למרות שהורמו לא מעט גבות לצימוד המילים “ספורט” ו”ריינג’ רובר”, מאז שהוצג הדור הראשון של לנד רובר ריינג’ רובר ספורט הוא נחשב להצלחה לא קטנה עבור היצרנית הבריטית (נמסרו למעלה מ-730,000 עותקים מאז הושק ב-2004). זה היה הניסיון של הבריטים לצאת מתבנית “השטח והיוקרה הישנה” שדבקו במותג. הניתוח, כאמור, עבר בהצלחה ולנד רובר ראתה כי טוב והציגה דור שני (כמו גם כלים נוספים עם מיקוד הולך וגובר בכביש) וכעת הגיע הזמן לעדכון של אמצע החיים. הנה מה שצריך לדעת על הספורט המעודכן:
מבחוץ ומבפנים. השינויים לחוץ קלים למדי ונעשו ברוחו של הוולאר (שכבר הגיע לארץ). הספורט מקבל פגוש קדמי ויחידות תאורה מאחור ומלפנים שזכו לעדכון קל במראה. בתא הנוסעים השינויים כבר יותר בולטים עם קונסולה מרכזית חדשה המבוססת על מספר מסכי מגע במקום הכפתורים של הדור הקודם. ויש גם כמה גימיקים חדשים, בראשם גג שמש שניתן לעמעום בעזרת מחוות יד.
כוח. בכל זאת יש “ספורט” בשם, אז בוודאי תשמחו לשמוע שגרסת ה-SVR האימתנית זוכה לתוספת כוח קלה, לא שעם 550 כ”ס בעבר מישהו התלונן – אבל 575 כ”ס ו-71.3 קג”מ של הגרסה החדשה נשמעים יותר טוב. גם 4.5 שניות ל-100 קמ”ש נשמע לא רע…

כוח חשמלי. אל ההיצע מצטרפת גרסת פלאג-אין היברידית חדשה, לראשונה בלנד רובר. לגרסה זו מנוע בנזין (2.0 ל’, טורבו, 300 כ”ס) שיחד עם מנוע חשמלי (116 כ”ס, ממוקם בתוך תיבת ההילוכים – 8 במספר) מפיקים הספק משולב של 404 כ”ס ו-65.2 קג”מ. זה מספיק ל-6.7 שניות ל-100 קמ”ש וזה ממש בסדר לגרסה היברידית חסכונית וכבדה (2,471 ק”ג).

חסכון חשמלי. גרסת הפלאג-אין תאפשר טווח נסיעה חשמלי של 51 ק”מ כשהסוללות טעונות במלואן. זמן הטעינה הנדרש עומד על שעתיים ו-45 דקות, ולנד רובר מצהירה על צריכת דלק ממוצעת של יותר מ-35 ק”מ לליטר.

חשמל לכולם. יחידת ההנעה ההיברידית שהוצגה עם לנד רובר ריינג’ רובר ספורט המחודש היא רק ההתחלה. לנד-רובר ויגואר ניצלו את הצגת הספורט המחודש כדי לספר שעד שנת 2020 הן “יחשמלו”, חלקית או באופן מלא, את כל היצע הדגמים שלהן, כאשר היחידה ההיברידית שהוצגה כאן תשמש מגוון רחב בהרבה של דגמים.