1. אחת ממכוניות המירוצים הנמכרות ביותר בעולם, לה יש סדרות מירוצים ייעודיות סביב כל העולם. פורשה 911 קאפ מן הסתם. הן באופן כללי עם 5,381 רכבים עד היום והן מהדור האחרון עם 1,130 יחידות זוכה למתיחת פנים ויישור קו עם מתיחת הפנים של ה-911 הנוכחית. הדור המעודכן ישנה את שמו ולא יישא יותר את ה-GT3 כחלק משמו אלא יקרא פשוט 911 קאפ. מעכשיו רק דגמי מירוצים שמיועדים להתחרות במירוצים בהם יש יצרני רכב נוספים ישאירו את ה-GT3 כחלק מהשם.
2. חיצונית ההבדלים בין פורשה 911 קאפ החדשה לקודמתה מתמקדים בעיקר ביישור קו עיצובי עם ה-992.2 שהיא ה-911 המחודשת. מקדימה הספוילר הקדמי עשוי 3 חלקים במקום 1 גדול שעוזר להוריד עלויות מתאונות, כמו גם פנסי תאורת יום נעלמו אחרי שהבינו שאלה נוטים לחורר את הרדיאטורים. מעל הגלגלים הקדמיים נוספו פתחי אוורור לשיפור זרימת האוויר ומאחור העיצוב אגרסיבי יותר ופורשה דאגה שיהיה יותר קל לכוון את הכנף העצומה.
3. היה מאוד חשוב לפורשה לשמור על המנוע של ה-GT3. זהו אותו מנוע בוקסר 6 צילינדרים אטמוספרי בנפח 4.0 ליטר שזכה לחיזוק קל של 10 כ״ס ביחס לקודמו מבלי לפגוע באורך החיים שלו שעומד על 100. בדומה למנוע של דגמי הכביש גם כאן פורשה עברה מפרפר יניקת אוויר אחד מרכזי ל-6 פרפרים נפרדים, שזה רלוונטי בעיקר למירוצים בהם צריך להתקין מגביל לכניסת האוויר בשביל לאזן ביצועים בין יצרנים שונים. הקלאץ עבר חיזוק ומאפשר זינוק מהמקום גם בסל״ד גבוה יותר מה-6,500 שהיה ניתן עד עתה – לטובת קהל הצופים לפי פורשה.

4. הבלמים הוגדלו לקוטר של 380 מ״מ, עובו מ-32 מ״מ ל-35 מ״מ ומיכל השמן הוגדל. כל זה בשביל לאפשר עמידות לאורך חיים משפור בעיקר עבור מירוצי סיבולת. בנוסף כל רכבי פורשה 911 קאפ מעתה יקבלו את מערכת ה-ABS למירוצים של Bosch שתעזור לנהגים פחות מנוסים להרגיש בנוח מאחורי ההגה בעיקר במירוצי סיבולת ארוכים.
5. אם מזכירים את ההגה אז גם הוא זכה לעדכון עיצובי. יש סידור שונה לכפתורים ולחלקם תאורה שתקל על מציאתם גם בתחרויות בחושך. כמו-כן יש גם 2 חוגות חדשות לשליטה על ה-ABS ועל בקרת האחיזה וכיול שלהן לפי הצורך בזמן הנהיגה. המסך מאחורי ההגה יוכל להציג מעתה גם טמפרטורה בכל צמיג בנוסף ללחץ האוויר כמו שהיה עד עתה. ומערכת שמגיעה מהאח הגדול ה-911 GT3 R מאפשר כיבוי אוטומטי של הרכב ברגע שהוא מזהה במערכת ה-GPS שהוא הגיע לעצירה מלאה ברחבת הטיפולים.