אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טי.וי.אר גריפית’ החדשה – הטירוף חוזר?
ראשי » חדשות » טי.וי.אר גריפית’ החדשה – הטירוף חוזר?
טי.וי.אר גריפית'

טי.וי.אר גריפית’ החדשה – הטירוף חוזר?

החברה חוזרת לחיים ומציגה בפעם השלישית גריפית' חדשה

בן חסון 10/09/2017

טי.וי.אר ידעה לא מעט תהפוכות לאורך השנים, ואחרי שעברה לידי אוליגרך רוסי ונסגרה בשנת 2006, רבים חשבו כי זה הסוף. אחרי כמה שנים של שקט יחסי התגלגלה החברה לידיים חדשות ואיתן הבטחה לחזרתה לחיים עם הרוח המקורית שאפיינה אותה. כעת היא מציגה מכונית ראשונה – טי.וי.אר גריפית’ החדשה.

זו למעשה הגריפית’ השלישית שהוצגה לאורך השנים (קדמו לה הגריפית’ של שנות ה-60′ וה-90′), ולטענת החברה זו הטי.וי.אר הטובה שיוצרה מעולם.

 


טי.וי.אר השקיעה לא מעט מאמצים כדי להציג מכונית מודרנית שעומדת בדרישות המחמירות ממכוניות במאה ה-21′ מחד, אך שומרת על האופי הפרוע והגס שאפיין את מכוניות החברה מאידך. לטענתם הושקעו כשלוש שנים בתוכנית ההחייאה של החברה ועוד כשנתיים לתכנון מעשי של המכונית עצמה. אבל עזוב אותך מזה, בטי.וי.אר אומרים במפורש – “אנחנו מעדיפים הנדסה איכותית ע”פ אלקטרוניקה” וזה כבר גורם לנו לחבב את החבר’ה האלה יותר.

טי.וי.אר גריפית'
היא נראית קצת כמו SLS מקדימה, אבל זו חיה אחרת לגמרי…

 

בתכנון השלדה טי.וי.אר נעזרה בשירותיו של גורדון מאריי, לא פחות. השלדה תוכננה ע”פ שיטה שפיתח מאריי, שעיקרה חיבור חלקי האלומיניום של השלדה בעזרת חלקים מסיבי פחמן. הסידור הזה מביא לטענת החברה לשלדה קשיחה ביותר אך קלת משקל. עם שם כמו של גורדון מאריי ומשקל של פחות מ-1,250 ק”ג (ביחס של 50:50) אנחנו מאמינים להם. בנוסף, מאריי הפנה את תשומת לבינו למבנה הרצפה – היא שטוחה לחלוטין ומסייעת לייצר “אפקט קרקעי” שמוסיף כוח הצמדה ומשפר את היציבות במהירויות גבוהות.

טי.וי.אר גריפית'
מתחת למתג ניתוק הבקרות יש כפתור שאומר “להרוג”. טי.וי.אר לא מפרטת מה יהיו ההשלכות של לחיצה עליו…

 

בחזית שוכן מנוע V8 אטמוספרי בנפח 5.0 ל’ (ככל הנראה אותו אחד שמשרת את המוסטנג) שטופל ע”י קוזוורת’. נתון ההספק לא נמסר, אך בטי.וי.אר מדברים על יחס הספק-משקל של כ-400 כ”ס לטון שזה אומר משהו כמו 500 כ”ס אם מתחשבים בנתון המשקל. בכל מקרה, בסרטון תוכלו לשמוע אותו, וזה מומלץ ביותר.

טי.וי.אר גריפית'
העיצוב מחוצן ומוגזם. מטי.וי.אר לא ציפינו לפחות

 

גם נתוני ביצועים לא נמסרו אבל בטי.וי.אר מבטיחים תאוצה ל-100 קמ”ש בפחות מ-4 שניות ומהירות מרבית של למעלה מ-320 קמ”ש. אבל יותר חשוב ממספרים מדויקים – ההנעה אחורית, התיבה ידנית והבקרות מתנתקות לגמרי. יחד עם מהנדס שלדה מוערך כמו גורדון מאריי והעבר של מכוניות טי.וי.אר אנחנו גם מצפים להתנהגות כביש…אהמ… מעניינת.

האם משהו מזה רלוונטי אלינו? ממש לא… אבל אנחנו אוהבים ורוצים יותר מכוניות כמו שטי.וי.אר עשתה פעם ומבטיחה לעשות היום. מכוניות טהורות, גסות ופשוטות ששמות את מלאכת הנהיגה לפני הכל. המחיר מתחיל בכ-90,000 ליש”ט כאשר ייצור המהדורה הראשונה (500 מכוניות בלבד) יחל לקראת סוף שנת 2018.

טי.וי.אר גריפית'טי.וי.אר גריפית'Preview
TVR (10)TVR (10)Preview
TVR (9)TVR (9)Preview
טי.וי.אר גריפית'טי.וי.אר גריפית'
מתחת למתג ניתוק הבקרות יש כפתור שאומר "להרוג". טי.וי.אר לא מפרטת מה יהיו ההשלכות של לחיצה עליו...
Preview
TVR (7)TVR (7)Preview
TVR (6)TVR (6)Preview
TVR (5)TVR (5)Preview
TVR (4)TVR (4)Preview
TVR (3)TVR (3)Preview
טי.וי.אר גריפית'טי.וי.אר גריפית'
העיצוב מחוצן ומוגזם. מטי.וי.אר לא ציפינו לפחות
Preview
טי.וי.אר גריפית'טי.וי.אר גריפית'
היא נראית קצת כמו SLS מקדימה, אבל זו חיה אחרת לגמרי...
Preview

TVR טי.וי.אר גריפית' טי.ויאר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד