אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כמעט למבורגיני: אאודי מציגה RS Q8 מחודשת ומחוזקת
ראשי » חדשות » כמעט למבורגיני: אאודי מציגה RS Q8 מחודשת ומחוזקת
אאודי RS Q8

כמעט למבורגיני: אאודי מציגה RS Q8 מחודשת ומחוזקת

אאודי מציגה את ה-RS Q8 המחודשת שזוכה לגרסת פרפורמנס מחוזקת עם כוח וביצועים זהים כמעט לאלו של האחות מבית למבורגיני

אופיר דואק 25/06/2024 צלם: יצרן

אאודי ממשיכה להרחיב את היצע דגמי ה-RS פרפורמנס. אחרי שחשפה בשבוע שעבר את המכונית החזקה ביותר בתולדותיה, שהיא גרסת RS פרפורמנס לאיטרון GT, מתפנים בחטיבת הספורט של אאודי להציג כעת RS משודרגת עם מנוע אמיתי. כזה שנובח ושורף דלק מאובנים. מדובר במתיחת פנים ל-RS Q8 שמגיעה לאחר הצגת Q8 עדכנית לפני מספר חודשים.

בדומה ליתר דגמי ה-Q8 העדכניים, גם ה-RS Q8 קיבל עדכון עיצובי עם יחידות תאורת לד מטריקס חדשות ומתקדמות יותר בעלות חתימת אור דינמית חדשה, שבכה עדכנית וקרבית ובעבר ופגושים בעיצוב שונה. הקוקפיטר עבר עדכון עם שימוש בממשק התפעול החדש של אאודי  וכמובן שנעשה עדכון למערך מערכות הבטיחות האקטיביות.

הבשורה העיקרית במתיחת הפנים של אאודי RS Q8 היא מתחת למכסה המנוע. מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטרים נותר ללא שינוי בתצורתו הבסיסית, כשהוא מספק כבעבר 600 כ”ס ו-81.5 קג”מ המתקבלים בין 2,200 ל-4,500 סל”ד. אאודי ניצלה את מתיחת הפנים כדי להציג גרסת “פרפורמנס” מחוזקת וקרבית יותר, שבה המנוע מתוגבר, בין היתר הודות לניהול שונה ומערכת פליטה משופרת, להספק של 640 כ”ס ו-86.7 קג”מ – רק 10 כ”ס פחות מאשר ההספק של מנוע זה באחות המיוחסת למבורגיני אורוס. מדובר אגב במנוע הבעירה הפנימית החזק ביותר שהציע אאודי ספורט בדגמיה ללא סיוע חשמלי כלשהו.


 

תוספת הכוח אפשרה לקצר את התאוצה ל-100 קמ”ש מ-3.8 ל-3.6 שניות בגרסת הפרפורמנס, כאשר הגבלת המהירות ל-250 קמ”ש הוסרה והגרסה החדשה יכולה להאיץ עד 280 קמ”ש. נתון התאוצה של אאודי RS Q8 פרפורמנס זהה לזה של האורוס הסטנדרטית, אך היא מסוגלת לחצות את רף ה-300 קמ”ש – כי בכל זאת צריך להשאיר בידול מסוים ביחס לאאודי העממית.

מערכת ההנעה הכפולה של אאודי RS Q8 העלת דיפרנציאל מרכזי מכאני מתעדפת את הגלגלים האחוריים ביחס של 40:60, כאשר היא מסוגלת לשנות את חלוקת הכוח לפי הצורך ולהעביר עד 70% מהכוח לגלגלים הקדמיים אן עד 85% מהכוח לגלגלים האחוריים. שתי גרסאות ה-RS Q8 מגיעות כשהן מצוידות במתלי אוויר אקטיביים המסוגלים לשנות את גובה המכונית בטווח של 9 ס”מ, היגוי אחורי אקטיבי עם הפניה של עד מעלה וחצי של הגלגלים נגד או עם כיוון הגלגלים הקדמיים ובמערכת ה-eAWS שהיא מערכת של מוטות מייצבים אקטיביים המופעלים באמצעות מנוע חשמלי ומרסנת את תנודות המרכב.

מערכת הבלימה של אאודי RS Q8 משלבת דיסקים מחוררים בקוטר 420 מ”מ מלפנים ו-370 מ”מ מאחור, כאשר הדיסקים הקדמיים נלפתים על ידי קאליפרים בעלי 10 בוכנות.  גרסת הפרפורמנס משדרגת את יכולת הבלימה עם דיסקים קרמיים כסטנדרט, כאשר אלו הקדמיים צומחים לקוטר עצום של 440 מ”מ מלפנים. גרסת הפרפורמנס מציעה גם אופציה לחישוקי 23 אינץ’ ייחודים ומחושלים, כאשר כל חישוק קל ב-5 ק”ג בהשוואה לחישוק ה-22 אינץ’ הסטנדרטי. גרסת הפרפורמנס מגיעה עם גימורי חוץ ופנים שונים ותוספת של נגיעות סיבי פחמן כדי להיבדל מה-RS הסטנדרטית.

 

Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8 performanceAudi RS Q8 performancePreview
Audi RS Q8 performanceAudi RS Q8 performancePreview
Audi RS Q8 performanceAudi RS Q8 performancePreview
Audi RS Q8 performanceAudi RS Q8 performancePreview
Audi RS Q8 performanceAudi RS Q8 performancePreview
Audi RS Q8 performanceAudi RS Q8 performancePreview
אאודי RS Q8אאודי RS Q8Preview
Audi RS Q8 performanceAudi RS Q8 performancePreview
Audi RS Q8 performanceAudi RS Q8 performancePreview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview
Audi RS Q8Audi RS Q8Preview

RS Q8 RS Q8 פרפורמנס אאודי אאודי Q8 אאודי RS Q8 פרפורמנס אאודי ספורט אאושי RS Q8
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד