הסבב השני של אליפות ה-G1, המבוססת כולה על רכבים מתוצרת Griiip הישראלית, נערך בסופ”ש האחרון במסלול וראנו דה מלגרי, שבצפון איטליה. ירין שטרן, מתמודד חזק באליפות הזו מרגע שהיא יצאה לדרך מספר לנו על ההתמודדות הלא קלה בשני המירוצים שנערכו בסופ”ש האמור:
“אליפות ה-G1 Series חזרה לפעילות עם סבב השני של האליפות, שכלל את המרוצים השלישי והרביעי במסלול בצפון איטליה. ביום שבת החלו האימונים לקראת המירוץ, בהם ששת המובילים באליפות היו בפער של חצי שנייה אחד מן השני. דווידה דלרה מוביל ואני אחריו. סלבטורה ליוטי, מיגל מאטוס, אנזו בוניטו ודוידה ויטורי מסודרים אחרינו בהתאמה.
הרכב הרגיש ממש שונה הפעם, לא הצלחנו למצוא איזון טוב של הרכב גם כשאנחנו עם אותו סט-אפ מהמרוצים הקודמים במסלול הזה. החשד שעלה בקבוצה גרס שבגלל שהליגות האחרות שנוהגות במסלול במהלך הסופ”ש החלו להשתמש בצמיגים אחרים הדבר שינה את האחיזה באספלט.

ראשון בבוקר ויוצאים למקצה הדירוג החל כשחמשת המובילים צמודים אחד לשני בפער של 2 עשיריות שנייה מהראשון עד החמישי, מטורף. המקצה המשיך להיות צמוד עד 2 הקפות לסיומו כאשר הצלחתי, בסופו של דבר, לקבוע את ההקפה הכי מהירה ולייצר פער של 4 עשיריות מהמקום השני. במורד הגריד ממוקמים מיגל מאטוס, דווידה דלרה וקונסטנטינו פרוני.
בהקפת החימום לפני הזינוק, ידית ההילוכים ברכב שלי השתחררה ממקומה והייתי חייב להיכנס לפיטס לסדר את התקלה. לצערי לא הצחתי לחזור בזמן למסלול ונאלצתי לזנק מהפיטס מהמקום האחרון. קצת מאכזב להיות אמור לזנק מהמקום הראשון ולרדת לפאתי הגריד בגלל תקלה פשוטה.

המירוץ עצמו היה מלחמה. במהלך המרוץ נרשמו המון קרבות והצלחתי לצמצם פערים ולרשום עקיפות, לפעמים קצת אגרסיביות. בסופו של המירוץ הצלחתי לטפס עד למקום הרביעי ובמרחק של 3 עשיריות מהמקום השלישי והפודיום. כל-כך קרוב, אך כל-כך רחוק… את המירוץ הזה ניצח מיגל מאטוס, כשבמקום השני דווידה דלרה ואחריו קונסטנטינו פרוני.
למרוץ השני זינקתי מהמקום הרביעי. הזינוק היה טוב ובפניה הראשונה ביצעתי עקיפה מבחוץ על פרוני והתמקמתי במקום השלישי. המשכתי להפעיל לחץ ושתי פניות אח”כ עקפתי את מאטוס ועליתי למקום השני. אין זמן לנוח וישר מתחיל קרב עם דלרה על המקום הראשון. אחרי שתי הקפות על הזנב שלו, ביצעתי את העקיפה המיוחלת ביציאה מפניה מספר 2. משם הובלתי עד לסיום המירוץ.

הניצחון במירוץ השני הוא סיום מתוק להתחלה מרה, ממש התעצבנתי אחרי התקלה במירוץ הראשון והזינוק מהפיטס במקום מהמקום הראשון, זה התזמון הכי גרוע בו יכולה להתרחש תקלה, דקה לפני הזינוק. אבל במצבים כאלו צריך לתעל את הכעס והעצבים למקום אחר, והשתמשתי בזה כדרבון ללחוץ עוד ולהלחם עד הסוף, דבר שבהחלט השתלם.”
אלוף. אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי ירין וה-Griiip ומעודדים אותו – אלוף.