אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לנד רובר וולאר הגיע לישראל
ראשי » חדשות » לנד רובר וולאר הגיע לישראל
לנד רובר וולאר

לנד רובר וולאר הגיע לישראל

לנד רובר חשפה את הדגם במרץ האחרון, עכשיו הוא נחת בארץ

בן חסון 13/09/2017

חברת המזרח, יבואנית דגמי לנד רובר לישראל, ערכה היום מסיבת עיתונאים בה השיקה את לנד רובר ריינג’ רובר וולאר (Velar) החדש. הדגם שייך לתת-מותג “ריינג’ רובר” ומתייצב (גם מבחינת המחיר, גם מבחינת המידות) במרווח שבין האיווק לריינג’ רובר ספורט. אגב, השם וולאר שימש בעבר את לנד רובר כדי להסוות את עבודתם על הריינג’ רובר המקורי.

 

הוולאר מגיע לארץ עם שישה מנועים לבחירה, כולם מנועים מפיתוח עצמי של לנד רובר. אגף בנזין מתחיל במנוע 2.0 ל’ מוגדש (250 כ”ס, 37.2 קג”מ, 6.7 שניות ל-100 קמ”ש). מעליו נמצאת גרסה חזקה יותר של אותו מנוע (300 כ”ס, 40.7 קג”מ, 6.0 שניות ל-100 קמ”ש). בראש ההיצע ישנו מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ל’ (מגדש-על) המוכר של יגואר-לנד רובר שמגיע כאן במהדורה החזקה שלו – 380 כ”ס ו-45.8 קג”מ המספיקים ל-5.7 שניות ל-100 קמ”ש ו-250 קמ”ש מרביים.


לנד רובר וולאר
מתמקם בין האיווק לספורט

 

היצע הדיזל מתחיל ב-2.0 ל’ שמגיע בשתי רמות הספק (180 כ”ס ו-43.8 קג”מ או 240 כ”ס ו-50.9 קג”מ) ומגיע עד למנוע ה-V6 המוגדש שמפיק 300 כ”ס ו-71.3 קג”מ. בכל מקרה, כל גרסאות הוולאר (בנזין ודיזל) מגיעות עם תיבה אוטומטית בת שמונה יחסי העברה והנעה כפולה קבועה.

הוולאר מגיע בארבע רמות גימור. הראשונה בהיצע (‘וולאר’) מוצעת רק בגרסאות הדיזל (2.0 ל’) ומנוע הבנזין הבסיסי (250 כ”ס) וכוללת גג שמש פנורמי, חישוקי 18 אינץ’, מערכת שמע עם 10 רמקולים, כניסה והתנעה ללא מפתח, כוונון חשמלי למושבים, מצלמה וחיישני נסיעה לאחור מערכת ה’טריין ריספונס’ של לנד רובר, מערכת בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב ועוד. רמת גימור ‘S’ מוסיפה פתיחת תא מטען חשמלית, חישוקי 19 אינץ’, ריפוד עור למושבים (כולל חימום למושבים קדמיים), התרעה על רכב חולף בנסיעה לאחור ועוד.

לנד רובר וולאר
מגיע מצויד למדי כבר בגרסת הכניסה

רמת גימור ‘SE’ מוסיפה מערכת שמע משודרגת עם 16 רמקולים, חישוקי 20 אינץ’, חלונות אחוריים כהים, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד. ה-‘HSE’ הבכירה תגיע עם חישוקי 21 אינץ’, חבילת עור מורחבת, קירור למושבים הקדמיים ומצב עיסוי ועוד. כל רמות הגימור יוצעו בתוספת תשלום (28,000 שקלים) עם חבילת ‘R-דינמיק’ (הוולאר האדום בתמונה למטה) שכוללת חישוקים בעיצוב שונה, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה ומספר עדכונים לעיצוב החוץ והפנים.

כאופציה ניתן יהיה להוסיף בכל רמת הגימור (סטנדרט ב-HSE) את חבילת הבטיחות שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב בשטח מת ומערכת אקטיבית לשמירה על נתיבה הנסיעה. עלות החבילה – 12,600 שקלים.

לנד רובר ריינג' רובר וולאר
יש גם חבילת עיצוב דינאמית למי שרוצה…

 

המחיר ההתחלתי של לנד רובר וולאר נקבע על 535,000 שקלים עבור מנוע הבנזין (250 כ”ס) או הדיזל (180 כ”ס) ברמת הגימור הבסיסית (עבור הדיזל 240 כ”ס המחיר עומד על 568,000 שקלים).

שאר רמות הגימור מוצעות עם כל המנועים – לדוגמה נציג את מחירי הוולאר עם מנועי הבנזין והדיזל הבסיסיים. מחירה של רמת גימור ‘S’ במקרה זה עומד על 578,000 שקלים, ה-‘SE’ מוצעת ב-625,000 שקלים וה-‘HSE’ הבכירה ב-698,000 שקלים. עבור מנוע גרסת ה-240 כ”ס בדיזל נדרשת תוספת של 33,000 שקלים ביחס למחירי הבסיס של רמות הגימור, ועבור הבנזין 300 כ”ס 15,000 שקלים נוספים. לדיזל הבכיר (300 כ”ס) תדרשו להוסיף מעבר לכך 39,000 שקלים וביחס אליו תוספת של 6,000 שקלים מספיקה עבור הבנזין החזק בהיצע (380 כ”ס).

לנד רובר ריינג' רובר וולאר כ

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד