אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יש מקום לכולם: פולקסווגן ID.Buzz נחשף בגרסה ארוכה
ראשי » חדשות » יש מקום לכולם: פולקסווגן ID.Buzz נחשף בגרסה ארוכה
פולקסווגן ID.Buzz

יש מקום לכולם: פולקסווגן ID.Buzz נחשף בגרסה ארוכה

שנה לאחור שהוצג, המיניוואן החשמלי בעל עיצוב הרטרו של פולקסווגן זוכה לגרסה מוארכת בעלת מקום לעד 7 נוסעים, כשבאותה הזדמנות מקבל גם מנוע חזק יותר וסוללה מוגדלת

אופיר דואק 02/06/2023 צלם: יצרן

אחרי לא מעט באזז הושק לפני כשנה רשמית פולקסווגן ID.Buzz  – גלגול מודרני בעיצוב ניאו-רטרו לטרנספורטר הקלאסי משנות ה-60′ על בסיס הפלטפורמה החשמלית של קבוצת פולקסווגן. ה-Buzz התקבל בהתלהבות רבה בזכותה עיצוב והשימושיות שלו, אך גם ספג ביקורת על כך שבאופן מפתיע לא הציע אופציה לשורת מושבים שלישית, מה שקצת מפספס את כל הרעיון של מיניוואן. בפולקסווגן טענו בזמנו ש-ID.Buzz הוא בעל מידות קומפקטיות (אם אורך של 4.7 מטר נחשב קומפקטי) כדי להתאם לשוק האירופאי ולא מאפשר להתקין שורת מושבים שלישית, אבל הבטיחו שהם “עובדים על זה”.

בסוף השבוע נחשפה רשמית גרסת שבעת המושבים של ID.Buzz במפגש הרשמי של בעלי טרנספורטרים שנערך בקליפורניה, המקום בו הפך הטרנספורטר הקלאסי (המכונה גם Bus) לסמל של ילדי הפרחים. כדי לאפשר את הוספת שורת המושבים השלישית הוא זכה לתוספת של 25 ס”מ לבסיס הגלגלים שעומד מעתה על 325 ס”מ  – נתון שגם מכוניות פאר בגרסות בסיס גלגלים ארוך לא מגיעות אליו. האורך הכללי צמח ל-496 ס”מ כך שה-Buzz הוא כבר לא ממש מיני ואן, אבל זה לא פוגע כלל בעיצוב המתוק שלו.

גרסת בסיס הגלגלים הארוך תגיע בתצורה של שבעה מושבים או שישה מושבים שבה שני מושבי קפטן במרכז המכונית. המרווח אמור לספק גם למבוגרים בשורת המושבים השלישית, ומגוון אפשריות קיפול של המושבים מאפשרים ליצור רצפה שטוחה וחלל מטען בנפח של עד 2,469 ליטרים. את החוויה משלימים ברמות הגימור הגבוהות גם גג זכוכית פנורמי גדול יותר, תאורת אווירה מקיפה עם עד 30 צבעים, חימום לשורת המושבים השניה ומערכת שמע של הרמן קרדון. ממש לא הטרנספורטר הסגפן של ההיפים מהסיקסטיז. באותה הזדמנות הוסיפו בפולקסווגן מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך 12.9 אינץ’ גדול מבעבר.


פולקסווגן ID.Buzz יוצע בגרסת בסיס הגלגלים הארוך עם יחידת הנעה חדשה, עם מנוע חשמלי אחורי המספק 286 כ”ס במקום 204 כ”ס בדגם הקצר. עם מנוע זה יאיץ ה-Buzz הארוך ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות ויגיע למהירות מרבית מוגבלת של 160 קמ”ש. פולקסווגן תציע את הגרסה הארוכה עם סוללת 82 קוט”ש (77 קוט”ש מעשיים) המוכרת לצד סוללה חדשה ומוגדלת בעלת קיבולת של 91 קוט”ש (85 קוט”ש מעשיים), אך טווח הנסיעה הרשמי טרם פורסם. הסוללה החדשה תאפשר קצב טעינה מהיר במיוחד של עד 200 קילוואט. בשנה הבאה יוצע המרכב הארוך גם בגרסת GTX בעלת שני מנועים חשמליים, הנעה כפולה והספק משולב של 339 כ”ס.

הגרסה המוארכת של פולקסווגן ID.Buzz תוצג בסוף החודש גם עבור השוק האירופאי הפסטיבל הטרנספורטרים באנבור גרמניה, כאשר השיווק יחל לקראת סוף השנה. מתי בישראל? אנחנו עוד מחכים לגרסה הקצרה שתנחת אולי בסוף 2023.

Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview
Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview
פולקסווגן ID.Buzzפולקסווגן ID.BuzzPreview
Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview
Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview
Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview
Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview
Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview
Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview
Volkswagen ID. Buzz with long wheelbaseVolkswagen ID. Buzz with long wheelbasePreview

ID.Buzz פולקסווגן פולקסווגן ID.Buzz פולקסווגן באס פולקסווגן טרנספורטר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד