אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה טרייסר 9 GT פלוס הושק בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה טרייסר 9 GT פלוס הושק בישראל
ימאהה טרייסר 9 GT

ימאהה טרייסר 9 GT פלוס הושק בישראל

ימאהה משיקה בישראל את הגרסה הבכירה של טרייסר 9 עם מפרט מודרג ומערך של מערכות בטיחות אקטיביות. המחיר: 105 אלף שקלים

אופיר דואק 01/08/2023 צלם: רונן טופלברג

חברת מטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל, השיקה את גרסת העל המאובזרת במשפחת הטריסר  9 של היצרן. מדובר בגרסת ה”פלוס” של ימאהה טרייסר 9 GT , אופנוע הספורט טורינג המצליח של ימאהה שהדור הנוכחי והשלישי שלו הוצג בשנת 2021, כאשר גרסת הפלוס הוצגה בתערוכת מילאנו האחרונה.

גרסת הפלוס מביאה איתה שני חידושים משמעותיים לא רק עבור הדגם אלא עבור עולם האופנועים בכלל ואופנועי הטורינג בכלל. מדובר במערכות בטיחות אקטיביות מבוססות ראדאר שצפויות להפוך לסטנדרט מחייב בתעשייה בשנים הקרובות. מערכת אחת היא מערכת זיהוי והתרעת התנגשות עם סיוע בבלימה אוטונומית בעת חירום. המערכת השניה המבוססת עליה היא מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שבדומה למערכות במכוניות מסוגלת לשמור מהירות ומרחק קבועים מהרכב שמלפנים ובהתאם לתנאי הדרך.

מבחינה מכאנית גרסת הפלוס של ימאהה טרייסר 9 זהה לגרסת ה-GT הרגילה. מנוע הטריפל בנפח 890 סמ”ק מפיק את אותם 119 כ”ס ב-10,000 סל”ד, אך כיאה לגרסת העל במשפחה, גרסת הפלוס מגיעה כסטנדרט עם מתלים חצי אקטיביים מתוצרת קאייבה ומערכת קוויק שיפטר דו-כיוונית המוצעות כאופציה בתוספת תשלום בגרסת ה-GT הרגילה. מעבר לכך מצויד הפלוס באותם מאפיינים מוכרים של גרסת ה-GT, לרבות מסך דיגיטלי כפול, משקף גבוה, מנשאים וארגזי צד לצד חבילת אלקטרוניקה מלאה הכוללת ABS הפועל תחת הטיה, מערכת בקרת משיכה ובקרת ווילי.



מחירו של ימאהה טרייסר 9 GT פלוס בישראל עומד על 105 אלף שקלים, תוספת של 15 אלף שקלים ביחס לדגם ה-GT הרגיל, והוא יגיע בצביעות העדכניות של הסדרה לשנת 2023.

טרייסר 9GT פלוס ימאהה ימאהה טרייגטר 9 GT ימאהה טרייסר 9 מטרו מוטור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד