אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר כוח, פחות דלק: פיג’ו 208 מקבלת יחידת הנעה חדשה
ראשי » חדשות מקומיות » יותר כוח, פחות דלק: פיג’ו 208 מקבלת יחידת הנעה חדשה
פיג'ו 208

יותר כוח, פחות דלק: פיג’ו 208 מקבלת יחידת הנעה חדשה

פיג'ו מתחילה לשווק בישראל את ה-208 המחודשת עם יחידת ההנעה החדשה בעלת התגבור ההיברידי שמציעה ביצועים וצריכת דלק משופרים. המחיר נותר ללא שינוי

אופיר דואק 06/04/2025 צלם: יצרן

בקיץ האחרון נחתה בישראל פיג’ו 208 המחודשת, זאת לאחר מתיחת פנים אותה קיבלה מכונית הסופרמיני הלא צעירה אך עדין חיננית. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה ה-208 עדכוני עיצוב, ממשק מולטימדיה חדש ושיפור למערך מערכות הבטיחות, זאת לצד יחידת הנעה חדשה בעלת תגבור היברידי.

אלא שעד כה הגיעה פיג’ו 208 המחודשת לישראל עם יחידת הכוח הוותיקה והמוכרת: מנוע 1.2 ליטר טורבו בעל 3 צילינדרים בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שמונה יחסי העברה. בימים לו העדכון של משפחת ה-208 הושלם, כאשר מתחיל שיווקה של ה-208 עם יחידת ההנעה החדשה.

מדובר ביחידת ההנעה החדשה של של סטלנטיס שכבר נמכרת בישראל ב-3008 החדשה. זוהי יחידת הנעה המשלבת מנוע 1.2 ליטר טורבו בעל שלושה צילינדרים (שונה ממנוע ה-1.2 של ה-208 המוחלפת) עם מערכת סיוע היברידי 48V. ההספק המשולב המרבי של המערכת עומדת על 145 כ”ס (136 כ”ס ממנוע הבנזין ו-22 כ”ס מהמנוע החשמלי), כאשר הכוח עובר אל הגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשה בעלת שישה יחסי העברה.


המערכת ההיברידית מסוגלת לסייע ביציאה מהמקום או בזמן תאוצה, כשהיא נטענת באמצעות מערכת בלימה רגנטיבית מובנית. לדבר פיג’ו צריכת הדלק ב-208 בעלת יחידת ההנעה החדשה עומדת על 21.7 ק”מ לליטר – צריכת דלק שמאפיינת מכוניות בעלות מערכות היברידיות “מלאות”.
לצד זאת, גם הביצועים התשפרו כשעם יחידת ההנעה החדשה התקצר נתון התאוצה ל-100 קמ”ש ל-8.1 שניות זריזות למדי, כשהמהירות המרבית עומדת על 204 קמ”ש.

פיג’ו 208 המחודשת תשווק בישראל בשלב זה בשתי רמות גימור, כשלמרות יחידת ההנעה החדשה המחיר נותר זהה לגרסה בכלת המנוע הקודם. עם זאת, כאשר הגיעה פיג’ו 208 המחודשת ארצה בשנה שעברה כבר קפץ מחירה בכמה אלפי שקלים. גרסת הכניסה ברמת גימור Allure תימכר ב-134.5 אלף שקלים והיא כוללת מסך לוח מחוונים בדול 10 אינץ’, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע 10 אינץ’, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, ריפודים בשילוב בד דמוי עור וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ’.
מעליה תוצע ה-208 ברמת גימור GT המגיעה עם סממני עיצוב ספורטיביים מבחוץ וגימור ספורטיבי עם מושבים שונים מבפנים, חישוקי 17 אינץ’ וגרפיקה תלת ממדית בלוח המחוונים. מחיר גרסה זו עומד על 144.5 אלף שקלים.

208 208 GT מילד היבריד פיג'ו פיג'ו 208 פיג'ו 208 MHEV
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד