אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש
ראשי » דו-גלגלי » יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש
ימאהה טרייסר 7

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

ימאהה משלימה את רענון משפחת אופנועי תיור הכביש שלה כשהיא חושפת את טרייסר 7 החדש המציג עיצוב עדכני, מתלים משופרים ואופציה לתיבת הילוכים אוטומטית

אופיר דואק 13/05/2025 צלם: יצרן

לקראת שנת 2025 החלה ימאהה בתהליך רענון מקיף לדגמי הטווין והטריפל שלה בנפחי הביניים. כך תוך זמן קצר קיבלנו ימאהה MT07 חדש, טנרה 700 רענן וגם טרייסר 9 מעודכן (ששלושתם כבר נחתו בישראל בשבועות האחרונים). כעת מצרפת אליהם ימאהה גם דור חדש של טרייסר 7, אופנוע תיור-כביש הזקוף המונע על ידי מנוע ה-CP2 המוכר מיתר דגמי ה-700 של ימאהה.

ימאהה טרייסר 7 החדש זכה קודם כל לעיצוב עדכני, עם החזית החייזרית שבה יחידות לד צרות לתאורת יום ופנסים ראשיים מוסבים בין חיפויי הפרינג העליון. גם מיכל הדלק עוצב מחדש והוא כעת בעל נפח מוגדל של 18 ליטרים. תנוחת הרכיבה שופרה הודות לשילוב של כידון גבוה ב-3 ס”מ ורחב ב-2.5 ס”מ, אליו מצטרף גם מושב מדורג חדש עם אפשרות כיוונון לגובה של 2 ס”מ ללא צורך בכלי עבודה.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק נותר ללא שינוי מהותי, למעט התאמתו לתקינת יורו 5 פלוס העדכנית. כמו בעבר הוא מספק 72.5 כ”ס ב-8,750 סל”ד ומומנט של 6.9 קג”מ ב-6,500 סל”ד. בימאהה התקינו בטרייסר 7 החדש מצערות אלקטרוניות “על-חוט”, מה שמאפשר להציע לרוכב שלוש מצבי רכיבה עם אופי אספקת כוח ותגובת מצערת שונים. אל אלו מצטרפת גם בקרת משיכה עם שני מצבי התערבות לבחירה.


 

ימאהה העניקה לטרייסר 7 גם מצמד מחליק חדש עם פעולה קלה יותר לתפעול, אך מי שירצה יוכל לקבל את האופנוע, בדומה לטרייסר 9, עם תיבת ההילוכים Y-AMT החדשה המאפשרת העברת הילוכים באופן אוטומטי מלא, או בהעברה ידנית ללא שימוש במצמד. את היכולות התיוריות משלימה גם מערכת בקרת שיוט שהיא כעת ציוד סטנדרטי.

השלדה של ימאהה טרייסר 7 עבר חיזוקים ומחוברת אליה כעת זרוע אחורית חדשה ואורכה יותר ב-4 ס”מ. מערכת המתלים כולל מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ”מ עם כיוון לשיכוך הכיווץ וההחזרה. הבולם האחורי שופר גם הוא וזכה למנגנון לינקים יעיל יותר עשוי מאלומיניום. מערכת הבלימה זכתה לקאליפרים רדיאלים מלפנים ולקינוח ישנו גם מסך TFT 5 אינץ’ חדש עם תצוגות משתנות עבור לוח המחוונים.

כמו בעבר, ימאהה תציע את טרייסר 7 גם בגרסת GT מאובזרת עם יכולות תיור משופרות. גרסת ה-GT מגיעה עם מושב שונה ומרופד יותר, משקף קדמי גבוה יותר עם טווח כיוונון רחב, רגליות מצופות גומי וסט מזוודות קשיח מקורי עם תושבות אלומיניום מחוזקות לנשאית משקלים גבוהים יותר. בנוסף כוללת רשימת האבזור בטרייסר 7 GT גם ידיות מחוממות, ג’ק אמצע ואפשרות לשליטה מרחוק דרך האפליקציה בכיוון עומס הקפיץ של הבולם האחורי.

YAMAHA Tracer 7 2025 19YAMAHA Tracer 7 2025 19Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 08YAMAHA Tracer 7 2025 08Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 09YAMAHA Tracer 7 2025 09Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 10YAMAHA Tracer 7 2025 10Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 11YAMAHA Tracer 7 2025 11Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 14YAMAHA Tracer 7 2025 14Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 12YAMAHA Tracer 7 2025 12Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 13YAMAHA Tracer 7 2025 13Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 15YAMAHA Tracer 7 2025 15Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 16YAMAHA Tracer 7 2025 16Preview
ימאהה טרייסר 7ימאהה טרייסר 7Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 02YAMAHA Tracer 7 2025 02Preview
ימאהה טרייסר 7ימאהה טרייסר 7Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 04YAMAHA Tracer 7 2025 04Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 05YAMAHA Tracer 7 2025 05Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 06YAMAHA Tracer 7 2025 06Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 07YAMAHA Tracer 7 2025 07Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 17YAMAHA Tracer 7 2025 17Preview
יאמהה טרייסר 7יאמהה טרייסר 7Preview

אופנוע תיור טרייסר 7 טרייסר 7 GT ימאהה ימאהה טרייסר 7 ימאהה טרייסר 7 GT ספורט תיור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד