אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טירוף היברידי: למבורגיני ריבולטו נחשפת
ראשי » חדשות » טירוף היברידי: למבורגיני ריבולטו נחשפת

טירוף היברידי: למבורגיני ריבולטו נחשפת

למבורגיני חושפת רשמית את יורשת האוונטדור עם לא פחות מ-1001 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות

אופיר דואק 30/03/2023 צלם: יצרן

לא בכל יום חושפת היצרנית דגם חדש כמו למבורגיני ריבואלטו, דגם שהוא חדש באמת ולא ואריאציה או מהדורה מוגבלת על בסיס דגם קיים. לא פחות מ-12 שנים לאחר שהוצגה האוונטדור כדגם הבכיר של היצרנית האקזוטית מסנטה-אגתה, מוצגת סוף סוף היורשת הנושאת את השם למבורגיני ריבולטו (Revuelto). כמו כל למבורגיני השם לקוח מעולם מלחמות השברים, אך התרגום הישיר מספרדית מקביל לביצים טרופות (מקושקשות). תחליטו אתם מה הולם יותר.

העיצוב הוא אבולוציה ופרשנות נוספת לקו הזוויתי שמלווה את למבורגיני מזה חצי מאה. האלמנטים הבולטים שמציגים את התפתחות העיצוב הם בחתימת ה-LED בחזית, כונסי האוויר הצידיים המשתלבים בקו המותניים והקימורים בחלקה האחורי של למבורגיני ריבואלטו, הדיפיוזר האגרסיבי ופתחי המפלט במרכז הזנב המזכירים פתחי פליטה של מטוס F35.

הקווים הזוויתיים ופיסולי גוף מצליחים להסוות את העובדה – למבורגיני ריבולטו גדולה משמעותית מהאוונטדור אותה היא מחליפה. עם אורך כולל של 495 ס”מ היא ארוכה ב-17 ס”מ מהאוונטדור, כאשר בסיס הגלגלים  צמח ב-8 ס”מ ל-278 ס”מ בסך הכל. הרוחב נותר זהה עומד על 203 ס”מ, כאשר 3 ס”מ נוספו למימד הגובה המסכם ב-116 ס”מ.

 



פתחי הפליטה הם עדות לכך שבניגוד למגמה בתעשיית הרכב, למבורגיני למבורגיני ריבולטו ממשיכה לשרוף בנזין. היא עושה את זה עם גלגול חדש של מנוע ה-V12 המסורתי שמנפח של 6.5 ליטר מחלץ כעת 825 כ”ס ב-9,250 סל”ד ומומנט מרבי של 74 קג”מ ב-6,750 סל”ד. מדובר במנוע ה-V12 החזק ביותר בתולדות למבורגיני, אבל היא לא מסתפקת בכך. ברוח ימים אלו המנוע הוא חלק מיחידת הנעה היברידית המשלבת צמד מנועים חשמליים נוסף בחזית בהספק של 147 כ”ס לכל גלגל.


למבורגיני ריבואלטו
ה-V12 עדיין כאן


מנוע חשמלי נוסף בהספק דומה ותקן בצמוד לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים בעלת שמונת יחסי העברה המותקנת מאחור, ומסוגל לתגבר את מנוע הבנזין או לספק הנעה ישירה בעת הצורך, כך שמתקבלת מערכת הנעה כפולה בעלת חלוקת כוח לפי דרישה. את האנרגיה למנועים החשמליים מספקת סוללה בקיבולת של 3.8 קוט”ש הנטענת מאנרגית הבלימה של המכונית. התוצאה הסופית היא הספק משולב של 1001 כ”ס שמתורגם לזינוק ל-100 קמ”ש ב-2.5 שניות ומהירות מרבית של יותר מ-350 קמ”ש. אבל כנראה מה שחשוב יותר הוא שלריבולאטו עדיין יש צליל של מנוע V12 ולא חיקוי אלקטרוני.

למבורגיני ריבואלטו
תא טייס, סליחה, נהג



למבורגיני ריבולטו עושה שימוש נרחב בחומרים קלים, כאשר שלדת המונוקוק וחלקי הגוף עשויים סיבי פחמן והדלתות עשויות אלומיניום. למרות זאת, המשקל יבש עומד על 1,772 ק”ג, כמעט 200 ק”ג קריטיים בהשוואה לאוונטדור. ,אבל כפיצוי חלוקת המשקל כמעט מאוזנת עם יחס של 44/56 לטובת הציר האחורי. יתר המכלולים כוללים שילוב של מתלים מגנטיים אדפטיביים, בלמי קרבון עם קאליפרים קדמיים בעלי 10 בוכנות ועזרים אווירודינמיים לרוב.

lamborivo (1 of 53)lamborivo (1 of 53)Preview
lamborivo (2 of 53)lamborivo (2 of 53)Preview
lamborivo (3 of 53)lamborivo (3 of 53)Preview
lamborivo (6 of 53)lamborivo (6 of 53)Preview
lamborivo (5 of 53)lamborivo (5 of 53)Preview
lamborivo (4 of 53)lamborivo (4 of 53)Preview
lamborivo (7 of 53)lamborivo (7 of 53)Preview
lamborivo (9 of 53)lamborivo (9 of 53)Preview
lamborivo (8 of 53)lamborivo (8 of 53)Preview
lamborivo (10 of 53)lamborivo (10 of 53)Preview
lamborivo (11 of 53)lamborivo (11 of 53)Preview
lamborivo (12 of 53)lamborivo (12 of 53)Preview
lamborivo (13 of 53)lamborivo (13 of 53)Preview
lamborivo (14 of 53)lamborivo (14 of 53)Preview
lamborivo (15 of 53)lamborivo (15 of 53)Preview
lamborivo (17 of 53)lamborivo (17 of 53)Preview
lamborivo (16 of 53)lamborivo (16 of 53)Preview
lamborivo (18 of 53)lamborivo (18 of 53)Preview
lamborivo (19 of 53)lamborivo (19 of 53)Preview
lamborivo (20 of 53)lamborivo (20 of 53)Preview
lamborivo (21 of 53)lamborivo (21 of 53)Preview
lamborivo (22 of 53)lamborivo (22 of 53)Preview
lamborivo (23 of 53)lamborivo (23 of 53)Preview
lamborivo (25 of 53)lamborivo (25 of 53)Preview
lamborivo (24 of 53)lamborivo (24 of 53)Preview
lamborivo (26 of 53)lamborivo (26 of 53)Preview
lamborivo (27 of 53)lamborivo (27 of 53)Preview
lamborivo (28 of 53)lamborivo (28 of 53)Preview
למבורגיני ריבואלטולמבורגיני ריבואלטו
ה-V12 עדיין כאן
Preview
lamborivo (30 of 53)lamborivo (30 of 53)Preview
lamborivo (31 of 53)lamborivo (31 of 53)Preview
lamborivo (32 of 53)lamborivo (32 of 53)Preview
lamborivo (33 of 53)lamborivo (33 of 53)Preview
lamborivo (34 of 53)lamborivo (34 of 53)Preview
lamborivo (35 of 53)lamborivo (35 of 53)Preview
lamborivo (36 of 53)lamborivo (36 of 53)Preview
lamborivo (37 of 53)lamborivo (37 of 53)Preview
lamborivo (38 of 53)lamborivo (38 of 53)Preview
lamborivo (40 of 53)lamborivo (40 of 53)Preview
lamborivo (39 of 53)lamborivo (39 of 53)Preview
lamborivo (41 of 53)lamborivo (41 of 53)Preview
lamborivo (42 of 53)lamborivo (42 of 53)Preview
למבורגיני ריבואלטולמבורגיני ריבואלטו
תא טייס, סליחה, נהג
Preview
lamborivo (44 of 53)lamborivo (44 of 53)Preview
lamborivo (45 of 53)lamborivo (45 of 53)Preview
lamborivo (46 of 53)lamborivo (46 of 53)Preview
lamborivo (47 of 53)lamborivo (47 of 53)Preview
lamborivo (48 of 53)lamborivo (48 of 53)Preview
lamborivo (49 of 53)lamborivo (49 of 53)Preview
lamborivo (50 of 53)lamborivo (50 of 53)Preview
lamborivo (51 of 53)lamborivo (51 of 53)Preview
lamborivo (52 of 53)lamborivo (52 of 53)Preview
lamborivo (53 of 53)lamborivo (53 of 53)Preview

מחירה של למבורגיני ריבולטו לא פורסם עדין וכך גם מתי תגיע לאולמות התצוגה. אבל מה בטוח הוא שלמרות יחידת ההנעה ההיברידית ועדין מדובר במכונית שנושאת בגאווה את ה-DNA של למבורגיני, וככל הנראה היא תהיה גם האחרונה.

למבורגיני למבורגיני ריבולטו מכונית על
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד