אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ירין שטרן: ממשיך לנצח עם Griiip
ראשי » חדשות » ירין שטרן: ממשיך לנצח עם Griiip
ירין שטרן

ירין שטרן: ממשיך לנצח עם Griiip

מירוצים 3 ו-4 בסבב השני של אליפות ה-G1 לא היו קלים לירין. זה לא אומר שהוא לא חזר עם גביע בסוף...

אריאל אלסיבוני 29/04/2019 צלם: עמית אגרונוב - Griiip

הסבב השני של אליפות ה-G1, המבוססת כולה על רכבים מתוצרת Griiip הישראלית, נערך בסופ”ש האחרון במסלול וראנו דה מלגרי, שבצפון איטליה. ירין שטרן, מתמודד חזק באליפות הזו מרגע שהיא יצאה לדרך מספר לנו על ההתמודדות הלא קלה בשני המירוצים שנערכו בסופ”ש האמור:

“אליפות ה-G1 Series חזרה לפעילות עם סבב השני של האליפות, שכלל את המרוצים השלישי והרביעי במסלול בצפון איטליה. ביום שבת החלו האימונים לקראת המירוץ, בהם ששת המובילים באליפות היו בפער של חצי שנייה אחד מן השני. דווידה דלרה מוביל ואני אחריו. סלבטורה ליוטי, מיגל מאטוס, אנזו בוניטו ודוידה ויטורי מסודרים אחרינו בהתאמה.

הרכב הרגיש ממש שונה הפעם, לא הצלחנו למצוא איזון טוב של הרכב גם כשאנחנו עם אותו סט-אפ מהמרוצים הקודמים במסלול הזה. החשד שעלה בקבוצה גרס שבגלל שהליגות האחרות שנוהגות במסלול במהלך הסופ”ש החלו להשתמש בצמיגים אחרים הדבר שינה את האחיזה באספלט.

ירין שטרן
מלחמות בדרך לניצחון. כמו שצריך

 


ראשון בבוקר ויוצאים למקצה הדירוג החל כשחמשת המובילים צמודים אחד לשני בפער של 2 עשיריות שנייה מהראשון עד החמישי, מטורף. המקצה המשיך להיות צמוד עד 2 הקפות לסיומו כאשר הצלחתי, בסופו של דבר, לקבוע את ההקפה הכי מהירה ולייצר פער של 4 עשיריות מהמקום השני. במורד הגריד ממוקמים מיגל מאטוס, דווידה דלרה וקונסטנטינו פרוני.

בהקפת החימום לפני הזינוק, ידית ההילוכים ברכב שלי השתחררה ממקומה והייתי חייב להיכנס לפיטס לסדר את התקלה. לצערי לא הצחתי לחזור בזמן למסלול ונאלצתי לזנק מהפיטס מהמקום האחרון. קצת מאכזב להיות אמור לזנק מהמקום הראשון ולרדת לפאתי הגריד בגלל תקלה פשוטה.

ירין שטרן
רגע, גם אותו צריך לעקוף…

 

המירוץ עצמו היה מלחמה. במהלך המרוץ נרשמו המון קרבות והצלחתי לצמצם פערים ולרשום עקיפות, לפעמים קצת אגרסיביות. בסופו של המירוץ הצלחתי לטפס עד למקום הרביעי ובמרחק של 3 עשיריות מהמקום השלישי והפודיום. כל-כך קרוב, אך כל-כך רחוק… את המירוץ הזה ניצח מיגל מאטוס, כשבמקום השני דווידה דלרה ואחריו קונסטנטינו פרוני.

למרוץ השני זינקתי מהמקום הרביעי. הזינוק היה טוב ובפניה הראשונה ביצעתי עקיפה מבחוץ על פרוני והתמקמתי במקום השלישי. המשכתי להפעיל לחץ ושתי פניות אח”כ עקפתי את מאטוס ועליתי למקום השני. אין זמן לנוח וישר מתחיל קרב עם דלרה על המקום הראשון. אחרי שתי הקפות על הזנב שלו, ביצעתי את העקיפה המיוחלת ביציאה מפניה מספר 2. משם הובלתי עד לסיום המירוץ. 

ירין שטרן
כל ניצחון הוא מתוק. אבל יש כאלו שהם מתוקים יותר

 

הניצחון במירוץ השני הוא סיום מתוק להתחלה מרה, ממש התעצבנתי אחרי התקלה במירוץ הראשון והזינוק מהפיטס במקום מהמקום הראשון, זה התזמון הכי גרוע בו יכולה להתרחש תקלה, דקה לפני הזינוק. אבל במצבים כאלו צריך לתעל את הכעס והעצבים למקום אחר, והשתמשתי בזה כדרבון ללחוץ עוד ולהלחם עד הסוף, דבר שבהחלט השתלם.”

אלוף. אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי ירין וה-Griiip ומעודדים אותו – אלוף.

G1 Griiip ירין שטרן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד