אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל
קיה ספורטאז'

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

הגרסה ההיברידית של קיה ספורטאז' חוזרת לישראל במחיר נמוך מבעבר היישר לתחרות המתגברת מול דגמי הפלאג אין הסיניים. המחיר: החל מ-195 אלף שקלים

אופיר דואק 27/04/2025 צלם: יצרן

אחרי היעדרות של כמעט שנה מהשוק המקומי, חוזרת הגרסה ההיברידית של קיה ספורטאז’ לישראל בעיתוי אידאלי. בחודשים האחרונים עם עליית המס על מכוניות חשמליות זוכות המכוניות ההיברידיות לתנופה מחודשת, בעיקר בזכות דגמי קרוסאובר היברידים-נטענים של BYD, ג’אקו וצ’רי. לספורטאז’ אמנם יש גרסת פלאג-אין גם כן, אך היא לא מגיעה ארצה נכון לעתה משיקולי מחיר.

הגרסה ההיברידית חוזרת ארצה במחיר נמוך מבעבר כדי להוות אלטרנטיבה חסכונית בדלק, בניסיון לשחזר את הפופולאריות הגדולה לה זכה הספורטאז’ כשהיה מהדגמים הנמכרים ביותר בישראל בעשור האחרון. זה המקום לציין שבסוף השנה שעברה קיבל קיה ספורטאז’ מתיחת פנים קלה, אך הגרסה ההיברידית שחוזרת אלינו שייכת עדין לסדרת הייצור שלפני מתיחת הפנים, מה שכנראה מאפשר להציע אותה כעת במחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים מאשר בעבר.

יחידת ההנעה של קיה ספורטאז’ ההיברידי דומה לזו שמניעה גם את הגרסה ההיברידית של הסורנטו המחודש שנחת בישראל לפני מספר שבועות, כשהיא משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו, מנוע חשמלי ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית בעלת שישה יחסי העברה. מנוע הבנזין מספק 160כ”ס ו-27 קג”מ, כאליו מצטרפים 60 כ”ס ו-27 קג”מ נוספים מהמנוע החשמלי כך שמתקבל בסך הכל הספק משולב של 210 כ”ס -35.7 קג”מ (20 כ”ס פחות מאשר בסורנטו).


מתון התאוצה ל-100 קמ”ש בספורטאז’ ההבירידי עומד על 8.4 שניות, שניה פחות מאשר בגרסת הטורבו, כאשר המהירות המרבית היא 184 קמ”ש לעומת 192 קמ”ש בגרסת הטורבו. צריכת הדלק הממוצעת בגרסה ההיברידית על פי נתוני היצרן נעה בין 17.8 ל-17.2 ק”מ לליטר בהתאם לרמת הגימור.

קיה ספורטאז’ ההיברידי ישווק בישראל בשתי רמות גימור, כשלשתיהן מפרט בטיחות מלא הכולל 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית. עם זאת, ברמת הגימור הבכירה ישנן גם מערכות התרעה על תנועה בשטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור שאין קיימים ברמת הגימור הבסיסית.

מחיר של הספורטאז’ ההיברידי ברמת הגימור הבסיסי “אורבן” עומד על 195 אלף שקלים שהם 10,000 שקלים יותר מאשר הספורטאז’ 1.6 טורבו ברמת גימור דומה. מפרט האבזור ברמת גימור זו כולל מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 12.3 אינץ’ וקישוריות מלאה, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, ריפודי בד בשילוב עור וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’. בתוספת של 12 אלף שקלים ניתן לקבל את המכונית ברמת גימור “פרימיום” בה מתווספים מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש פנורמי נפתח וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’.

קיה קיה ספורטאז' קיה ספורטאז' היבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד