אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טסלה מודל Y על הכוונת: אקספנג G6 הושק בישראל ב-200 אלף ש”ח
ראשי » חדשות מקומיות » טסלה מודל Y על הכוונת: אקספנג G6 הושק בישראל ב-200 אלף ש”ח
אקספנג G6

טסלה מודל Y על הכוונת: אקספנג G6 הושק בישראל ב-200 אלף ש”ח

היצע הדגמים של אקספנג בישראל מתרחב עם ה-G6 שאמור להיכנס לעימות חזיתי ישיר מול טסלה מודל Y עם נוסחה דומה ומחיר תחרותי יחסית המתחיל ב-200 אלף שקלים

אופיר דואק 08/07/2024 צלם: אופיר דואק

זה לא חדש שכמעט כל יצרנית רכב סינית המגיעה לשווקי המערב מסמנת לה את טסלה כמטרה הראשית. אחרי שלל שיכפולים סיניים של מכוניות סדאן חשמליות שנועדו להתחרות במודל 3, סומנה המטרה הבאה בדמות המכונית הנמכרת ביותר בעולם בשנה החולפת, טסלה מודל Y. התשובה של אקספנג למודל Y נקראת G6 ושיווקה מתחיל כיום בישראל כדגם השלישי של המותג בארץ, ומי שאמור להעניק לו קפיצת מדרגה משמעותית במכירות.

אי אפשר לטעות במטרה אליה אקספג G6 מכוון. חיצונית, הצללית הביצתית זועקת ישר “מודל Y”, אם כי החזית והאחוריים נראים הייטקים ונקיים יותר הודות ליחידות התאורה דקות והרוחביות המזהות גם עם דגמי אקספנג נוספים. אם זה לא העיצוב לא הבהיר זאת, אז המידות הזהות לחלוטין לאלו של המודל Y (אורך של 475 ס”מ, רוחב של 162 ס”מ ובסיס גלגלים של 289 ס”מ). תא הנוסעים משדר את אותו מינימליזם עם אפס מתגים ומסך מרכבי גדול, אך ישנו גם מסך נוסף בגודל 10.25 אינץ’ המשמש כלוח מחוונים שלא קיים בטסלה.

אקספנג G6 מגיע לישראל בשלוש גרסאות עיקריות. לגרסה הבסיסית מנוע חשמלי אחורי בהספק של 258 כ”ס ומומנט של 44.9 קג”מ, כשהוא מסוגל להאיץ ל-100 קמ”ש ב-69. שניות. לגרסה זו סוללה בקיבולת של 66 קוט”ש האמורה לספק טווח נסיעה ממוצע צנוע יחסית של 435 ק”מ. גרסה זו תימכר במחיר התחלתי של 200 אלף שקלים, מחיר הנמוך נכון לפרסום שורות אלו, ב-36 אלף שקלים מגרסת הבסיס של מודל Y בעלת טווח הנסיעה העדיף במעט.


גרסת הביניים Long Range היא עדין בעלת הנעה אחורית, אך עם סוללה מוגדלת בקיבולת של 87.5 קוט”ש האמורה לאפשר טווח נסיעה ממוצע של 570 ק”מ. כדי להתמודד עם משקל הסוללה הגבוה יותר המנוע החשמלי התחזק ל-286 כ”ס, (נתון המומנט נותר זהה) מה שאפשר לתאוצה ל-100 להתקצר ל-6.7 שניות. מחיר גרסה זו עומד על 225 אלף שקלים, 57 אלף שקלים פחות מגרסת ה-Long Range של מודל Y המצוידת בשני מנועים ונתוני ביצועים עדיפים אם כי טווח מעט יותר נמוך.

אקספנג G6

בפסגת ההיצע נמצאת גרסת ה’פרפורמנס’ עם מנוע חשמלי נוסף, הנעה כפולה והספק משולב של 476 כ”ס ו-67.3 קג”מ המאפשרים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-4.1 שניות. הסוללה זהה לזו שבגרסת ה-Long Range  עם טווח נסיעה מעט נמוך יותר העומד על 550 ק”מ מוצהרים. מחירה של גרסה זו עומד על 250 אלף ש”ח, שהם נכון לעתה 41 אלף שקלים פחות מגרסת הפרפורמנס של מודל Y.

לכל הגרסאות רמת אבזור אחידה הכוללת מערך מקיף של מערכות עזר ובטיחות אקטיביות, גג שמש פנורמי, מושבים מתכווננים חשמלית מחוממים ומקוררים, גלגל הגה מחומם מתכוונן חשמלית, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען וחישוקי 20 אינץ’.

G6 אקספנג אקספנג G6 טסלה מודל Y קרוסאובר חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד