אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל
קיה ספורטאז'

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

הגרסה ההיברידית של קיה ספורטאז' חוזרת לישראל במחיר נמוך מבעבר היישר לתחרות המתגברת מול דגמי הפלאג אין הסיניים. המחיר: החל מ-195 אלף שקלים

אופיר דואק 27/04/2025 צלם: יצרן

אחרי היעדרות של כמעט שנה מהשוק המקומי, חוזרת הגרסה ההיברידית של קיה ספורטאז’ לישראל בעיתוי אידאלי. בחודשים האחרונים עם עליית המס על מכוניות חשמליות זוכות המכוניות ההיברידיות לתנופה מחודשת, בעיקר בזכות דגמי קרוסאובר היברידים-נטענים של BYD, ג’אקו וצ’רי. לספורטאז’ אמנם יש גרסת פלאג-אין גם כן, אך היא לא מגיעה ארצה נכון לעתה משיקולי מחיר.

הגרסה ההיברידית חוזרת ארצה במחיר נמוך מבעבר כדי להוות אלטרנטיבה חסכונית בדלק, בניסיון לשחזר את הפופולאריות הגדולה לה זכה הספורטאז’ כשהיה מהדגמים הנמכרים ביותר בישראל בעשור האחרון. זה המקום לציין שבסוף השנה שעברה קיבל קיה ספורטאז’ מתיחת פנים קלה, אך הגרסה ההיברידית שחוזרת אלינו שייכת עדין לסדרת הייצור שלפני מתיחת הפנים, מה שכנראה מאפשר להציע אותה כעת במחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים מאשר בעבר.

יחידת ההנעה של קיה ספורטאז’ ההיברידי דומה לזו שמניעה גם את הגרסה ההיברידית של הסורנטו המחודש שנחת בישראל לפני מספר שבועות, כשהיא משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו, מנוע חשמלי ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית בעלת שישה יחסי העברה. מנוע הבנזין מספק 160כ”ס ו-27 קג”מ, כאליו מצטרפים 60 כ”ס ו-27 קג”מ נוספים מהמנוע החשמלי כך שמתקבל בסך הכל הספק משולב של 210 כ”ס -35.7 קג”מ (20 כ”ס פחות מאשר בסורנטו).


מתון התאוצה ל-100 קמ”ש בספורטאז’ ההבירידי עומד על 8.4 שניות, שניה פחות מאשר בגרסת הטורבו, כאשר המהירות המרבית היא 184 קמ”ש לעומת 192 קמ”ש בגרסת הטורבו. צריכת הדלק הממוצעת בגרסה ההיברידית על פי נתוני היצרן נעה בין 17.8 ל-17.2 ק”מ לליטר בהתאם לרמת הגימור.

קיה ספורטאז’ ההיברידי ישווק בישראל בשתי רמות גימור, כשלשתיהן מפרט בטיחות מלא הכולל 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית. עם זאת, ברמת הגימור הבכירה ישנן גם מערכות התרעה על תנועה בשטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור שאין קיימים ברמת הגימור הבסיסית.

מחיר של הספורטאז’ ההיברידי ברמת הגימור הבסיסי “אורבן” עומד על 195 אלף שקלים שהם 10,000 שקלים יותר מאשר הספורטאז’ 1.6 טורבו ברמת גימור דומה. מפרט האבזור ברמת גימור זו כולל מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 12.3 אינץ’ וקישוריות מלאה, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, ריפודי בד בשילוב עור וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’. בתוספת של 12 אלף שקלים ניתן לקבל את המכונית ברמת גימור “פרימיום” בה מתווספים מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש פנורמי נפתח וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’.

קיה קיה ספורטאז' קיה ספורטאז' היבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד