אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל
ראשי » דו-גלגלי » כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל
פולאריס רייזר

כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל

פולאריס משיבה מלחמה מול המתחרים בעולם רכבי ה-SBS הספורטיביים עם צמד דגמי הרייזר החדשים שנוחתים בישראל כשהם גדולים, חזקים וקיצוניים מאי פעם

אופיר דואק 06/09/2023 צלם: יצרן

לפולאריס ישנה זכות ראשונים בעולם רכבי ה-SBS הספורטיביים עם סדרת הרייזר, אך בשנים האחרונות היא נותרה מעט מאחור מול המתחרים שהרימו את רף הקיצניות לגבהים חדשים. אבל לא עוד. בימים אלו משיקה ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית פולאריס לישראל, את שני דגמי העילית החדשים בסדרת ה-RZR. מדובר ברייזר טורבו R וברייזר פרו R החדשים שהוצגו בשנה שעברה, צמד דגמי קצה הסוגרים את הפער מול רכבי הבאגי ומציעים מפרט, תצורה ומכלולים הקרביים אי פעם שהוצעו בסדרת ה-RZR.

פולאריס רייזר טורבו R הוא פיתוח קרבי יותר של הרייזר Pro XP. הוא חולק איתו את אותו מנוע טווין מקבילי מוגדש המספק 181 כ”ס, אך מציע שלדה מחוזקת בגאומטריה שונה, עם רוחב כולל של 74 אינטש (188 ס”מ). לטורבו R מהלך מתלים מוגדל של 27 אינץ’ מלפנים (68.6 ס”מ) ו-28.3 אינץ’ מאחור (71.9 ס”מ) והוא מצויד בצמיגי שטח בקוטר של 32 ס”מ. מערכת ההנעה כוללת תמסורת רציפה בעלת יחס העברה נמוך, אפשרות לנעילת דיפרנציאל וישנו גם הגה בעל תגבור חשמלי.

רייזר טורבו R מוצע בגרסאות 2 או 4 מושבים ובשלוש רמות אבזור. רמת האבזור הבסיסית “ספורט” מצוידת בבולמי Walker Evans בקוטר 2.5 אינץ’ מלפנים ו-3 אינץ’ מאחור עם כוונון ידני, כשהמחיר עומד על 197 אלף שקלים לגרסת 2 המושבים ו-215 אלף שקלים לגרסה הארבע מושבית. רמת גימור “פרימיום” מוסיפה אבזור כמו מסך מגע 7 אינטש לתצוגת מידע ושליטה במערכת המולטימדיה, מצלמה אחורית ועוד גודיז כאשר מחירה עומד על 210 אלף שקלים לגרסת 2 המושבים ו-230 אלף שקלים לגרסה הארבע-מושבית. בפסגת ההיצע של דגמי הטורבו R נמצאת רמת גימור “אולטימייט”. כאן כבר מקבלים מערכת מתלים אקטיבית עם ארבעה מצבי שיכוך לבחירת הנהג, כאשר המחיר עולה ל-228 אלף שקלים לגרסה הקצרה ו-250 אלף שקלים לגרסה המשפחתית.


עבור מי שלא מסתפק בכך, מציעה פולאריס את רייזר פרו R החדש שמאיים בקיצוניותו על רשות הקטגוריה. גם כאן המפרט הבסיסי כולל רוחב של 74 אינץ’ וצמיגי 32 אינץ’, אך ישנה שלדה שונה עם קשת התהפכות מאסיבית יותר,  גיאומטרית מתלים שונה וזרועות מתלה ארוכת יותר מאפשרים כאן מהלך מתלה אחורי שצומח כבר ל-29 אינץ’ (73.7 ס”מ).

החידוש המעניין בפרו R הוא ביחידת ההנעה הייחודית: מנוע 2.0 ליטר 4 צילינדרים נטול טורבו המספק 225 כ”ס שעד לפני מספר שבועות העניקו לפרו R את תואר הכלי הסדרתי החזק בקטגוריה. הספק שנדרש לאור העובדה שמהשקל העצמי היבש שלו מתקרב לטון בגרסה הדו-מושבית. יחידת ההנעה משולבת במערכת קירור מוגדלת ומשופרת למנוע ולתמסורת, יחד עם רצועה גדולה ועבה יותר. פולאריס רייזר פרו R משווק בשתי רמות אבזור, לבסיסית בולמי Walker Evans בקוטר 2.5 אינץ’ מלפנים ו-3 אינץ’ מאחור עם כוונון ידני, כאשר ברמת אבזור “אולטימייט” ישנם בולמי פוקס 3 אינץ’ עם מערכת DYNAMIX DV  המאפשרת שליטה אלקטרונית על הכיול עם ארבעה מצבי פעולה שונים.

מחירו של פולאריס רייזר פרו R בתצורת שני מושבים עומד על 238 אלף שקלים לרמת אבזור “פרימיום” ו-258 אלף שקלים לרמת גימור “אולטימייט”. התצורה המוארכת בעלת ארבע מושבים תדרוש תוספת של כ-28 אלף שקלים נוספים.

פולאריס פולאריס RZR פולריס רייזר רייזר Pro R רייזר RZR רייזר טורבו R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד