אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כמה דברים על פורשה 718 בוקסטר וקאיימן GTS החדשות
ראשי » חדשות » כמה דברים על פורשה 718 בוקסטר וקאיימן GTS החדשות
פורשה 718 GTS

כמה דברים על פורשה 718 בוקסטר וקאיימן GTS החדשות

פורשה מחממת את ה-718 עם גרסת GTS חדשה – החזקה ביותר שהוצגה לדגם

בן חסון 18/10/2017

מה זה GTS? גרסאות ה-GTS יושבות בהיצע של פורשה מעל לגרסאות ה-S ופונות למי שמחפש “קצת יותר” מהפורשה שלו ושמות דגש בעיקר על יכולת דינאמית טובה יותר. כעת הגיע התור של פורשה 718, גם בגרסה הפתוחה (בוקסטר) וגם בסגורה (קאיימן), לענוד תג GTS בעצמה.

מנוע. תכנון חדש לפתח היניקה ושינויים במגדש הטורבו הובילה לעליה בהספקו של הבוקסר המוגדש בנפח 2.5 ל’. כעת עומדים לרשות הנהג 365 כ”ס (350 כ”ס בגרסאות ה-S, ו-330 כ”ס ב-GTS הקודמת, שגם נהנתה ממנוע 6 ציל’ בוקסר אטמוספרי) ו-43.8 קג”מ הזמינים בטווח שבין 1,900 ל-5,000 סל”ד. כך זה לפחות במקרה של ה-718 בוקסטר, כי פורשה לא פרסמה נתונים רשמיים על הגרסה הסגורה, שבדור הקודם זכתה לתוספת של 10 כ”ס ביחס לבוקסטר GTS.

ספורט כרונו. שתי המכוניות יגיעו עם חבילת ‘ספורט כרונו’ כסטנדרט. זה אומר שה-GTS נהנית מהיגוי וקטורי, דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור ומערך הבולמים האקטיבים של פורשה (PASM), שגם מנמיך אותה ב-10 מ”מ.


ביצועים. תוספת ההספק ובקרת השיגור של חבילת הספורט כרונו מעמידים את נתון התאוצה ל-100 קמ”ש על 4.1 שניות בלבד ו-290 קמ”ש מרביים בשידוך לתיבה כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים (לא נמסרו נתוני ביצועים של הידנית). מיותר לספר שזה מהר יותר מה-S שזקוקה ל-4.7 שניות וגם מה-GTS הקודמת (4.6 שניות) נכון?

פורשה 718 GTS
שתיהן זכו לעדכון, אבל פורשה לא פרסמה נתונים על הקאיימן

 

עיצוב. ה-GTS של פורשה 718 מקבלת פגושים חדשים, יחידות תאורה מושחרות וחישוקי 20 אינץ’ שהושחרו גם הם. ולדעתנו היא גם נראית נפלא בצבע האדום העמוק שבתמונות. גם בתא הנוסעים ישנים שינויים עם שלל תגי GTS, הגה מצופה אלקנטרה, מד סל”ד עם רקע אדום ועוד.

פורשה 718 GTS
ספר ההזמנות כבר נפתח, בקרוב אצלנו…

 

אצלנו. פורשה 718 בוקסטר וקאיימן GTS יגיעו אלינו בחודש מרץ הקרוב, אבל כבר עכשיו יש מחיר. 652,000 שקלים ל-718 קאיימן GTS או 678,000 שקלים ל-718 בוקסטר GTS, עם תיבה ידנית בשני המקרים. לתיבה כפולת המצמדים תאלצו להוסיף עוד 30,800 שקלים.

פורשה 718 GTSפורשה 718 GTS
לא צריך יותר מלוח מחוונים אדום כדי לשכנע אותנו לקחת אותה לסיבוב...
Preview
718 GTS (10)718 GTS (10)Preview
פורשה 718 GTSפורשה 718 GTS
ספר ההזמנות כבר נפתח, בקרוב אצלנו...
Preview
718 GTS (8)718 GTS (8)Preview
718 GTS (7)718 GTS (7)Preview
718 GTS (6)718 GTS (6)Preview
פורשה 718 GTSפורשה 718 GTSPreview
פורשה 718 GTSפורשה 718 GTS
הגיע הזמן ל-GTS...
Preview
718 GTS (3)718 GTS (3)Preview
718 GTS (2)718 GTS (2)Preview
פורשה 718 GTSפורשה 718 GTS
שתיהן זכו לעדכון, אבל פורשה לא פרסמה נתונים על הקאיימן
Preview
718 GTS (12)718 GTS (12)Preview

718 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד