אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לכביש ולשטח: שלושה דגמים חדשים של CF מוטו בישראל
ראשי » דו-גלגלי » לכביש ולשטח: שלושה דגמים חדשים של CF מוטו בישראל
CF מוטו

לכביש ולשטח: שלושה דגמים חדשים של CF מוטו בישראל

יצרנית האופנועים הסינית CF מוטו מרחיבה את היצע הדגמים שלה בישראל עם שלושה דגמים חדשים בעלי מראה, טכנולוגיה ואלקטרוניקה עדכניים במחירים תחרותיים

אופיר דואק 06/03/2025 צלם: יצרן

היצע הדגמים של CF מוטו בישראל מתרחב בימים אלו, כאשר חברת ‘עופר אבניר’ מתחילה לשווק בישראל שלושה דגמים נוספים של החברה הסינית שמציגה חידושים בקצב מסחרר. הרכב הדגמים כולל הפעם שני דגמי אדוונצ’ר בנפח בינוני ודגם כביש ספורטיבי בקטגוריית הנפח הנמוכה.

הדגם הראשון וכנראה החשוב ביותר מבחינת מכירות הוא גרסת ה-X של ה-800MT, דגם האדוונצ’ר הבכיר של CF מוטו שהושק בישראל לפני כשנתיים. גרסת ה-X אמנם עושה שימוש באותו מנוע טווין מקבילי בנפח 799 סמ”ק שהגיע מק.ט.מ המספק 95 כ”ס ובמספר חלקי גוף משותפים, אך מעבר לכך מדובר באופנוע שונה לחלוטין, עם השראה עיצובית מה-450MT הקרבי שהושק בישראל בהצלחה בשנה שעברה.

ה-X הוא אדוונצ’ר ממוקד שטח עם חישוקי 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור, מרווח גחון גדול, מושב שטוח ומיכל דלק ענק בנפח 22.5 ליטר שממוקם בצידי האופנוע בדומה לק.ט.מ 790 אדוונצ’ר – עם אופציה להגדלה של 8 ליטרים נוספים. CF מוטו 800MT מצויד במתלים מתכווננים בעלי מהלך של 230 מ”מ, משכך היגוי סטנדרטי, קוויקשיפטר מלא, מערכת ABS הפועלת גם בהטיה ומערכת בקרת משיכה. שיווקו של האופנוע בישראל מתחיל במקביל להשקתו בעולם ומחירו עומד על 60 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.


עבור רוכבי אדוונצ’ר מתונים יותר מגיע עתה לישראל CF מוטו 700MT. מדובר בדגם אדוונצ’ר המחליף את ה-650MT ומציע מפרט משודרג ואופי מעט יותר קרבי המוטה לשטח בזכות שילוב של צמיגי שפיצים עם חישוק קדמי בקוטר 19 אינץ’. מנוע הטווין המקבילי צמח לנפח של 693 סמ”ק כשהוא מספק 67 כ”ס ב-9,500 סל”ד עם מומנט של 6.2 קג”מ המתקבלים ב-6,500 סל”ד. המפרט הטכני כולל מצמד מחליק, מתלים בעלי מהלך של 150 מ”מ מלפנים ו-148 מ”מ מאחור ומערכת בלימה מתוצרת J.Juan. בנוסף ישנו גם לוח מחוונים חדש עם מסך TFT בגודל 5 אינץ’.
כמו בעבר, המחיר התחרותי ביחס לקטגוריה ומתחרים בנפח דומה נשמר. מחירו של CF מוטו 700MT עומד על 46 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.

לזירת אופנועי הכביש בעלי אופי ספורטיבי עבור רוכבים צעירים מגיע עתה ארצה CF מוטו 450SR. מדובר באופנוע ספורטיבי בעל עיצוב קרבי הכולל פרינג מלא וכנפונים אווירודינמיים בסגנון אופנועי ה-MotoGP. הוא מצויד במנוע טווין מקבילי שהוא בבסיסו אותו מנוע הנמצא ב-450MT, כשהוא מספק 50 כ”ס ב-9,500 סל”ד ומומנט של 4 קג”מ ב-7,600 סל”ד. מערכת המתלים משלבת מזלג רדמי הפוך ובולם אחורי עם כיוונון חלקי, כאשר מערכת הבלימה כוללת קאליפר קדמי רדיאלי בעל 4 בוכנות מתוצרת ברמבו. לאופנוע מצמד מחליק, מערכת ABS ומסך TFT בגודל 5 אינץ’. מחירו בישראל של CF מוטו 450SR עומד על 36 אלף שקלים כולל אגרות רישוי

450SR 700MT 800MT-X CF MOTO CF מוטו 450SR CF מוטו 700MT CF מוטו 800MT-X CF-מוטו אופנוע אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד