אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע
ראשי » דו-גלגלי » יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע

יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע

הוי-סטרום הגדול מקבל חישוק 21 אינץ' ועוד תוספות ששמות אותו על מפת האדוונצ'ר מוטי השטח

יובל לוי 18/07/2023

מי שאוהב את אופנועי האדוונצ’ר שלו עם נטיית שטח ברורה יישמח נוכח חדשות אלו. סוזוקי וי סטרום 1050DE נוחת בישראל. על הבסיס המוכר והסופר-מוצלח כבר כתבנו בעבר וכעת מגיעה גרסה זו שמבטיחה לקחת את יכולת הכביש המשובחות של הפלטפורמה הזו (רגליות באספלט וכו’) ולתת להם ביטוי גם בשטח (אני עובר כאן בלי בעיה).

עיקר השינוי מצוי בחישוקים. כבר בגרסת ה-XT הגיע אלינו ה-1050 עם חישוקי שפיצים ובגרסה החדשה (שמחליפה אותו למעשה) אלו נותרים כשגולת הכותרת היא גלגל בקוטר 21 אינץ’ כאמור. יש קהילות בהן אדוונצ’ר ללא חישוק בקוטר הזה מלפנים, לא ייקרא אדוונצ’ר אמיתי, ובדיוק למקומות הללו ה-DE (או RJ – כינוי נוסף) מכוון.

מעבר לבסיס המכאני המשובח המוכר שיש כאן (וי-טווין בשרני, שלדת אלומיניום, אלקטרוניקה מבוססת IMU) בסוזוקי רושמים מספר שינויים נוספים, בעיקר בגיאומטריה ובמהלך המתלים. בסיס הגלגלים ארוך יותר, זווית ההיגוי מתונה יותר ויש כאן גם כידון רחב יותר. במתלים נציין את תוספת המהלך מלפנים ומאחור שהובילה גם לעלייה בגובה המושב ושיפור מרווח הגחון. המשקל עלה ל-252 ק”ג אותם דוחפים 107 כ”ס.

DL1050DE (6 of 11)DL1050DE (6 of 11)Preview
DL1050DE (7 of 11)DL1050DE (7 of 11)Preview
DL1050DE (8 of 11)DL1050DE (8 of 11)Preview
DL1050DE (9 of 11)DL1050DE (9 of 11)Preview
DL1050DE (10 of 11)DL1050DE (10 of 11)Preview
DL1050DE (11 of 11)DL1050DE (11 of 11)Preview
DL1050DE (1 of 11)DL1050DE (1 of 11)Preview
DL1050DE (2 of 11)DL1050DE (2 of 11)Preview
DL1050DE (3 of 11)DL1050DE (3 of 11)Preview
DL1050DE (4 of 11)DL1050DE (4 of 11)Preview
DL1050DE (5 of 11)DL1050DE (5 of 11)Preview

 


שינויים חשובים נוספים כאן כוללים מסף TFT חדש לחלוטין, קוויקשיפטר, שלל מערכות עזר לרכיבה ובעיקר מצב G ייעודי לשטח בין ארבעת מצבי הרכיבה. חובבי הז’אנר ישמחו לשמוע שניתן לנתק לחלוטין את פעולת ה-ABS על הגלגל האחורי ב-DE. המחיר נקבע על 105,970 שקלים. לטעמנו הוי-סטורם היה אדוונצ’ר תיור מעולה עד היום ועם תוספת הגרסה הזו, הוא קורץ אל מעבר לשבילים – יכולת אותה נשתדל לבדוק בקרוב.

סוזוקי וי סטרום 1050DE
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד