אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שיפור מתמשך: החל שיווק ימאהה טימקס המחודש בישראל
ראשי » דו-גלגלי » שיפור מתמשך: החל שיווק ימאהה טימקס המחודש בישראל
ימאהה טימקס

שיפור מתמשך: החל שיווק ימאהה טימקס המחודש בישראל

ימאהה מתחילה לשווק בישראל את המהדורה העדכנית של טימקס 560 עם מראה חדש וטכנולוגיה משופרת. המחיר: החל מ-89 אלף שקלים על הכביש

אופיר דואק 19/03/2025 צלם: יצרן

חברת מטור מוטור מתחילה לשווק בימים אלו את מהדורת 2025 של ימאהה טימקס 560. הקטנוע הספורטיבי של ימאהה זכה לשורת עדכונים לכבוד שנת הדגם החדש ונחשף במהדורתו העדכנית בתערוכת מילאנו האחרונה. מדובר במתיחת פנים שמגיעה לפי סדר האבולוציה העקבי של הטימקס בדיוק שנתיים לאחר הצגת הדור הנוכחי של ימאהה טימקס.

במסגרת מתיחת הפנים זה ימאהה טימקס 560 לעיצוב חדש לחזית כולל יחידות תאורת לד חדשות וכונסי אוויר בעיצוב שונה. בקוקפיט ישנו מסך TFT חדש בדול 7 אינץ’ עם תצוגות מידע מתחלפות וקישורית משופרת לטלפון הסלולרי ולאפליקציה הייעודית של ימאהה לתחזוקת הכלי.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 560 סמ”ק מספק כבעבר 47 כ”ס, אך הותאם לתקינת יורו 5+ כשהוא זוכה גם למערכת פליטה משופרת. עדכונים משמעותיים בוצעו בחבילת האלקטרוניקה הכוללת מערכת בקרת בלימה חדשה המשלבת ABS העובד תחת פניה ונועדה למנוע סטיה בעת בלימה חריפה, עדכון למערכת בקרת המשיכה, מערכת איתות לאזהרה בבלימת חירום ומצבי רכיבה משופרים לרוכב. לבסוף מגיע ימאהה טימקס 560 עם שתי צביעות חדשות לשנת 2025: שחורה עם חישוקים כחולים ואפורה -שחורה.


מחירו של ימאהה טימקס המחודש עומד על 89 אלף שקלים כולל אגרות רישוי. לצד הדגם הסטנדרטי ישווק גם דגם ה-Tech Max המאובזר המגיע מתלה אחורי משופר ומתכוונן, בקרת שיוט, חימום למושב ולידיות הרוכב, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים וצביעה ייחודית בשילוב חישוקים בעלי גימור מתכתי. מחיר גרסת ה-Tech Max של הטימקס עומד על 98 אלף שקלים. במסגרת ימי ההשקה עד סוף חודש מרץ יזכו רוכשי הטימקס למערכת איתורן במתנה.

TMAX טימקס ימאהה ימאהה TMAX ימאהה טימקס ימאהה טימקס 560
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד