אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טנק עם רישוי כביש: החל שיווק רכב השטח החשמלי של M-Hero
ראשי » חדשות » טנק עם רישוי כביש: החל שיווק רכב השטח החשמלי של M-Hero
M-Hero

טנק עם רישוי כביש: החל שיווק רכב השטח החשמלי של M-Hero

רכב השטח החשמלי העצום, המוחצן ועתיר הטכנולוגיה של M-Hero מתחיל להימכר בישראל באופן רשמי

אופיר דואק 24/11/2024 צלם: יצרן

מדי כמה חודשים נוחת בישראל דגם רכב חדש מסין שקוטף את התואר המכובד, המגובה בלא מעט יומרה, “המכונית הסינית היקרה ביותר”. עד כה נע התואר בין מכוניות סאלון מפוארות לרכבי פנאי גדולים ויוקרתיים, אך כעת הוא נוחת בחיקו של רכב שטח קשוח, מפואר, מרשים וחריג מכל היבט. מדובר ב-M-Hero 1 שניתן לראות בו כתשובה הסינית להאמר EV שהפך להיות סמל סטאטוס השנה באפיקי היבוא האישי.

המותג M-Hero הוא מותג רכבי שטח חשמליים ויוקרתיים של חברת דונגפנג, אשר במקביל תתחיל לשווק בישראל בשבועות הקרובים את דגמי מכוניות הנוסעים שלה, כשלאחרונה נחתם מזכר על העברת זיכיון היבוא שלה מידי מטרו מוטור לדלק מוטורס. M-Hero 1 הוא הדגם הראשון של מותג רכבי השטח, שהחליט לכוון כבר מהתחלה הכי גבוה שאפשר כדי להיות לא רק מקדם תדמית, אלא הצהרת כוונות טכנולוגית של דונפנג. השאפתנות הזו מתורגמת בישראל לתג מחיר של 700 אלף שקלים – מה שהופך אותו לרכב הסיני היקר ביותר הנמכר בישראל נכון לעתה – כשהוא מגובה במפרט טכני שלא יבייש מרצדס G580 EQ.

זהו רכב שטח עצום ממדים עם אורך של חמישה מטרים, בסיס גלגלים של 295 מטרים ורוחב מעולם המשאיות העומד על 208 ס”מ. גובהו של ה-M הירו הוא 193.5 ס”מ במצבו הסטנדרטי עם מרווח גחון של 23 ס”מ. כיוון שהוא מצויד בארבעה מתלי אוויר נפרדים עם טווח כיוונון של 15 ס”מ בשישה מצבים שונים, ניתן להגביהו במצב השטח הקיצוני ביותר עד לקבלת מרווח גחון של 33.5 ס”מ, מה שמקנה לו יכולת חציית מעברי מים עד עומק של 90 ס”מ.


מתחת לעיצוב הזוויתי והמוחצן מסתתרת פלטפורמה חשמלית ייעודית הבנויה על בסיס שלדת סולם. M הירו מצויד בארבעה מנועים חשמליים, שניים על כל ציר גלגלים, בהספק משולב של 1,088 כ”ס ומומנט מרבי של כמעט 143 קג”מ. השימוש במנוע נפרד לכל גלגל מעניק אפשרות חלוקת כוח משתנה באופן ממוחשב, המסוגלת לדמות נעילת דיפרנציאל מרכזי בחלוקת הכוח לפנים/אחור כמו גם נעילות דיפרנציאל על שני הסרנים. בנוסף מאפשרת המערכת לבצע זחילה צידית וכסיוע לכושר התמרון גם בשטח ישנו היגוי אחורי אקטיבי. למרות משקל עצמי של כ-3.5 טון, M הירו מאיץ ל-100 קמ”ש ב-4.2 שניות ומגיע עד למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 180 קמ”ש. הוא מצויד בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 142 קוט”ש המאפשרת טווח נסיעה של 408 ק”מ על פי נתוני היצרן, זאת בהנחה שלא תמצו עד הסוף את מלוא פוטנציאל הכוח שלו.

M הירו העצום לא מתמקד רק ביכולת השטח ומחניף גם לנהג ולנוסעים עם מפרט אבזור מרשים במיוחד הכולל בין היתר מושבים מתכווננים חשמלית עם חימום, איוורור ועיסוי מלפנים ומאחור, ריפודים ודיפונים מעור נאפה, גלגל הגה מתכוונן חשמלית, מערכת ראיית לילה, מסך מגע מרכזי 15.6 אינץ’, ומסך מגע נוסף 12.3 אינץ’ לנוסע מלפנים, מערכת טיהור ובישום אוויר ועוד לא מעט פיצ’רים חשמליים לנוחות הנהג והנוסעים.  דבר אחד בטוח, לפחות בזמן הקרוב מי שירכוש לעצמו M הירו יזכה למלוא תשומת הלב בכביש ובשטח.

M HERO EV RT 16M HERO EV RT 16Preview
M HERO EV RT 12M HERO EV RT 12Preview
M HERO EV RT 10M HERO EV RT 10Preview
M-HeroM-HeroPreview
M HERO EV RT 14M HERO EV RT 14Preview
M HERO EV RT 03M HERO EV RT 03Preview
M HERO EV RT 04M HERO EV RT 04Preview
M HERO EV RT 05M HERO EV RT 05Preview
M HERO EV RT 06M HERO EV RT 06Preview
M HERO EV RT 07M HERO EV RT 07Preview
M HERO EV RT 08M HERO EV RT 08Preview
M-HeroM-HeroPreview
M HERO EV RT 15M HERO EV RT 15Preview
M HERO EV RT 17M HERO EV RT 17Preview
M HERO EV RT 18M HERO EV RT 18Preview
M HERO EV RT 19M HERO EV RT 19Preview
M HERO EV RT 01M HERO EV RT 01Preview
M HERO EV RT 02M HERO EV RT 02Preview
M HERO EV RT 11M HERO EV RT 11Preview

M הירו M-HERO M-HRO 1 רב שטח רכב שטח חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד