אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טיול מועדון הונדה לצפון הארץ, ארוך ומשגע
ראשי » מגזין » טיול מועדון הונדה לצפון הארץ, ארוך ומשגע
טיול מועדון הונדה

טיול מועדון הונדה לצפון הארץ, ארוך ומשגע

הרבה ק"מ, הרבה אופנועים והרבה מצב רוח טוב בטיול מועדון הונדה

עודד שמידוב 19/09/2017 צלם: תמונה ראשית - אסף רחמים

אף אחד לא ממש אוהב לקום מוקדם בשבת בבוקר, אבל לפעמים, זה פשוט שווה את זה. עדיין לא ידעתי את זה בחמש וחצי בבוקר כשאני וזוגתי קמים בהתרגשות לקראת הטיול של מועדון הונדה. כל הפעולות עובדות די אוטומטית. לובשים את ציוד המגן, מחברים את אוזניות ה-cardo, לוקחים תיק קטן ומניעים את ה-CBR650F בדרך לקיסריה.

בדרך לנקודת המפגש, תוך שאני מתעורר אט-אט, עלו לי חששות בנוגע לטיול. קיוויתי מאוד שהולך להיות מסודר, מרווח ושאנשים שם לא יטוסו במטרה להרשים ויגרמו לתאונות. בנוסף, אני לא חובב גדול של צפיפות. את הרכיבות שלי אני מעדיף במתכונת מצומצמת ולא צפופה.

טיול מועדון הונדה
הבנו, הייתה היענות גדולה לטיול…

 

בשעה 07:55 הגענו למתחם הגולף בקיסריה שם חיכו כמה עשרות כלים ונקודת הרשמה. האירוע הזה כנראה לא יהיה המוני כמו שחשבתי. חניתי את ה-CBR והלכתי לעורר את עצמי סופית בפינת הקפה שצפתה אל מסלול הגולף.


לא המוני אמרתי? בזמן ההמתנה, מגרש החנייה התמלא ברוכבים וכלים והחששות עלו מחדש. לקראת היציאה התבצע תדריך לכלל הרוכבים, הסבר על המרשלים ותפקידם, ומה עושים כשיש בעיה. החששות מרכיבה המונית נרגעו קצת ובאמת כבר רציתי לצאת אל הדרך. ואז בדרך לאופנוע עובר על שורות הכלים אני מבין שיש כאן יותר ממאה כלים. יהיה מעניין.

טיול מועדון הונדה
תדרוך ראשון ויוצאים לדרך… / צילום: אסף רחמים

 

בדיוק כמו בתדרוך יצאנו אט-אט ממגרש החנייה לכיוון כביש החוף והבנתי שהשד לא נורא בכלל. אנשים נסעו בזהירות רבה והצוות של הונדה עבד כמו מכונה משומנת. מכוונים את כל הרוכבים האלה בדיוק לאן שצריך ובקצב שצריך. אני חייב להגיד שזה מחזה מרהיב לראות למעלה ממאה אופנועים מרעידים את כביש החוף. לא מחזה שכיח.

בדרך לנקודת העצירה הראשונה נסענו דרך כביש בית-אורן. מי שלא מכיר את הכביש הזה חייב לעצמו סיבוב שם. אולי לא מדובר על האספלט הכי טוב בארץ, אבל מדובר בכביש טכני עם מגוון פניות ונוף עוצר נשימה.

טיול מועדון הונדה
כביש בית אורן – חובה לכל רוכב / צילום: אסף רחמים

 

לאחר נסיעה של בערך שעה וחצי, הגענו לנקודת העצירה הראשונה, חוף אכזיב. אווירת השאנטי המקובלת באזור טולטלה קלות כששיירת האופנועים עברה בכביש הגישה הצר. המבטים הפעורים של הרוחצים בחוף אישרו לי ששיירה כזו היא מחזה נדיר. שוב מנוחה ותדלוק הגוף ביום החמים הזה וגם קצת מתיחות לאיברים שהחלו לדאוב.

הפעם אנחנו בדרך למצפה מונפורט. בתוכנייה הבטיחו כבישים לא שיגרתיים ודי קיימו. אחריי סיבוב קצר למרגלות ראש הנקרה, הגענו לצומת כברי ומשם טיפסנו לכיוון הכפר הקתולי מעיליא. נכנסנו ליישוב ונסענו לכיוון מצפה הילה. אני מכיר את האזור טוב מאוד וכבר די בטוח לאן המסלול ימשיך.

טיול מועדון הונדה
המוני הרוכבים התנהלו באופן מסודר להפליא

 

אבל אז אנחנו פונים להגיע לכיוון שביל עפר צר וצפוף עם סיבובים מורכבים. זה הדבר האחרון שאני צריך עכשיו כי הגוף שלי כבר מתחיל להתחנן לעוד עצירה ושביל העפר הזה הוא לא הסביבה הטבעית לשום דבר עם הכיתוב CBR על הפיירינג. בסופו של שביל הגענו למצפה והחבר’ה של הונדה דאגו (שוב) למה שצריך בסיטואציה הזו, דברים קרים, מעוררי מלאי אנרגיה לגוף.

הדרך ארוכה, אבל מסתבר שזה הרבה יותר נחמד בקבוצה… / צילום: אסף רחמים

 

השיירה ממשיכה בדרכה ואני מתחיל להתרגל לקצב והמודעות שדורשת נסיעה בשיירה כזו. באמצע הדרך אני מוריד את המבט למד הדלק ומבין שאני מתחיל להיות בבעיה. דאגתי לאנרגיה לגוף שלי אבל גם ה-CBR צריך את מנת האנרגיה שלו. מסתבר שאני לא היחיד שלא שם לב למחוג הדלק – ואני נפרד מהקבוצה עם עוד כמה רוכבים שנמצאו באותה בעיה כמוני. תוך כדי התדלוק חבר אלינו חבר צוות של הונדה שמנע מאיתנו להתברבר וליווה אותנו כל הדרך אל נקודת המפגש. הופה, סוף-סוף אפשר לתת קצת גז. נפער פער ביננו לבין הקבוצה ופערים כידוע צריך להדביק. ה-CBR מתגלה כתענוג אמיתי, מציע כוח זמין ושימושי ולא מאיים לרגע. וכך דווקא לקראת סופה של הנסיעה הזו, אני מוצא את עצמי מחייך מאוזן לאוזן בתוך הקסדה על כביש הצפון המשובח.

טיול מועדון הונדה
כבישים שונים ומגוונים וחבר’ה טובים

 

הנסיעה הארוכה והאיטית יחסית לא קלה. למזלי הייתי יכול לקשקש כל הדרך עם החברה מאחור דרך דיבוריות ה-cardo שלנו. מדובר בדגם packtalk זוגי אשר יכול לחבר כמה מכשירים (עד 15) בטכנולוגית DMC ובעצם משמש כאינטרקום פתוח קבוע בין המכשירים. אני מאלו שאוהבים לדבר אל עצמם בקסדה, אבל עוד יותר כיף שמישהו שומע ומדבר אתך. אני חושב שאם לא הייתי עם מורכבת ודיבוריות הנסיעה הארוכה והמהירות הנמוכה היו מקשים עליי את היום משמעותית. אבל תכלס גם אם לא, כנראה שפשוט הייתי פותח רדיו ומנעים את זמני.

היום מתקרב לסופו אנחנו כבר חלק מהקבוצה (שוב לאחר התדלוק) שמטפסת כעת לכיוון הבית בקצה הנוף שם סומנה נקודת הסיום של הטיול. המקום נמצא ביער ביריה והדרך המובילה אליו ייחודית. כביש צר ומפותל כדבעי העובר בין יער עבות. ככל הממשיך הטיפוס הנוף הולך ומהפנט אותך יותר.

טיול מועדון הונדה
טוב שהיה עם מי (ואיך) לקשקש בדרך

 

המקום עצמו מדהים. מומלץ מאוד לסיים שם טיול. ההתרפקות על הפוטונים הייתה בדיוק מה שהייתי צריך אחרי הרכיבה הזו, האווירה כיפית והאוכל פשוט משובח. כולם מחויכים ומותשים מהטיול הלא קצר הזה אבל אצל כולם החיוך לא יורד מהפנים.

זו הרגשה מאוד מיוחדת לצפות בקבוצה של אופנוענים כזו. מנערים ועד למבוגרים, מכלים דלי נפח ומשקל ועד גולדווינג – כל אחד מצא את מקומו הנכון בטיול הזה וכולם שותפים לחוויה הנפלאה הזו. מעל הכול מנצח הצוות של הונדה שדואג למענה לכל צורך ולאווירה טובה באופן כללי. שאפו.

טיול מועדון הונדה
זו הייתה יופי של שבת

הונדה טיול מועדון הונדה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד