אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל
ראשי » דו-גלגלי » כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל
פולאריס רייזר

כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל

פולאריס משיבה מלחמה מול המתחרים בעולם רכבי ה-SBS הספורטיביים עם צמד דגמי הרייזר החדשים שנוחתים בישראל כשהם גדולים, חזקים וקיצוניים מאי פעם

אופיר דואק 06/09/2023 צלם: יצרן

לפולאריס ישנה זכות ראשונים בעולם רכבי ה-SBS הספורטיביים עם סדרת הרייזר, אך בשנים האחרונות היא נותרה מעט מאחור מול המתחרים שהרימו את רף הקיצניות לגבהים חדשים. אבל לא עוד. בימים אלו משיקה ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית פולאריס לישראל, את שני דגמי העילית החדשים בסדרת ה-RZR. מדובר ברייזר טורבו R וברייזר פרו R החדשים שהוצגו בשנה שעברה, צמד דגמי קצה הסוגרים את הפער מול רכבי הבאגי ומציעים מפרט, תצורה ומכלולים הקרביים אי פעם שהוצעו בסדרת ה-RZR.

פולאריס רייזר טורבו R הוא פיתוח קרבי יותר של הרייזר Pro XP. הוא חולק איתו את אותו מנוע טווין מקבילי מוגדש המספק 181 כ”ס, אך מציע שלדה מחוזקת בגאומטריה שונה, עם רוחב כולל של 74 אינטש (188 ס”מ). לטורבו R מהלך מתלים מוגדל של 27 אינץ’ מלפנים (68.6 ס”מ) ו-28.3 אינץ’ מאחור (71.9 ס”מ) והוא מצויד בצמיגי שטח בקוטר של 32 ס”מ. מערכת ההנעה כוללת תמסורת רציפה בעלת יחס העברה נמוך, אפשרות לנעילת דיפרנציאל וישנו גם הגה בעל תגבור חשמלי.

רייזר טורבו R מוצע בגרסאות 2 או 4 מושבים ובשלוש רמות אבזור. רמת האבזור הבסיסית “ספורט” מצוידת בבולמי Walker Evans בקוטר 2.5 אינץ’ מלפנים ו-3 אינץ’ מאחור עם כוונון ידני, כשהמחיר עומד על 197 אלף שקלים לגרסת 2 המושבים ו-215 אלף שקלים לגרסה הארבע מושבית. רמת גימור “פרימיום” מוסיפה אבזור כמו מסך מגע 7 אינטש לתצוגת מידע ושליטה במערכת המולטימדיה, מצלמה אחורית ועוד גודיז כאשר מחירה עומד על 210 אלף שקלים לגרסת 2 המושבים ו-230 אלף שקלים לגרסה הארבע-מושבית. בפסגת ההיצע של דגמי הטורבו R נמצאת רמת גימור “אולטימייט”. כאן כבר מקבלים מערכת מתלים אקטיבית עם ארבעה מצבי שיכוך לבחירת הנהג, כאשר המחיר עולה ל-228 אלף שקלים לגרסה הקצרה ו-250 אלף שקלים לגרסה המשפחתית.


עבור מי שלא מסתפק בכך, מציעה פולאריס את רייזר פרו R החדש שמאיים בקיצוניותו על רשות הקטגוריה. גם כאן המפרט הבסיסי כולל רוחב של 74 אינץ’ וצמיגי 32 אינץ’, אך ישנה שלדה שונה עם קשת התהפכות מאסיבית יותר,  גיאומטרית מתלים שונה וזרועות מתלה ארוכת יותר מאפשרים כאן מהלך מתלה אחורי שצומח כבר ל-29 אינץ’ (73.7 ס”מ).

החידוש המעניין בפרו R הוא ביחידת ההנעה הייחודית: מנוע 2.0 ליטר 4 צילינדרים נטול טורבו המספק 225 כ”ס שעד לפני מספר שבועות העניקו לפרו R את תואר הכלי הסדרתי החזק בקטגוריה. הספק שנדרש לאור העובדה שמהשקל העצמי היבש שלו מתקרב לטון בגרסה הדו-מושבית. יחידת ההנעה משולבת במערכת קירור מוגדלת ומשופרת למנוע ולתמסורת, יחד עם רצועה גדולה ועבה יותר. פולאריס רייזר פרו R משווק בשתי רמות אבזור, לבסיסית בולמי Walker Evans בקוטר 2.5 אינץ’ מלפנים ו-3 אינץ’ מאחור עם כוונון ידני, כאשר ברמת אבזור “אולטימייט” ישנם בולמי פוקס 3 אינץ’ עם מערכת DYNAMIX DV  המאפשרת שליטה אלקטרונית על הכיול עם ארבעה מצבי פעולה שונים.

מחירו של פולאריס רייזר פרו R בתצורת שני מושבים עומד על 238 אלף שקלים לרמת אבזור “פרימיום” ו-258 אלף שקלים לרמת גימור “אולטימייט”. התצורה המוארכת בעלת ארבע מושבים תדרוש תוספת של כ-28 אלף שקלים נוספים.

פולאריס פולאריס RZR פולריס רייזר רייזר Pro R רייזר RZR רייזר טורבו R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד