אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לנצי’ה חוזרת לראלי עם אפסילון HF בעלת מנוע טורבו
ראשי » חדשות » לנצי’ה חוזרת לראלי עם אפסילון HF בעלת מנוע טורבו
לנצ'יה אפסילון HF

לנצי’ה חוזרת לראלי עם אפסילון HF בעלת מנוע טורבו

לצד החשיפה הרשמית של אפסילון HF החשמלית מציגה לנצ'יה גם את ה-HF שבאמת ראוי לשמה: עם מנוע טורבו, גיר ידני וכוונה לחזור למרוצי הראלי, אבל לא לאולמות התצוגה

אופיר דואק 27/05/2024 צלם: יצרן

החזרה של לנצ’יה לחיים מלווה בלא מעט ניסיונות להתרפק ולאזכר את העבר המפואר, בתקווה לתרגם את הנוסטלגיה למזומנים. אחרי שהציגה את האפסילון החשמלית שהיא אמנם מודרנית אבל ממש מתיישרת עם האופי הספורטיבי בדגמי העבר של לנצ’יה, הודיעו האיטלקים כי הם יחזירו לחיים את המיתוג הספורטיבי HF כחטיבת הביצועים של המותג.

הניסיון להחיות את HF כאשר לנצ’יה מכוונת לייצור של מכוניות חשמליות בלבד הרגיש כמו ניצול ציני שלא ראוי שבשבילו יחזור הפיל הדוהר מן המתים. אלא שמסתבר שללנצ’יה יש גם תוכניות אחרות, וכעת לצד החשיפה של אפיסלון HF הודיעה לנצ’יה כי היא תחזור להשתתף במרוצי ראלי עם האפסילון, ואף הציגה אותה לראווה בצבא לבן עם פסי מרטיני שכל כך מזוהים עם שושלת מכוניות הראלי האלמותיות שלה.

עם זאת, המתחרים בקטגוריית ה-WRC יכולים לנשום לרווחה. לנצ’יה אפסילון HF ראלי 4 שתוצג בשנה הבאה רשמית מיועד להתחרות בקטגוריית ראלי 4 (לשעבר גרופ R)העממית. בקטגוריה זו יכולות להשתתף מכוניות הנעה קדמית ללא שינויים טכניים קיצוניים ויקרים, עם מנועי 1.6 עד 2.0 ליטר אטמוספריים או 1.1 עד 1.3 ליטר מוגדשים.


כפי שניתן להבין, למרבה ההפתעה והשמחה האפסילון תקבל גרסת בנזין. על פי ההצהרה של לנצ’יה, אפסילון ראלי 4 HF תעשה שימשו במנוע 1.2 ליטר תלת צילינדרי עם הספק מרבי של 212 כ”ס, בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה ותצויד בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני. נשמע בדיוק מה שלנצ’יה הייתה צריכה להציג מלכתחילה, אלא שכאן אפשר כבר לצנן את ההתלהבות. הראלי 4 HF מיועדת כאמור להתחרות בראלי, אבל לא מיועדת להגיע לאולמות התצוגה.

לנצ’יה אפסילון HF שכן תוכלו לרכוש החל מחודש מאי בשנה הבאה, אם כי אנחנו לא רואים סיבה למה, תצויד במנוע חשמלי המספק 240 כ”ס וסוללת 54 קוט”ש. מדובר שילוב דומה לזה שניתן למצוא באלפא ג’וניור ולוצ’ה החדשה ובאבארט 600 שתוצג בקרוב. בלנצ’יה מצהירים על זינוק ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות, מכלולי שלדה משודרגים וגם מראה ספורטיבי יותר מאשר האפסילון הרגילה, כאשר בתא הנוסעים ישנם מושבים ספורטיביים ודיפונים מעור כחול, לצד שלל אזכורים לכך שמדובר בגרסת ה-HF כמו תבליטים במשענות הראש או סמל הפיל על משטח הטעינה של הטלפון הסלולרי. לא משהו שמצליח לשכנע  או לעורר אותנו, בטח כשהראלי 4 HF שיותר ראויה לסמל של לנצ’יה נמצאת בסביבה.

Lancia Epsilon HF RALLY 01Lancia Epsilon HF RALLY 01Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 09Lancia Epsilon HF RALLY 09Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 10Lancia Epsilon HF RALLY 10Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 04Lancia Epsilon HF RALLY 04Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 02Lancia Epsilon HF RALLY 02Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 03Lancia Epsilon HF RALLY 03Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 11Lancia Epsilon HF RALLY 11Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 12Lancia Epsilon HF RALLY 12Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 13Lancia Epsilon HF RALLY 13Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 08Lancia Epsilon HF RALLY 08Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 07Lancia Epsilon HF RALLY 07Preview
Lancia Epsilon HF RALLY 06Lancia Epsilon HF RALLY 06Preview
לנצ'יה אפסילון HFלנצ'יה אפסילון HFPreview

HF HF ראלי אפסילון HF אפסילון HF ראלי 4 לנצ'יה לנצ'יה אפסילון HF לנצי'ה אפסילון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד