אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לא רק לילדים: פרארי טסטה רוסה J
ראשי » חדשות » לא רק לילדים: פרארי טסטה רוסה J
טסטה רוסה

לא רק לילדים: פרארי טסטה רוסה J

אחת מקלאסיקות המרוצים של פרארי זוכה לרפליקה ממוזערת ומושקעת במיוחד עבור חובבי רכב צעירים עם הורים בעלי כיסים עמוקים במיוחד או כאלו שלא יכולים להרשות לעצמם את הדבר האמיתי

אופיר דואק 14/02/2023 צלם: יצרן

רפליקות של מכוניות בגודל ממוזער עבור ילדים נפוצות מאד, אבל רובן לא ממש נאמנות למקור ולא יותר מצעצוע חביב להתניידות אישית ראשונית עבור זאטוטים. אבל מסתבר שאפשר גם אחרת. את חברת   Little Car Company ניתן להגדיר כיצרנית העל של רפליקות מוקטנות. החברה הבריטית שהוקמה בשנת 2019 עוסקת בייצור רפליקות סופר מושקעות בשיתוף פעולה עם יצרניות הרכב האקזוטיות בעולם תחשוף בקרוב דגם שלישי בהיצע שלה, כשאחרי רפליקות לבוגאטי טייפ 35 ואסטון מרטין DB5 מגיע תורה של פרארי.

ולא סתם פרארי, מדובר ברפליקה לפרארי 250 טסטה רוסה משנות ה-50, אחת ממכוניות המסלול האייקוניות והנחשקות ביותר בתולדות החברה ממראנלו. סדרת 250 TR של פרארי זכתה למספר גרסאות ופיתוחים, כשהגרסה עליה בחרה להתבסס חברת LCC היא טסטה רוסה משנת 1958 עם מרכב של המעצב הידוע של פרארי סקאלייטי.

גרסת הרפליקה היא רפרודוקציה בגודל של 75% מהמקור, עם אורך של 310 ס”מ, רוחב של 120 ס”מ וגובה של 70 ס”מ. עם ממדים שכאלו היא מתאימה לאכלס נערים צעירים, אבל מבוגרים לא גדולים במיוחד אבל גמישים למדי גם יוכלו למצוא את עצמם בתוכה. הירידה לפרטים בעיצוב מרשימה הוא נאמן מאד למקור, החל מקימורי וחיתוכי הכנפיים ,דרך קשת הבטיחות האחורית, עיצוב לוח המחוונים ועד האפשרות לקבל כיסוי מושב עליון מעור בדיוק כמו במקור.


אמנם מדובר ברפליקה, אבל לא תמצאו כאן מנוע 12 צילינדרים מוקטן. במקום זאת הטסטה רוסה J מונעת על ידי מנוע חשמלי בהספק של 12 קילוואט המאפשר לה להגיע למהירות מרבית של 80 קמ”ש, כך שממד לא מדובר בצעצוע. למעשה התכנון כולל גם מכלולים תואמים הכוללים מתלים הניתנים לכוונון, בלמי דיסק עם אפשרות כיוון לעוצמת הבלימה, כשלנהג הצעיר ישנם מספר מצבי נהיגה לבחירה.

חברת LCC תייצר את המכונית במהדורה מוגבל של 299 יחידות בלבד, כאשר הלקוחות יוכלו לבצע קונפיגרציה והתאמה אישית של צבעי המכונית בפנים ומבחוץ. מחיר הרפליקה לא פורסם, אבל הוא צפוי להות גבוה מאד. לשם השוואה מחיר הרפליקה של בוגאטי שיצרה החברה מתחיל ב-36 אלף אירו ויכול להגיע לכמעט כפול מכך. מצד שני, אם תרצו לשים פרארי 250 TS תצטרכו להתארגן על סכומים של יותר מ-10 מיליון דולר, כך שהרפליקה הממוזערת נראית פתאום כמו מציאה אמיתית.

Little Car Company פרארי פרארי טסטה רוסה J
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד