אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טסלה סייברטראק ממשיכה לקרטע: ריקולים ודחיה באספקת מאריך הטווח ללקוחות
ראשי » חדשות » טסלה סייברטראק ממשיכה לקרטע: ריקולים ודחיה באספקת מאריך הטווח ללקוחות
טסלה סייברטארק

טסלה סייברטראק ממשיכה לקרטע: ריקולים ודחיה באספקת מאריך הטווח ללקוחות

הסוללה מאריכת הטווח של טסלה סייברטארק החלה להימכר אבל עם פחות טווח מהמובטח ובמועד אספקה שהתאחר לאמצע 2025. בינתיים, הודעות הריקול ממשיכות

אופיר דואק 23/10/2024 צלם: יצרן

אחרי הבאז התקשורתי בעקבות אירוע החשיפה הגרנדיוזי של טסלה סייברקאב אפשר לחזור לקרקע המציאות, ושם כרגיל ממשיכה טסלה לעלות על מהמורות עם הסייברטארק. פחות משנה לאחר החשיפה הרשמית המאוחרת (איך לא) של טסלה סייברטארק, הטנדר העתידני והמוחצן ממשיך לעורר כותרות ולא מההיבט החיובי.

עם השקתו של הסייברטארק, באיחור של שנתיים, הודיעה טסלה כי תאפשר לרוכשי הסייברטראק לרכוש סוללה נוספת מאריכת טווח שתמוקם בארגז הטנדר. אלא שכעת שעם חשיפת הפרטים על סוללת הגדלת הטווח מסתבר כי הלקוחות יכולים לבצע כבר כעת הזמנה בתשלום מקדמה של 2,000 דולר, אך הם לא יקבלו את הסוללה בתחילת 2025 כפי שהובטח בזמן ההשקה, אלא יאלצו להמתין לכל הפחות עד לאמצע השנה הבאה. איחורים בלוחות הזמנים של טסלה? כמה מפתיע.

מעבר לכך, הסוללה שתהיה בקיבולת של 50 קוט”ש תציע בסופו של דבר תוספת טווח נמוכה יותר מכפי שהבטיחה טסלה. בזמן ההשקה של טסלה סייברטראק דובר שתוספת הסוללה תאפשר להגדיל את טווח הנסיעה של הסייברטראק הדו-מנועי ל-755 ק”מ, אלא שבסופו של דבר כעת מדובר על טווח מרבי מעט צנוע יותר של 715 ק”מ, זאת בשימוש עם צמיגים רגילים ולא עם צמיגי A/T איתם הטווח המרבי כבר יורד לכ-650 ק”מ.


בסופו של דבר תוספת הסוללה מאריכת הטווח תאפשר להגדיל את טווח הנסיעה בכ-200 ק”מ לעומת כ-250 ק”מ עליהם הובטח בזמן השקתו של טסלה סייברטראק, כאשר תמורת תוספת הטווח הזו ותוספת של כ-270 ק”ג למשקל הטנדר יאלצו הבעלים לוותר על חלק ניכר משטח הטעינה בארגז (שמלכתחילה הוא נחות בגודלו ביחס לטנדרים סטנדרטיים). בסופו של דבר המשוואה היא תוספת של כ-200 ק”מ תמורת 16 אלף דולרים שהם עלות הסוללה הנוספת, כ-20% ממחירו של סייברטראק בסיסי.

אם זה לא מספיק, רצף הריקולים של טסלה סייברטארק לא נפסק. לפני כשבועיים הוציאה טסלה ריקול חמישי מאז השקת הטנדר. במסגרת הריקול כלולים כ-27 אלף יחידות של טסלה סייברטארק בהן התגלתה תקלה במצלמה האחורית במייצרת השהייה ארוכה של יותר מ-8 שניות מהפעלתה ועד הצגת התמונה על המסך, מה שיכול לגרום לנהגים להתחיל לנסוע לאחור לפני שהם רואים את הנעשה. ריקול זה אמרו להיפטר בעדכון תוכנה, אך הוא מצטרף לריקולים קודמים שכללו את המגב הקדמי הענק שתפקודו נפגם, חלק פלסטי מארגז הטנדר שיכול להיתנתק בזמן נסיעה וריקול על תקלה בדוושת התאוצה שהיה חלק מריקול כולל ל-2.2 מיליון מכוניות טסלה.
יש לנו תחושה שזהו לא סוף פסוק, ותקלות או בעיות ייצור ואספקה נוספות  עוד צפויות מכיוונו של טסלה סייברטראק בעתיד הקרוב.

אילון מאסק טנדר חשמלי טסלה טסלה סייברטראק סייברטראק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד