אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה YZF-R9: כמעט מוכן
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה YZF-R9: כמעט מוכן

ימאהה YZF-R9: כמעט מוכן

הגרסה הספורטיבית של ה-MT09 כבר כמעט מוכנה. תחילת שיווק צפויה באמצע 2023

אריאל אלסיבוני 05/12/2022 צלם: הדמיה של Kardesign LTD

גל השמועות על ימאהה YZF-R9 כבר מציף את הרשת למעלה משנתיים. זה התחיל עם רישום סימן מסחרי שביצעה ימאהה ביפן עבור השם R9. השמועות קבלו משנה תוקף גם הצגת ה-R7 המבוסס על ה-MT07 וחייבים להודות שזה נראה הגיוני מאוד, מבחינת ימאהה ובכלל, להעביר גם את הטריפל הערום שלהם טיפול דומה. בייחוד על רקע העלמות קטגוריית הסופרספורט (600 סמ”ק וארבעה ציל’) מהכביש הציבורי.

אז גל השמועות הפך בשנה האחרונה ליותר מזה, כשהחברה כבר הייתה אמורה להציג את ימאהה YZF-R9 לקהל ולהתחיל שיווק במהלך 2023. אבל, כל תוכנית, בטח במצב הכאוטי בו נמצא העולם בתקופה זה, היא בסיס מצוין לשינויים – ימאהה YZF-R9 ייחשף רק באמצע 2023 ויגיע לשווקים ב-2024.

הפרטים הרשמיים לא קיימים אבל ברור לחלוטין שבגרסתו זו יעטה הטריפל של ימאהה פיירינג מלא בדומה ל-R7 ועם כ-120 כ”ס על כ-190 ק”ג הביצועים אמורים להיות נאים ואולי אפילו להוות תחליף מבחינה זו בלבד, לאותם סופרספורטים נעלמים. בימאהה מן הסתם, מקווים ליצור מגוון אופנועי ספורט, כאלו שיקלו על רוכבים לקפוץ קטגוריה ולהישאר נאמנים למותג. כל הדרך מ-R125 ועד ל-R1.

ימאהה R9 ימאהה YZF-R9
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד