אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן
ראשי » חדשות » יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן
פורשה קאיין

יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן

פורשה מציגה את מתיחת הפנים המקיפה האחרונה לדור השלישי של הקאיין הכוללת עיצוב מחודש, יותר כוח ותא נוסעים עמוס מסכים

יובל לוי 23/04/2023 צלם: יצרן

אחרי טפטופים ותמונות “מודלפות” תחת הסוואה כבדה, חושפת פורשה בתערכות שנגחאי את מתיחת הפנים לדור השלישי של הקאיין המצליח. מדובר במתיחת פנים מקיפה שתאריך את חיי הקאיין הנוכחי עד לאמצע העשור, הכוללת שלל שינויים בתחום בעיצוב החיצוני, העיצוב הפנימי, האבזור, הטכנולוגיה ומערך המנועים.

העיצוב החיצוני מציג חזית חדשה בשילוב עם כנפיים קדמיות מנופחות יותר, מכסה מנוע חדש ויחידות תאורה חדשות מסוג לד מטריקס. גם יחידות התאורה שמאחור זכו לעיצוב חדש. מבט מהצד יחשוף קולקציית חישוקים חדשה בגודל “20 עד “22, תלוי בגרסה.

תא הנוסעים זכה גם הוא לעדכון משמעותי במראה ובהנדסת האנוש. תפעול מערכות הנמצאות בשימוש שכיח, עברו לגלגל ההגה או לסביבתו. כך למשל בורר ההילוכים, שהיה מותקן עד עכשיו בין זוג המושבים, עבר לצד גלגל ההגה. במרכז לוח המכשירים הותקן מסך מולטימדיה בגודל “12.6 ומסך נוסף בגודל “10.9 הותקן מול הנוסע, שם ניתן יהיה לראות סרטי וידאו מבלי שהנהג יוכל לצפות בהם. כמובן שמערכת המולטימדיה זכתה לממשק עדכני עם קישוריות מלאות, וישנה גם בקרת אקלים חדשה ומשופרת לטענת פורשה.

Cayenne 2024 16Cayenne 2024 16Preview
Cayenne 2024 06Cayenne 2024 06Preview
Cayenne 2024 08Cayenne 2024 08Preview
Cayenne 2024 09Cayenne 2024 09Preview
Cayenne 2024 07Cayenne 2024 07Preview
Cayenne 2024 01Cayenne 2024 01Preview
Cayenne 2024 02Cayenne 2024 02Preview
Cayenne 2024 03Cayenne 2024 03Preview
Cayenne 2024 04Cayenne 2024 04Preview
Cayenne 2024 05Cayenne 2024 05Preview
Cayenne 2024 10Cayenne 2024 10Preview
פורשה קאייןפורשה קאייןPreview
Cayenne 2024 12Cayenne 2024 12Preview
Cayenne 2024 13Cayenne 2024 13Preview
Cayenne 2024 14Cayenne 2024 14Preview
Cayenne 2024 15Cayenne 2024 15Preview
Cayenne 2024 17Cayenne 2024 17Preview

 


שנויים מהותיים נעשו גם מתחת למכסה המנוע עם תגבור ליחידות ההנעה המוכרות. גרסת הכניסה של פורשה קאיין תצויד במנוע V6 מוגדש בנפח 3 ליטר המפיק 353 כ”ס ו-51.0 קג”מ (תוספת של 10 כ”ס). לגרסה ההיברידית-נטענת ישודך, בנוסף למנוע הבנזין, מנוע חשמלי המפיק 174 כ”ס כאשר הספק המשולב, יעמוד על 464 כ”ס. הגרסה ההיברידית מציעה טווח נסיעה של עד 90 ק”מ באמצעות חשמל בלבד, כמעט פי 2 בהשוואה לגרסה ההיברידית הקודמת, הודות לסוללה שגדלה משמעותית מקיבולת של 17.9 ל-25.9 קוט”ש.

פורשה קאיין S מציעה מעתה רק מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4 ליטר שמפיק 468 כ”ס ומומנט של 61.2 קג”מ, מה שיאפשר להאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 4.7 שניות בלבד בדרך למהירות מרבית של 273 קמ”ש. הקרם דה-לה קרם, גרסת הטורבו GT תשווק מחוץ לאירופה ולצערנו גם מחוץ לישראל. הקאיין טורבו GT, שיוצע במרכב קופה בלבד, מסוגל להגיע למהירות מרבית של 305 קמ”ש ולהאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 3.3 שניות באמצעות מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4 ליטר המפיק 650 כ”ס.

פרט למנועים החדשים, גם הצד הדינאמי שופר בזכות בולמי זעזועים חדשים בעלי 2 שסתומים השולטים באופן נפרד על הדחיסה ושיכוך ההחזרה. כמו כן, מוצעים גם מתלי אוויר אדפטיביים חדשים.  כל אלו אמורים להספיק לקאיין עד שיוצג הדור הבא שיכלול גם גרסה חשמלית מלאה בעוד כשנתיים. פורשה קאיין מתוח הפנים כבר זמין לרכישה בישראל וצפוי להגיע לכאן כבר ברבעון השלישי של שנת 2023.

פורשה פורשה קאיין פורשה קאיין טורבו תערוכת שנגחאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד