אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לאכול את הלב: פורד GT למכירה עם 167 ק”מ על השעון
ראשי » מגזין » לאכול את הלב: פורד GT למכירה עם 167 ק”מ על השעון
לאכול את הלב: פורד GT למכירה עם 167 ק"מ על השעון

לאכול את הלב: פורד GT למכירה עם 167 ק”מ על השעון

סוכנות של פורד בארה"ב מציעה פורד GT משנת 2005 חדשה לחלוטין. המחיר? יותר מפי שלוש מהמחיר המקורי...

אריאל אלסיבוני 19/11/2018

לפעמים צצות מכוניות כמו פורד GT הזו, וגורמות לנו לאכול את הלב. המכונית הזו, משנת 2005, יכולה לדבר אל ליבם של חובבי הז’אנר. בייחוד כשזוכרים שהיא קבלה את כוחה ממנוע V8 ראוי בניגוד ל-V6 של הדור הנוכחי.

אז מה הסיפור? דילר של פורד בארה”ב מציע למכירה את המכונית הזו. פורד GT, משנת 2005 כאמור. שני הפרטים המעניינים כאן – המכונית מעולם לא נרשמה על שם אף אחד ויש לה רק 104 מייל על השעון. זה אומר שהיא חדשה לחלוטין, בהנחה שהחבר’ה בדילרשיפ שמרו עליה כמו שצריך.

אם זה לא מספיק, אז המכונית הזו מגיעה עם כל התוספות שפורד הציעה עם ה-GT. זה כולל את פסי המירוץ (שעלו 5,000 דולר בזמנו), קליפרים אדומים (750 דולר), חישוקים קלים (5,500 דולר) ומערכת שמע קוראת דיסקים (!!!) אופציונלית (4,000 דולר). עם כל התוספות האלו, המכונית הזו עלתה 156,595 דולר. כעת מבקשת הסוכנות 449,900 דולר.

לאכול את הלב: פורד GT למכירה עם 167 ק"מ על השעוןלאכול את הלב: פורד GT למכירה עם 167 ק"מ על השעוןPreview
ford gt (7 of 7)ford gt (7 of 7)Preview
ford gt (6 of 7)ford gt (6 of 7)Preview
ford gt (5 of 7)ford gt (5 of 7)Preview
ford gt (4 of 7)ford gt (4 of 7)Preview
ford gt (3 of 7)ford gt (3 of 7)Preview
fordgt northamericafordgt northamerica
2005 Ford GT.
Preview

הפורד GT של 2005 יוצרה ב-4,000 יחידות והציעה 550 כ”ס שהספיקו בכדי להשלים את מיאוץ הקלאסי תוך 3.8 שניות בדרך למהירות מרבית בת 330 קמ”ש. המחירים של אקזמפלר שמור היטב עם מעט ק”מ יכולים לנוע סביב 300,000 דולרים היום. 450,000 דולר עשויים להישמע המון כסף אבל יהיה מי שיישלם את המחיר הזה עבור GT חדשה לחלוטין.


div class="ad-placement">

פורד GT פורד GT40
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד