אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טירוף היברידי: למבורגיני ריבולטו נחשפת
ראשי » חדשות » טירוף היברידי: למבורגיני ריבולטו נחשפת

טירוף היברידי: למבורגיני ריבולטו נחשפת

למבורגיני חושפת רשמית את יורשת האוונטדור עם לא פחות מ-1001 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות

אופיר דואק 30/03/2023 צלם: יצרן

לא בכל יום חושפת היצרנית דגם חדש כמו למבורגיני ריבואלטו, דגם שהוא חדש באמת ולא ואריאציה או מהדורה מוגבלת על בסיס דגם קיים. לא פחות מ-12 שנים לאחר שהוצגה האוונטדור כדגם הבכיר של היצרנית האקזוטית מסנטה-אגתה, מוצגת סוף סוף היורשת הנושאת את השם למבורגיני ריבולטו (Revuelto). כמו כל למבורגיני השם לקוח מעולם מלחמות השברים, אך התרגום הישיר מספרדית מקביל לביצים טרופות (מקושקשות). תחליטו אתם מה הולם יותר.

העיצוב הוא אבולוציה ופרשנות נוספת לקו הזוויתי שמלווה את למבורגיני מזה חצי מאה. האלמנטים הבולטים שמציגים את התפתחות העיצוב הם בחתימת ה-LED בחזית, כונסי האוויר הצידיים המשתלבים בקו המותניים והקימורים בחלקה האחורי של למבורגיני ריבואלטו, הדיפיוזר האגרסיבי ופתחי המפלט במרכז הזנב המזכירים פתחי פליטה של מטוס F35.

הקווים הזוויתיים ופיסולי גוף מצליחים להסוות את העובדה – למבורגיני ריבולטו גדולה משמעותית מהאוונטדור אותה היא מחליפה. עם אורך כולל של 495 ס”מ היא ארוכה ב-17 ס”מ מהאוונטדור, כאשר בסיס הגלגלים  צמח ב-8 ס”מ ל-278 ס”מ בסך הכל. הרוחב נותר זהה עומד על 203 ס”מ, כאשר 3 ס”מ נוספו למימד הגובה המסכם ב-116 ס”מ.

 



פתחי הפליטה הם עדות לכך שבניגוד למגמה בתעשיית הרכב, למבורגיני למבורגיני ריבולטו ממשיכה לשרוף בנזין. היא עושה את זה עם גלגול חדש של מנוע ה-V12 המסורתי שמנפח של 6.5 ליטר מחלץ כעת 825 כ”ס ב-9,250 סל”ד ומומנט מרבי של 74 קג”מ ב-6,750 סל”ד. מדובר במנוע ה-V12 החזק ביותר בתולדות למבורגיני, אבל היא לא מסתפקת בכך. ברוח ימים אלו המנוע הוא חלק מיחידת הנעה היברידית המשלבת צמד מנועים חשמליים נוסף בחזית בהספק של 147 כ”ס לכל גלגל.


למבורגיני ריבואלטו
ה-V12 עדיין כאן


מנוע חשמלי נוסף בהספק דומה ותקן בצמוד לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים בעלת שמונת יחסי העברה המותקנת מאחור, ומסוגל לתגבר את מנוע הבנזין או לספק הנעה ישירה בעת הצורך, כך שמתקבלת מערכת הנעה כפולה בעלת חלוקת כוח לפי דרישה. את האנרגיה למנועים החשמליים מספקת סוללה בקיבולת של 3.8 קוט”ש הנטענת מאנרגית הבלימה של המכונית. התוצאה הסופית היא הספק משולב של 1001 כ”ס שמתורגם לזינוק ל-100 קמ”ש ב-2.5 שניות ומהירות מרבית של יותר מ-350 קמ”ש. אבל כנראה מה שחשוב יותר הוא שלריבולאטו עדיין יש צליל של מנוע V12 ולא חיקוי אלקטרוני.

למבורגיני ריבואלטו
תא טייס, סליחה, נהג



למבורגיני ריבולטו עושה שימוש נרחב בחומרים קלים, כאשר שלדת המונוקוק וחלקי הגוף עשויים סיבי פחמן והדלתות עשויות אלומיניום. למרות זאת, המשקל יבש עומד על 1,772 ק”ג, כמעט 200 ק”ג קריטיים בהשוואה לאוונטדור. ,אבל כפיצוי חלוקת המשקל כמעט מאוזנת עם יחס של 44/56 לטובת הציר האחורי. יתר המכלולים כוללים שילוב של מתלים מגנטיים אדפטיביים, בלמי קרבון עם קאליפרים קדמיים בעלי 10 בוכנות ועזרים אווירודינמיים לרוב.

lamborivo (1 of 53)lamborivo (1 of 53)Preview
lamborivo (2 of 53)lamborivo (2 of 53)Preview
lamborivo (3 of 53)lamborivo (3 of 53)Preview
lamborivo (6 of 53)lamborivo (6 of 53)Preview
lamborivo (5 of 53)lamborivo (5 of 53)Preview
lamborivo (4 of 53)lamborivo (4 of 53)Preview
lamborivo (7 of 53)lamborivo (7 of 53)Preview
lamborivo (9 of 53)lamborivo (9 of 53)Preview
lamborivo (8 of 53)lamborivo (8 of 53)Preview
lamborivo (10 of 53)lamborivo (10 of 53)Preview
lamborivo (11 of 53)lamborivo (11 of 53)Preview
lamborivo (12 of 53)lamborivo (12 of 53)Preview
lamborivo (13 of 53)lamborivo (13 of 53)Preview
lamborivo (14 of 53)lamborivo (14 of 53)Preview
lamborivo (15 of 53)lamborivo (15 of 53)Preview
lamborivo (17 of 53)lamborivo (17 of 53)Preview
lamborivo (16 of 53)lamborivo (16 of 53)Preview
lamborivo (18 of 53)lamborivo (18 of 53)Preview
lamborivo (19 of 53)lamborivo (19 of 53)Preview
lamborivo (20 of 53)lamborivo (20 of 53)Preview
lamborivo (21 of 53)lamborivo (21 of 53)Preview
lamborivo (22 of 53)lamborivo (22 of 53)Preview
lamborivo (23 of 53)lamborivo (23 of 53)Preview
lamborivo (25 of 53)lamborivo (25 of 53)Preview
lamborivo (24 of 53)lamborivo (24 of 53)Preview
lamborivo (26 of 53)lamborivo (26 of 53)Preview
lamborivo (27 of 53)lamborivo (27 of 53)Preview
lamborivo (28 of 53)lamborivo (28 of 53)Preview
למבורגיני ריבואלטולמבורגיני ריבואלטו
ה-V12 עדיין כאן
Preview
lamborivo (30 of 53)lamborivo (30 of 53)Preview
lamborivo (31 of 53)lamborivo (31 of 53)Preview
lamborivo (32 of 53)lamborivo (32 of 53)Preview
lamborivo (33 of 53)lamborivo (33 of 53)Preview
lamborivo (34 of 53)lamborivo (34 of 53)Preview
lamborivo (35 of 53)lamborivo (35 of 53)Preview
lamborivo (36 of 53)lamborivo (36 of 53)Preview
lamborivo (37 of 53)lamborivo (37 of 53)Preview
lamborivo (38 of 53)lamborivo (38 of 53)Preview
lamborivo (40 of 53)lamborivo (40 of 53)Preview
lamborivo (39 of 53)lamborivo (39 of 53)Preview
lamborivo (41 of 53)lamborivo (41 of 53)Preview
lamborivo (42 of 53)lamborivo (42 of 53)Preview
למבורגיני ריבואלטולמבורגיני ריבואלטו
תא טייס, סליחה, נהג
Preview
lamborivo (44 of 53)lamborivo (44 of 53)Preview
lamborivo (45 of 53)lamborivo (45 of 53)Preview
lamborivo (46 of 53)lamborivo (46 of 53)Preview
lamborivo (47 of 53)lamborivo (47 of 53)Preview
lamborivo (48 of 53)lamborivo (48 of 53)Preview
lamborivo (49 of 53)lamborivo (49 of 53)Preview
lamborivo (50 of 53)lamborivo (50 of 53)Preview
lamborivo (51 of 53)lamborivo (51 of 53)Preview
lamborivo (52 of 53)lamborivo (52 of 53)Preview
lamborivo (53 of 53)lamborivo (53 of 53)Preview

מחירה של למבורגיני ריבולטו לא פורסם עדין וכך גם מתי תגיע לאולמות התצוגה. אבל מה בטוח הוא שלמרות יחידת ההנעה ההיברידית ועדין מדובר במכונית שנושאת בגאווה את ה-DNA של למבורגיני, וככל הנראה היא תהיה גם האחרונה.

למבורגיני למבורגיני ריבולטו מכונית על
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד