אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן
ראשי » חדשות » יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן
פורשה קאיין

יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן

פורשה מציגה את מתיחת הפנים המקיפה האחרונה לדור השלישי של הקאיין הכוללת עיצוב מחודש, יותר כוח ותא נוסעים עמוס מסכים

יובל לוי 23/04/2023 צלם: יצרן

אחרי טפטופים ותמונות “מודלפות” תחת הסוואה כבדה, חושפת פורשה בתערכות שנגחאי את מתיחת הפנים לדור השלישי של הקאיין המצליח. מדובר במתיחת פנים מקיפה שתאריך את חיי הקאיין הנוכחי עד לאמצע העשור, הכוללת שלל שינויים בתחום בעיצוב החיצוני, העיצוב הפנימי, האבזור, הטכנולוגיה ומערך המנועים.

העיצוב החיצוני מציג חזית חדשה בשילוב עם כנפיים קדמיות מנופחות יותר, מכסה מנוע חדש ויחידות תאורה חדשות מסוג לד מטריקס. גם יחידות התאורה שמאחור זכו לעיצוב חדש. מבט מהצד יחשוף קולקציית חישוקים חדשה בגודל “20 עד “22, תלוי בגרסה.

תא הנוסעים זכה גם הוא לעדכון משמעותי במראה ובהנדסת האנוש. תפעול מערכות הנמצאות בשימוש שכיח, עברו לגלגל ההגה או לסביבתו. כך למשל בורר ההילוכים, שהיה מותקן עד עכשיו בין זוג המושבים, עבר לצד גלגל ההגה. במרכז לוח המכשירים הותקן מסך מולטימדיה בגודל “12.6 ומסך נוסף בגודל “10.9 הותקן מול הנוסע, שם ניתן יהיה לראות סרטי וידאו מבלי שהנהג יוכל לצפות בהם. כמובן שמערכת המולטימדיה זכתה לממשק עדכני עם קישוריות מלאות, וישנה גם בקרת אקלים חדשה ומשופרת לטענת פורשה.

Cayenne 2024 16Cayenne 2024 16Preview
Cayenne 2024 06Cayenne 2024 06Preview
Cayenne 2024 08Cayenne 2024 08Preview
Cayenne 2024 09Cayenne 2024 09Preview
Cayenne 2024 07Cayenne 2024 07Preview
Cayenne 2024 01Cayenne 2024 01Preview
Cayenne 2024 02Cayenne 2024 02Preview
Cayenne 2024 03Cayenne 2024 03Preview
Cayenne 2024 04Cayenne 2024 04Preview
Cayenne 2024 05Cayenne 2024 05Preview
Cayenne 2024 10Cayenne 2024 10Preview
פורשה קאייןפורשה קאייןPreview
Cayenne 2024 12Cayenne 2024 12Preview
Cayenne 2024 13Cayenne 2024 13Preview
Cayenne 2024 14Cayenne 2024 14Preview
Cayenne 2024 15Cayenne 2024 15Preview
Cayenne 2024 17Cayenne 2024 17Preview

 


שנויים מהותיים נעשו גם מתחת למכסה המנוע עם תגבור ליחידות ההנעה המוכרות. גרסת הכניסה של פורשה קאיין תצויד במנוע V6 מוגדש בנפח 3 ליטר המפיק 353 כ”ס ו-51.0 קג”מ (תוספת של 10 כ”ס). לגרסה ההיברידית-נטענת ישודך, בנוסף למנוע הבנזין, מנוע חשמלי המפיק 174 כ”ס כאשר הספק המשולב, יעמוד על 464 כ”ס. הגרסה ההיברידית מציעה טווח נסיעה של עד 90 ק”מ באמצעות חשמל בלבד, כמעט פי 2 בהשוואה לגרסה ההיברידית הקודמת, הודות לסוללה שגדלה משמעותית מקיבולת של 17.9 ל-25.9 קוט”ש.

פורשה קאיין S מציעה מעתה רק מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4 ליטר שמפיק 468 כ”ס ומומנט של 61.2 קג”מ, מה שיאפשר להאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 4.7 שניות בלבד בדרך למהירות מרבית של 273 קמ”ש. הקרם דה-לה קרם, גרסת הטורבו GT תשווק מחוץ לאירופה ולצערנו גם מחוץ לישראל. הקאיין טורבו GT, שיוצע במרכב קופה בלבד, מסוגל להגיע למהירות מרבית של 305 קמ”ש ולהאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 3.3 שניות באמצעות מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4 ליטר המפיק 650 כ”ס.

פרט למנועים החדשים, גם הצד הדינאמי שופר בזכות בולמי זעזועים חדשים בעלי 2 שסתומים השולטים באופן נפרד על הדחיסה ושיכוך ההחזרה. כמו כן, מוצעים גם מתלי אוויר אדפטיביים חדשים.  כל אלו אמורים להספיק לקאיין עד שיוצג הדור הבא שיכלול גם גרסה חשמלית מלאה בעוד כשנתיים. פורשה קאיין מתוח הפנים כבר זמין לרכישה בישראל וצפוי להגיע לכאן כבר ברבעון השלישי של שנת 2023.

פורשה פורשה קאיין פורשה קאיין טורבו תערוכת שנגחאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד