובר דיפנדר הקלאסי חוזר

8 שנים לאחר שירד מפס הייצור לנד רובר דיפנדר המקורי חוזר, אך לא כרכב עבודה אלא כמהדורה מוגבלת בהתאמה אישית לחובבי שטח עם כיסים עמוקים

אופיר דואק 29/08/2024 צלם: יצרן

חלף כבר כמעט עשור מאז שהלנד רובר דיפנדר, הגלגול של הרכב שהמציא את לנד רובר, ירד מפס הייצור. אמנם לנד רובר הציגה כידוע דיפנדר חדש, מודרני ועתיר טכנולוגיה אך הוא הפך לרכב שטח אופנתי לדור הייטק והתרחק שנות אור מהמקור שהחל את דרכו כרכב חקלאי והיה קודם כל כלי עבודה קשוח, על כל המשתמע מכך באיכות החיים שהציע.

למרות שהדיפנדר החדש מצליח למדי, וגם מזרים מוזמנים חיוניים לקופת JLR, מעריצי הדיפנדר הקלאסי שפחות סומכים על אלקטרוניקה בשטח יצאו לחפש תחליפים אחרים, אינאוס גרנדיר למשל. ההצלחה של הגרנדיר לא נעלמה מעיני לנד רובר, כמו גם האופנה בקרב העשירים לרכוש רכבי שטח קשוחים אך עמוסי פינוקים כהצהרה סביבתית על מעמד חברתי.

התשובה של לנד רובר לחובבי הנוסטלגיה מגיעה כעת כשהיא חושפת את דיפנדר V8 קלאסיק. לא, הדיפנדר לא חוזר בפועל לקו הייצור, אלא מדובר בחבילת שיפוץ ושדרוג מקיפה שמציעה לנד רובר על בסיס המהדורה האחרונה של הדיפנדר המקורי שיוצרה בין השנים 2012 ל-2016. כלומר בלנד רובר לא ייצרו שלדות חדשות של הדיפנדר הקלאסי אלא יבצעו את עבודה השדרוג על בסיס רכבים קיימים מסדרת הייצור האחרונה.


הרכבים שיזכו לטיפול יהיו בתצורת 90 הקצרה, 110 הארוכה עם 5 מושבים ו-110 ואגון עם 7 מושבים. הם יפורקו לרמת הבורג ויבנו מחדש לחלוטין, אבל פרויקט השדרוג לא מסתכם בכך. הדיפנדר מקבל חזות מודרנית הודות לשימוש בתאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, יחד עם שדרוגים לתא הנוסעים המשלב מושבי ריקארו קדמיים ודיפוני עור מלאים כאילו מדובר בריינג’ רובר. בנוסף, הלקוחות יוכלו לבצע התאמה אישית מדוקדקת לפי טעמם של הצבעים, הגימורים החיצונים, האבזור והדקורציה של תא הנוסעים.

המהדורה המיוחד תיוצר רק עם מנוע בנזין בתצורת V8, אך לא מדובר במנוע ה-3.9 הקלאסי ששימש את לנד רובר במשך עשרות שנים. במקום זאת יקבל הדיפנדר את מנוע ה-V8 המודרני בנפח 5.0 ליטר של יגואר-לנד רובר המספק 405 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה של ZF. מערכת המתלים משלבת מעתה קפיצים ומוטות מייצבים מתוצרת אייבך יחד עם בולמי זעזועים מתוצרת בילשטיין. מערכת הבלימה שודרגה עם דיסקי בקוטר 335 מ”מ מלפנים ו-300 מ”מ מאחור עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות מתוצרת Aclon.

מחיר השדרוג לא יהיה זול כלל, ואם תרצו דיפנדר מחודש בחניה תצטרכו לשלם באנגליה סכום שנעה בין 190 ל-204 אלף פאונד בהתאם לתצורת המרכב – כמעט פי 2 ממחירו של ריינג’ רובר ווג בסיסי, כלומר כ-2 מיליון שקלים.
מחברת “המזרח” יבואנית לנד רובר לישראל נמסר כי כרגע אין בכוונתם להביא את הדינפדר קלאסיק לישראל, אבל תהיו בטוחים שיהיו כמה חובבי לנד רובר שישימו עליו יד מתישהו באפיקי היבוא האישי.

Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 08Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 08Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 01Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 01Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 02Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 02Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 03Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 03Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 04Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 04Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 05Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 05Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 06Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 06Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 07Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 07Preview
לנד רובר דיפנדרלנד רובר דיפנדרPreview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 10Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 10Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 11Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 11Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 12Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 12Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 13Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 13Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 14Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 14Preview

דיפנדר דיפנדר V8 קלאסיק לנד רובר דיפנדר לנד-רובר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד