אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ויהי קרבון – זו הדונקרוורט D8 GTO RS קרבון הראשונה
ראשי » חדשות » ויהי קרבון – זו הדונקרוורט D8 GTO RS קרבון הראשונה

ויהי קרבון – זו הדונקרוורט D8 GTO RS קרבון הראשונה

דונקרוורט ההולנדית חשפה לראשונה את מהדורת הקרבון. מה איתנו? תודה ששאלתם, אנחנו רוצים אחת. עכשיו

בן חסון 30/08/2017

לפני כמעט שנה דונקרוורט חשפה אותנו ל-D8 GTO RS, גרסת קצה קיצונית ל-D8 GTO שבעצמה הייתה בערך כל מה שאנחנו מאחלים לעצמנו. עכשיו היא מציגה לנו את המכונית הראשונה שיוצרה למהדורת “קרבון עירום”, ממנה תייצר דונקרוורט 15 יחידות בלבד.

נזכיר שמעבר למהדורת הקרבון ישנה RS “רגילה” (40 יחידות, כולן נמכרו) ו-RS בגרסת מסלול (10 יחידות). כולן זכו לעזרים אווירודינמיים, הספק גבוה יותר (380 כ”ס לעומת 340 כ”ב ב-GTO מן השורה) ומרכב שעשוי מסיבי פחמן (למעלה מ-95%). בזכות השימוש הנרחב בסיבי פחמן ה-RS שוקלת 695 ק”ג בלבד, לעומת 740 ק”ג ל-GTO-S ה”סטנדרטית”.

דונקרוורט
צבע מיוחד מאפשר לראות את סיבי הפחמן. כתופעת לוואי אתם עשויים לרצות אחת יותר מתמיד…

 

אגב, חלקי המרכב מיוצרים בתהליך מיוחד אותו פתחה דונקרוורט בעצמה. היא מתגאה בכך שמדובר בתהליך כה מתקדם וייחודי שהוא מוגן בפטנט, וכמובן לא ממהרת לחשוף סודות בנוגע אליו.


בכל מקרה, מהדורת הקרבון (החל מ-182,000 יורו) נבדלת משאר גרסאות ה-RS רק מבחינת עיצובית. חלקי המרכב נצבעים בשילוב של לכה וצבע שקוף ייחודי (כמו הכחול שבתמונות) שמאפשר לראות את הסיבים של החומר. אומנם מדובר רק בהבדל עיצובי, אבל עם התוצאה האפקטיבית למראה אי אפשר להתווכח.

לנו קצת קשה להוריד ממנה את העיניים, אתם מוזמנים גם להתחיל לבהות בתמונות:

דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (6)דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (6)Preview
דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (5)דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (5)Preview
דונקרוורטדונקרוורט
צבע מיוחד מאפשר לראות את הסיבים של המשטח. כתופעת לוואי אתם עשויים לחשוק בה יותר מתמיד
Preview
דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (3)דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (3)Preview
דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (2)דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (2)Preview
דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (1)דונקרוורט D8 GTO RS קרבון (1)Preview

D8 GTO RS דונקרוורט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד