אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חותכת את הגג: מרצדס מציגה GLC קופה
ראשי » חדשות » חותכת את הגג: מרצדס מציגה GLC קופה
מרצדס GLC קופה

חותכת את הגג: מרצדס מציגה GLC קופה

מרצדס מציגה את הדור השני של GLC קופה שמביא עימו עיצוב מסוגנן בעל גג נמוך ומגוון של יחידות הנעה היברידיות. לישראל תגיע מרצדס GLC קופה לקראת סוף השנה

ששי כהן 15/03/2023 צלם: יצרן

9 חודשים לאחר שהציגה מרצדס את הדור השני של ה-GLC, רכב הפנאי המצליח ביותר בסדרת דגמי הפנאי-שטח הענפה של היצרן, נחשפת גרסת הקופה של הדגם. כמו בעבר, ובדומה לדגמים נוספים בז’אנר, לגרסת ה”קופה” עיצוב ספורטיבי יותר בזכות קו גג נמוך ומשתפל, לצד הבטחה לאופי ספורטיבי יותר. השינויים העיצוביים תורמים להשגת יעילות אווירודינמית גבוהה יותר, עם מקדם גרר של 0.27cd במקום 0.3 עד כה.

בדומה לדגם הרגיל, מרצדס GLC קופה מתבססת על פלטפורמה חדשה ומציעה מתלים ספורטיביים ומתלי אוויר כסטנדרט, כשלראשונה גם אופציה להיגוי אחורי. תא הנוסעים שודרג משמעותית וזהה לזה של ה-GLC, כולל שילוב של לוח מחוונים דיגיטלי “12.3, מולטימדיה עם מסך “11.9 אנכי ותפעול MBUX מהדור החדש ואופציה לתצוגה עילית עשירה בנתונים המוקרנת על השמשה הקדמית.

המחיר לעיצוב הספורטיבי יותר הוא על חשבון היושבים מאחור שזוכים למרווח מצומצם יותר לראש. יחד עם זאת, הדור החדש מעט גדול יותר מקודמו עם 476 ס”מ לאורך (3.1+ ס”מ), רוחב של 189 ס”מ (ללא שינוי) וגובה של 164 ס”מ (0.5+ ס”מ). גם נפח תא המטען גדל במעט עם תוספת של 45 ליטר, כשהוא עומד כעת על 545 ליטר נאים.


גם את מרצדס GLC קופה החדשה ניתן יהיה לקבל עם מגוון של מנועי בנזין ודיזל אשר זוכים כולם לתגבור היברידי קל (48V). לצידם תוצע גרסת פלאג-אין בעלת טווח נסיעה חשמלי גדול מהמקובל של כ-100 ק”מ. מחברת כלמוביל נמסר כי שיווק הדגם החדש בישראל צפוי להתחיל לקראת סוף השנה, ואם נסתמך על היצע דגמי ה-GLC המשווקים כאן אז אז סביר להניח שהיצע דגמי גרסת הקופה יהיה דומה ויכלול בגרסאות 2.0 ליטר טורבו בנזין בהספקים של 204 ו-258 כ”ס, לגרסת הפלאג-אין שתוצע מעליהם הספק משולב של 313 כ״ס וטווח נסיעה חשמלי של 119-131 ק״מ בזכות סוללה בקיבולת של 31.2 קוט״ש. בהמשך הדרך צפויות להצטרף גם גרסאות AMG שריריות.

מרצדס GLC החדשה במבחן דרכים

מרצדס מרצדס GLC קופה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד