אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל
ראשי » דו-גלגלי » כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל
פולאריס רייזר

כוננות מלחמה בשטח: דגמי הרייזר החדשים בישראל

פולאריס משיבה מלחמה מול המתחרים בעולם רכבי ה-SBS הספורטיביים עם צמד דגמי הרייזר החדשים שנוחתים בישראל כשהם גדולים, חזקים וקיצוניים מאי פעם

אופיר דואק 06/09/2023 צלם: יצרן

לפולאריס ישנה זכות ראשונים בעולם רכבי ה-SBS הספורטיביים עם סדרת הרייזר, אך בשנים האחרונות היא נותרה מעט מאחור מול המתחרים שהרימו את רף הקיצניות לגבהים חדשים. אבל לא עוד. בימים אלו משיקה ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית פולאריס לישראל, את שני דגמי העילית החדשים בסדרת ה-RZR. מדובר ברייזר טורבו R וברייזר פרו R החדשים שהוצגו בשנה שעברה, צמד דגמי קצה הסוגרים את הפער מול רכבי הבאגי ומציעים מפרט, תצורה ומכלולים הקרביים אי פעם שהוצעו בסדרת ה-RZR.

פולאריס רייזר טורבו R הוא פיתוח קרבי יותר של הרייזר Pro XP. הוא חולק איתו את אותו מנוע טווין מקבילי מוגדש המספק 181 כ”ס, אך מציע שלדה מחוזקת בגאומטריה שונה, עם רוחב כולל של 74 אינטש (188 ס”מ). לטורבו R מהלך מתלים מוגדל של 27 אינץ’ מלפנים (68.6 ס”מ) ו-28.3 אינץ’ מאחור (71.9 ס”מ) והוא מצויד בצמיגי שטח בקוטר של 32 ס”מ. מערכת ההנעה כוללת תמסורת רציפה בעלת יחס העברה נמוך, אפשרות לנעילת דיפרנציאל וישנו גם הגה בעל תגבור חשמלי.

רייזר טורבו R מוצע בגרסאות 2 או 4 מושבים ובשלוש רמות אבזור. רמת האבזור הבסיסית “ספורט” מצוידת בבולמי Walker Evans בקוטר 2.5 אינץ’ מלפנים ו-3 אינץ’ מאחור עם כוונון ידני, כשהמחיר עומד על 197 אלף שקלים לגרסת 2 המושבים ו-215 אלף שקלים לגרסה הארבע מושבית. רמת גימור “פרימיום” מוסיפה אבזור כמו מסך מגע 7 אינטש לתצוגת מידע ושליטה במערכת המולטימדיה, מצלמה אחורית ועוד גודיז כאשר מחירה עומד על 210 אלף שקלים לגרסת 2 המושבים ו-230 אלף שקלים לגרסה הארבע-מושבית. בפסגת ההיצע של דגמי הטורבו R נמצאת רמת גימור “אולטימייט”. כאן כבר מקבלים מערכת מתלים אקטיבית עם ארבעה מצבי שיכוך לבחירת הנהג, כאשר המחיר עולה ל-228 אלף שקלים לגרסה הקצרה ו-250 אלף שקלים לגרסה המשפחתית.


עבור מי שלא מסתפק בכך, מציעה פולאריס את רייזר פרו R החדש שמאיים בקיצוניותו על רשות הקטגוריה. גם כאן המפרט הבסיסי כולל רוחב של 74 אינץ’ וצמיגי 32 אינץ’, אך ישנה שלדה שונה עם קשת התהפכות מאסיבית יותר,  גיאומטרית מתלים שונה וזרועות מתלה ארוכת יותר מאפשרים כאן מהלך מתלה אחורי שצומח כבר ל-29 אינץ’ (73.7 ס”מ).

החידוש המעניין בפרו R הוא ביחידת ההנעה הייחודית: מנוע 2.0 ליטר 4 צילינדרים נטול טורבו המספק 225 כ”ס שעד לפני מספר שבועות העניקו לפרו R את תואר הכלי הסדרתי החזק בקטגוריה. הספק שנדרש לאור העובדה שמהשקל העצמי היבש שלו מתקרב לטון בגרסה הדו-מושבית. יחידת ההנעה משולבת במערכת קירור מוגדלת ומשופרת למנוע ולתמסורת, יחד עם רצועה גדולה ועבה יותר. פולאריס רייזר פרו R משווק בשתי רמות אבזור, לבסיסית בולמי Walker Evans בקוטר 2.5 אינץ’ מלפנים ו-3 אינץ’ מאחור עם כוונון ידני, כאשר ברמת אבזור “אולטימייט” ישנם בולמי פוקס 3 אינץ’ עם מערכת DYNAMIX DV  המאפשרת שליטה אלקטרונית על הכיול עם ארבעה מצבי פעולה שונים.

מחירו של פולאריס רייזר פרו R בתצורת שני מושבים עומד על 238 אלף שקלים לרמת אבזור “פרימיום” ו-258 אלף שקלים לרמת גימור “אולטימייט”. התצורה המוארכת בעלת ארבע מושבים תדרוש תוספת של כ-28 אלף שקלים נוספים.

פולאריס פולאריס RZR פולריס רייזר רייזר Pro R רייזר RZR רייזר טורבו R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד