אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יגואר F-Pace בישראל – פנאי בריטי בשטח
ראשי » חדשות מקומיות » יגואר F-Pace בישראל – פנאי בריטי בשטח

יגואר F-Pace בישראל – פנאי בריטי בשטח

יגואר ישראל החלה בשיווק מקומי של ה-F-Pace, רכב הפנאי הראשון של היצרנית

גל מילמן 14/07/2016

במשך שנים נמנעה יגואר מלהיכנס לתחום החם של רכבי הפנאי, אך לבסוף נכנעה לאופנה והציגה רכב פנאי ראשון בתולדותיה – יגואר F-Pace. כעת הוא מגיע גם לישראל והוא נחשף, באירוע השקה מרשים, שמצביע על החשיבות שלו עבור היבואן המקומי.

מהשניה הראשונה ברורה זהותו של הרכב, אלמנטים ברורים מהקו העיצובי הנוכחי של יגואר, הסבכה, תפיחות מכסה המנוע, מערך הפנסים שמזוהה עם כלל דגמי המותג, קווי המותן השריריים ועוד, המראה אמנם מעט מאופק, אלגנטי, אבל מרשים למדי. בנוסף עושה הרושם כי בפנים הרכב הושקעה מחשבה וירידה לפרטים.

יגואר F-Pace מגיע אלינו בתחילת הדרך עם שני מנועי דיזל. הראשון, 2.0 ל’ המפיק 180 כ”ס ו-43.9 קג”מ ומאיץ את רכב הפנאי ל-100 קמ”ש ב-8.7 שניות. השני כבר יותר רציני, 3.0 ל’ (V6) המפיק 300 כ”ס ו-71.4 קג”מ המספיקים ל-6.2 שניות בתאוצה ל-100 קמ”ש. בשני המקרים המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים המעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים. בהמשך צפויים להצטרף להיצע גם מנועי בנזין מוגדשים.

Jaguar-F-Pace-2017-1600-87


 

ה-F-Pace מגיע ברמת אבזור נאותה הכוללת ריפוד עור למושבים (החשמליים), מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, גג שמש פנוראמי, חיישני גשם, אורות וחנייה (לפנים ולאחור), חישוקים קלים (18″) כניסה והתנעה ללא מפתח ועוד. מחירו של F-Pace עם מנוע ה-2.0 ל’ עומד על 389,000 שקלים וזה של גרסת ה-3.0 ל’ הבכירה נקבע על 525,000 שקלים.

ראוי לציין שה-SUV החדש עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לדוגמא, מרכב המכיל למעלה מ80% אלומיניום ושילוב מגנזיום ופלדה לטובת משקל (החל מ 1665 ק”ג), קשיחות המבנה ובטיחות. גם מערכת ההנעה כפולה שמגיעה מהאחות לנד-רובר, אמורה לסייע לנהג לרדת גם אל מחוץ לאספלט מחד ולספק לו חוויית נהיגה ייחודית על האספלט. החברה מציינת שה-F-Pace אמור להוות סמן קיצוני בכל הקשור ליכולות דינאמיות בקטגוריה הזו.

Jaguar-F-Pace-2017-1600-74

 

 

יגואר יגואר F-Pace
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד