רפליקות של מכוניות בגודל ממוזער עבור ילדים נפוצות מאד, אבל רובן לא ממש נאמנות למקור ולא יותר מצעצוע חביב להתניידות אישית ראשונית עבור זאטוטים. אבל מסתבר שאפשר גם אחרת. את חברת Little Car Company ניתן להגדיר כיצרנית העל של רפליקות מוקטנות. החברה הבריטית שהוקמה בשנת 2019 עוסקת בייצור רפליקות סופר מושקעות בשיתוף פעולה עם יצרניות הרכב האקזוטיות בעולם תחשוף בקרוב דגם שלישי בהיצע שלה, כשאחרי רפליקות לבוגאטי טייפ 35 ואסטון מרטין DB5 מגיע תורה של פרארי.
ולא סתם פרארי, מדובר ברפליקה לפרארי 250 טסטה רוסה משנות ה-50, אחת ממכוניות המסלול האייקוניות והנחשקות ביותר בתולדות החברה ממראנלו. סדרת 250 TR של פרארי זכתה למספר גרסאות ופיתוחים, כשהגרסה עליה בחרה להתבסס חברת LCC היא טסטה רוסה משנת 1958 עם מרכב של המעצב הידוע של פרארי סקאלייטי.
גרסת הרפליקה היא רפרודוקציה בגודל של 75% מהמקור, עם אורך של 310 ס”מ, רוחב של 120 ס”מ וגובה של 70 ס”מ. עם ממדים שכאלו היא מתאימה לאכלס נערים צעירים, אבל מבוגרים לא גדולים במיוחד אבל גמישים למדי גם יוכלו למצוא את עצמם בתוכה. הירידה לפרטים בעיצוב מרשימה הוא נאמן מאד למקור, החל מקימורי וחיתוכי הכנפיים ,דרך קשת הבטיחות האחורית, עיצוב לוח המחוונים ועד האפשרות לקבל כיסוי מושב עליון מעור בדיוק כמו במקור.
אמנם מדובר ברפליקה, אבל לא תמצאו כאן מנוע 12 צילינדרים מוקטן. במקום זאת הטסטה רוסה J מונעת על ידי מנוע חשמלי בהספק של 12 קילוואט המאפשר לה להגיע למהירות מרבית של 80 קמ”ש, כך שממד לא מדובר בצעצוע. למעשה התכנון כולל גם מכלולים תואמים הכוללים מתלים הניתנים לכוונון, בלמי דיסק עם אפשרות כיוון לעוצמת הבלימה, כשלנהג הצעיר ישנם מספר מצבי נהיגה לבחירה.
חברת LCC תייצר את המכונית במהדורה מוגבל של 299 יחידות בלבד, כאשר הלקוחות יוכלו לבצע קונפיגרציה והתאמה אישית של צבעי המכונית בפנים ומבחוץ. מחיר הרפליקה לא פורסם, אבל הוא צפוי להות גבוה מאד. לשם השוואה מחיר הרפליקה של בוגאטי שיצרה החברה מתחיל ב-36 אלף אירו ויכול להגיע לכמעט כפול מכך. מצד שני, אם תרצו לשים פרארי 250 TS תצטרכו להתארגן על סכומים של יותר מ-10 מיליון דולר, כך שהרפליקה הממוזערת נראית פתאום כמו מציאה אמיתית.