אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה טרייסר 9 GT פלוס הושק בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה טרייסר 9 GT פלוס הושק בישראל
ימאהה טרייסר 9 GT

ימאהה טרייסר 9 GT פלוס הושק בישראל

ימאהה משיקה בישראל את הגרסה הבכירה של טרייסר 9 עם מפרט מודרג ומערך של מערכות בטיחות אקטיביות. המחיר: 105 אלף שקלים

אופיר דואק 01/08/2023 צלם: רונן טופלברג

חברת מטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל, השיקה את גרסת העל המאובזרת במשפחת הטריסר  9 של היצרן. מדובר בגרסת ה”פלוס” של ימאהה טרייסר 9 GT , אופנוע הספורט טורינג המצליח של ימאהה שהדור הנוכחי והשלישי שלו הוצג בשנת 2021, כאשר גרסת הפלוס הוצגה בתערוכת מילאנו האחרונה.

גרסת הפלוס מביאה איתה שני חידושים משמעותיים לא רק עבור הדגם אלא עבור עולם האופנועים בכלל ואופנועי הטורינג בכלל. מדובר במערכות בטיחות אקטיביות מבוססות ראדאר שצפויות להפוך לסטנדרט מחייב בתעשייה בשנים הקרובות. מערכת אחת היא מערכת זיהוי והתרעת התנגשות עם סיוע בבלימה אוטונומית בעת חירום. המערכת השניה המבוססת עליה היא מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שבדומה למערכות במכוניות מסוגלת לשמור מהירות ומרחק קבועים מהרכב שמלפנים ובהתאם לתנאי הדרך.

מבחינה מכאנית גרסת הפלוס של ימאהה טרייסר 9 זהה לגרסת ה-GT הרגילה. מנוע הטריפל בנפח 890 סמ”ק מפיק את אותם 119 כ”ס ב-10,000 סל”ד, אך כיאה לגרסת העל במשפחה, גרסת הפלוס מגיעה כסטנדרט עם מתלים חצי אקטיביים מתוצרת קאייבה ומערכת קוויק שיפטר דו-כיוונית המוצעות כאופציה בתוספת תשלום בגרסת ה-GT הרגילה. מעבר לכך מצויד הפלוס באותם מאפיינים מוכרים של גרסת ה-GT, לרבות מסך דיגיטלי כפול, משקף גבוה, מנשאים וארגזי צד לצד חבילת אלקטרוניקה מלאה הכוללת ABS הפועל תחת הטיה, מערכת בקרת משיכה ובקרת ווילי.



מחירו של ימאהה טרייסר 9 GT פלוס בישראל עומד על 105 אלף שקלים, תוספת של 15 אלף שקלים ביחס לדגם ה-GT הרגיל, והוא יגיע בצביעות העדכניות של הסדרה לשנת 2023.

טרייסר 9GT פלוס ימאהה ימאהה טרייגטר 9 GT ימאהה טרייסר 9 מטרו מוטור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד