אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יפה אפילו יותר: אסטון מרטין מציגה את DB12 וולנטה
ראשי » חדשות » יפה אפילו יותר: אסטון מרטין מציגה את DB12 וולנטה
DB12 וולנטה

יפה אפילו יותר: אסטון מרטין מציגה את DB12 וולנטה

שלושה חודשים לאחר הצגתה של אסטון מרטין DB12 מצטרפת אליה גרסת הוולנטה נטולת הגג, שמצליחה להתעלות ולהיות יפה עוד יותר מגרסת הקופה

אופיר דואק 14/08/2023 צלם: יצרן

חגיגות 110 השנים לאסטון מרטין ממשיכות במלוא המרץ, כשרגע לפני המעבר של החברה לעידן החשמל היא ממשיכה להנפיק דגמים שהופכים את השנה הזו למשמעותית וחגיגית במיוחד. כעת, שלושה חודשים לאחר שהוצגה DB12 החדשה מצטרפת אליה גם גרסת הקבריולה הנושאת באופן מסורתי את השם וולנטה. אסטון מרטין DB12 וולנטה מצטרפת גם ל-DBS סופרלג’רה 770 הקיצונית ול-ואלור השרירית המוצעת במהדורה מוגבלת שהוצגו גם הן השנה כשירת הברבור לפני שגם אסטון מרטין מתחשמלת.

אם חשבנו שאסטון DB12 נראית נפלא, אז גרסת הוולנטה מצליחה להיראות אפילו טוב עוד יותר עם קווים זורמים ואלגנטיים, כאשר היעדר הגג מדגיש את קפל המתניים מעל הגלגליים האחוריים. את מראה הקבריולה הקלאסי משלימים צמד תפיחות קטנות מאחורי קו משענות הראש של המושבים האחוריים.

כמובן שמה שמייחד את הוולנטה הוא הגג הנפתח. מדובר בגג בד שלטענת אסטון מרטין עשוי מ-8 שכבות לטובת בידוד ברמה של גג מתכת סגור. מנגנון הקיפול הדו-שלבי דורש 14 שניות בלבד לפתיחה ו-16 שניות לסגירה, כאשר ניתן לבצע את התהליך גם תוך כדי נסיעה במהירות של עד 50 קמ”ש או באמצעות השלט הרחוק של המכונית. גג הבד יוצע בצבע שחור כסטנדרט, כאשר כאופציה ניתן יהיה לקבלו גם בצבעי אדום, כחול ושחור משולב בגימור כסוף.


 

הסרת הגג הובילה למספר שינויים בשלדת המכונית כדי לפצות על אובדן הקשיחות. בין השינויים ניתן למנות מוט גישור עילי בין המתלים האחוריים, תוספת חיבורים רוחביים בשלדה, תושבות מלים קשיחות ב-140% ותמוכות צולבות בתא המנוע. כל אלו הגבירו את קשיחות הפיתול של השלדה בכמעט 5%. מעבר לכך מציעה הוולנטה מפרט שלדה דומה לזה של גרסת הקופה, עם מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית ומערכת בלימה עם דיסקים בקוטר 400 מ”מ מלפנים ו-360 מ”מ מאחור עם אופציה לבלמים קרמיים העוזרים לחסוך 27 ק”ג בסך הכל.

DB12 VOLANTE 12DB12 VOLANTE 12Preview
DB12 VOLANTE 11DB12 VOLANTE 11Preview
DB12 VOLANTE 14DB12 VOLANTE 14Preview
DB12 VOLANTE 15DB12 VOLANTE 15Preview
DB12 VOLANTE 16DB12 VOLANTE 16Preview
DB12 וולנטהDB12 וולנטהPreview
DB12 VOLANTE 18DB12 VOLANTE 18Preview
DB12 VOLANTE 09DB12 VOLANTE 09Preview
DB12 VOLANTE 10DB12 VOLANTE 10Preview
DB12 VOLANTE 13DB12 VOLANTE 13Preview
DB12 VOLANTE 08DB12 VOLANTE 08Preview
DB12 VOLANTE 01DB12 VOLANTE 01Preview
DB12 VOLANTE 02DB12 VOLANTE 02Preview
DB12 VOLANTE 03DB12 VOLANTE 03Preview
DB12 VOLANTE 04DB12 VOLANTE 04Preview
DB12 VOLANTE 05DB12 VOLANTE 05Preview
DB12 VOLANTE 06DB12 VOLANTE 06Preview
DB12 VOLANTE 07DB12 VOLANTE 07Preview

המנוע של הוולנטה יהיה זהה לזה של גרסת הקופה. מדובר במהדורה המשודרגת של מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר שפותח על ידי AMG. המנוע שנעדר כל סיוע חשמלי מספק 680 כ”ס ב-6,000 סל”ד ומומנט של 81.6 קג”מ הזמינים מ-2,750 סל”ד עד לשיא ההספק. הביצועים של הוולנטה פחותים באופן מזערי מגרסת הקופה בשל הבדלי המשקל הקלים, אך עדין מדובר במכונית סופר מהירה המזנקת ל-100 קמ”ש ב-3.7 דניות (מאית שניה יותר מגרסת הקופה) בדרך למהירות מרבית זהה של 325 קמ”ש.

ייצורה של אסטון מרטין DB12 וולנטה יחל כבר בשבועות הקרובים ומהיבואנית המקומית נמסר כי היא תהיה זמינה בקרוב גם בישראל. המחיר הרשמי טרף פורסם.

DB12 DB12 Volante DB12 וולנטה אסטון מרטין אסטון מרטין DB12
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד