יונדאי מודיעה על תחילת שיווק של יונדאי אלנטרה החדשה, מחליפת ה-I35. הדור החדש מציג את השפה העיצובית החדשה של היצרן עם דמיון משפחתי ברור מאוד לטוסון ולסונטה. היא בהחלט נראית כחלק מהפנים החדשות של יונדאי.

לפי יונדאי למרות השחיקה העקבית שחווה סגמנט המשפחתיות הקומפקטיות זהו עדיין אחד מנתחי השוק החשובים בישראל והם גם מתגאים בנתוני המכירות של ה-I35 בשנתה האחרונה. ומכאן שהאלנטרה היא מכונית חשובה מאוד עבור החברה בארץ.

עוד לפני שנחתה בארץ האלנטרה כבר ממשיכה את קצב המכירות של קודמתה עם כ-1700 יחידות שנמכרו לחברות הליסינג. בכלמוביל מצפים שמכירות הדגם ינוע בין 8,000 ל-9,000 יחידות בשנת 2016.
הדור השישי של המשפחתית הקוריאנית מציע מימדים שגדלו במעט (חוץ מבסיס הגלגלים הזהה ל-I35) ואת יחידת ההנעה המוכרת של יונדאי שקיבלה עדכון (בעיקר מחשב ניהול מנוע חדש).

יונדאי מספרים על ההשקעה בתכנון אווירודינמי (וטוענים למקדם הגרר הנמוך בקטגוריה), מתגאים במזעור הרעשים והויברציות (ומציגים נתונים המצביעים על שיפור לעומת הדור הקודם) ובשיפור הבטיחות (חמישה כוכבים אצל ה-NHTSA אין ציון מיורו NCAP).

כמו ה-I35 אחת מנקודות החוזק של האלנטרה הוא האבזור הנדיב ובאמת עושה רושם שיש כאן לא מעט. בגרסת האינספייר אפשר למצוא: כרית הגנה לברכי הנהג, מערכת מוביל-איי, הגה עור, בקרת שיוט, מסך מחשב דרך 4.2 אינץ’, תא כפפות מקורר, בחירת מצבי נהיגה, חיישני תאורה, מראות מתקפלות ומחוממות, מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד ועוד.

גרסת הסופרים מוסיפה על אלו גם: גג שמש,פתח מיזוג אחורי, בקרת אקלים מפוצלת, הנעה ללא מפתח, חישוקי 17 אינץ’ ועוד. מחירי האלנטרה החדשה יחלו ב-131,700 שקלים עבור האינספייר ויגיעו ל-133,500 שקלים לגרסת הסופרים.