אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טיול מועדון הונדה לצפון הארץ, ארוך ומשגע
ראשי » מגזין » טיול מועדון הונדה לצפון הארץ, ארוך ומשגע
טיול מועדון הונדה

טיול מועדון הונדה לצפון הארץ, ארוך ומשגע

הרבה ק"מ, הרבה אופנועים והרבה מצב רוח טוב בטיול מועדון הונדה

עודד שמידוב 19/09/2017 צלם: תמונה ראשית - אסף רחמים

אף אחד לא ממש אוהב לקום מוקדם בשבת בבוקר, אבל לפעמים, זה פשוט שווה את זה. עדיין לא ידעתי את זה בחמש וחצי בבוקר כשאני וזוגתי קמים בהתרגשות לקראת הטיול של מועדון הונדה. כל הפעולות עובדות די אוטומטית. לובשים את ציוד המגן, מחברים את אוזניות ה-cardo, לוקחים תיק קטן ומניעים את ה-CBR650F בדרך לקיסריה.

בדרך לנקודת המפגש, תוך שאני מתעורר אט-אט, עלו לי חששות בנוגע לטיול. קיוויתי מאוד שהולך להיות מסודר, מרווח ושאנשים שם לא יטוסו במטרה להרשים ויגרמו לתאונות. בנוסף, אני לא חובב גדול של צפיפות. את הרכיבות שלי אני מעדיף במתכונת מצומצמת ולא צפופה.

טיול מועדון הונדה
הבנו, הייתה היענות גדולה לטיול…

 

בשעה 07:55 הגענו למתחם הגולף בקיסריה שם חיכו כמה עשרות כלים ונקודת הרשמה. האירוע הזה כנראה לא יהיה המוני כמו שחשבתי. חניתי את ה-CBR והלכתי לעורר את עצמי סופית בפינת הקפה שצפתה אל מסלול הגולף.


לא המוני אמרתי? בזמן ההמתנה, מגרש החנייה התמלא ברוכבים וכלים והחששות עלו מחדש. לקראת היציאה התבצע תדריך לכלל הרוכבים, הסבר על המרשלים ותפקידם, ומה עושים כשיש בעיה. החששות מרכיבה המונית נרגעו קצת ובאמת כבר רציתי לצאת אל הדרך. ואז בדרך לאופנוע עובר על שורות הכלים אני מבין שיש כאן יותר ממאה כלים. יהיה מעניין.

טיול מועדון הונדה
תדרוך ראשון ויוצאים לדרך… / צילום: אסף רחמים

 

בדיוק כמו בתדרוך יצאנו אט-אט ממגרש החנייה לכיוון כביש החוף והבנתי שהשד לא נורא בכלל. אנשים נסעו בזהירות רבה והצוות של הונדה עבד כמו מכונה משומנת. מכוונים את כל הרוכבים האלה בדיוק לאן שצריך ובקצב שצריך. אני חייב להגיד שזה מחזה מרהיב לראות למעלה ממאה אופנועים מרעידים את כביש החוף. לא מחזה שכיח.

בדרך לנקודת העצירה הראשונה נסענו דרך כביש בית-אורן. מי שלא מכיר את הכביש הזה חייב לעצמו סיבוב שם. אולי לא מדובר על האספלט הכי טוב בארץ, אבל מדובר בכביש טכני עם מגוון פניות ונוף עוצר נשימה.

טיול מועדון הונדה
כביש בית אורן – חובה לכל רוכב / צילום: אסף רחמים

 

לאחר נסיעה של בערך שעה וחצי, הגענו לנקודת העצירה הראשונה, חוף אכזיב. אווירת השאנטי המקובלת באזור טולטלה קלות כששיירת האופנועים עברה בכביש הגישה הצר. המבטים הפעורים של הרוחצים בחוף אישרו לי ששיירה כזו היא מחזה נדיר. שוב מנוחה ותדלוק הגוף ביום החמים הזה וגם קצת מתיחות לאיברים שהחלו לדאוב.

הפעם אנחנו בדרך למצפה מונפורט. בתוכנייה הבטיחו כבישים לא שיגרתיים ודי קיימו. אחריי סיבוב קצר למרגלות ראש הנקרה, הגענו לצומת כברי ומשם טיפסנו לכיוון הכפר הקתולי מעיליא. נכנסנו ליישוב ונסענו לכיוון מצפה הילה. אני מכיר את האזור טוב מאוד וכבר די בטוח לאן המסלול ימשיך.

טיול מועדון הונדה
המוני הרוכבים התנהלו באופן מסודר להפליא

 

אבל אז אנחנו פונים להגיע לכיוון שביל עפר צר וצפוף עם סיבובים מורכבים. זה הדבר האחרון שאני צריך עכשיו כי הגוף שלי כבר מתחיל להתחנן לעוד עצירה ושביל העפר הזה הוא לא הסביבה הטבעית לשום דבר עם הכיתוב CBR על הפיירינג. בסופו של שביל הגענו למצפה והחבר’ה של הונדה דאגו (שוב) למה שצריך בסיטואציה הזו, דברים קרים, מעוררי מלאי אנרגיה לגוף.

הדרך ארוכה, אבל מסתבר שזה הרבה יותר נחמד בקבוצה… / צילום: אסף רחמים

 

השיירה ממשיכה בדרכה ואני מתחיל להתרגל לקצב והמודעות שדורשת נסיעה בשיירה כזו. באמצע הדרך אני מוריד את המבט למד הדלק ומבין שאני מתחיל להיות בבעיה. דאגתי לאנרגיה לגוף שלי אבל גם ה-CBR צריך את מנת האנרגיה שלו. מסתבר שאני לא היחיד שלא שם לב למחוג הדלק – ואני נפרד מהקבוצה עם עוד כמה רוכבים שנמצאו באותה בעיה כמוני. תוך כדי התדלוק חבר אלינו חבר צוות של הונדה שמנע מאיתנו להתברבר וליווה אותנו כל הדרך אל נקודת המפגש. הופה, סוף-סוף אפשר לתת קצת גז. נפער פער ביננו לבין הקבוצה ופערים כידוע צריך להדביק. ה-CBR מתגלה כתענוג אמיתי, מציע כוח זמין ושימושי ולא מאיים לרגע. וכך דווקא לקראת סופה של הנסיעה הזו, אני מוצא את עצמי מחייך מאוזן לאוזן בתוך הקסדה על כביש הצפון המשובח.

טיול מועדון הונדה
כבישים שונים ומגוונים וחבר’ה טובים

 

הנסיעה הארוכה והאיטית יחסית לא קלה. למזלי הייתי יכול לקשקש כל הדרך עם החברה מאחור דרך דיבוריות ה-cardo שלנו. מדובר בדגם packtalk זוגי אשר יכול לחבר כמה מכשירים (עד 15) בטכנולוגית DMC ובעצם משמש כאינטרקום פתוח קבוע בין המכשירים. אני מאלו שאוהבים לדבר אל עצמם בקסדה, אבל עוד יותר כיף שמישהו שומע ומדבר אתך. אני חושב שאם לא הייתי עם מורכבת ודיבוריות הנסיעה הארוכה והמהירות הנמוכה היו מקשים עליי את היום משמעותית. אבל תכלס גם אם לא, כנראה שפשוט הייתי פותח רדיו ומנעים את זמני.

היום מתקרב לסופו אנחנו כבר חלק מהקבוצה (שוב לאחר התדלוק) שמטפסת כעת לכיוון הבית בקצה הנוף שם סומנה נקודת הסיום של הטיול. המקום נמצא ביער ביריה והדרך המובילה אליו ייחודית. כביש צר ומפותל כדבעי העובר בין יער עבות. ככל הממשיך הטיפוס הנוף הולך ומהפנט אותך יותר.

טיול מועדון הונדה
טוב שהיה עם מי (ואיך) לקשקש בדרך

 

המקום עצמו מדהים. מומלץ מאוד לסיים שם טיול. ההתרפקות על הפוטונים הייתה בדיוק מה שהייתי צריך אחרי הרכיבה הזו, האווירה כיפית והאוכל פשוט משובח. כולם מחויכים ומותשים מהטיול הלא קצר הזה אבל אצל כולם החיוך לא יורד מהפנים.

זו הרגשה מאוד מיוחדת לצפות בקבוצה של אופנוענים כזו. מנערים ועד למבוגרים, מכלים דלי נפח ומשקל ועד גולדווינג – כל אחד מצא את מקומו הנכון בטיול הזה וכולם שותפים לחוויה הנפלאה הזו. מעל הכול מנצח הצוות של הונדה שדואג למענה לכל צורך ולאווירה טובה באופן כללי. שאפו.

טיול מועדון הונדה
זו הייתה יופי של שבת

הונדה טיול מועדון הונדה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד